امروزه شرکت های لوله بازکنی با استفاده از تجهیزات روز لوله بازکنی به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل میپردازند و استفاده از این تجهیزات باعث رفع گرفتگی لوله فاضلاب در کمترین زمان و کمترین تخریب در سازه و میشود.

شرکت لوله بازکنی کاشانک در تهران با تجهیزات روز لوله بازکنی نظیر دستگاه فنر لوله بازکنی، دستگاه واتر جت و دستگاه کمپرسور هوا به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما در محله کاشانک تهران می پردازد.

لوله بازکنی کاشانک در تهران با تجهیزات روز لوله بازکنی

خدمات شرکت لوله بازکنی در کاشانک تهران

شرکت لوله بازکنی در کاشانک تهران با تجهیزات روز لوله بازکنی سعی بر ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی به اهالی محترم منطقه کاشانک تهران را دارد و جهت تحقق یافتن این هدف خدمات زیر را ارائه میدهد.

  • تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب در محله کاشانک تهران
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب در خیابان کاشانک تهران
  • ارائه تمامی خدمات لوله بازکنی سریع و فوری با قیمت ارزان
  • با استفاده از تجهیزات روز دنیا با کمترین تخریب در سازه
  • نشتیابی و رفع نم و رطوبت در کمترین زمان ممکن
  • ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در منطقه کاشانک تهران
  • بکارگیری افراد لوله بازکن باتجربه و کارآزموده

((جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل در منطقه کاشانک با لوله بازکنی تضمینی کاشانک تماس بگیرید))

محله کاشانک تهران کجاست ؟ 

محله کاشانک واقع در شمال شهر تهران (شمیرانات) و منطقه 1 است و در مجاورت محله‌های لوله بازکنی نیاوران، لوله بازکنی دارآباد و حصاربوعلی قرار دارد. و همچنین از سمت جنوب به لوله بازکنی میدان فرمانیه و لوله بازکنی خیابان اقدسیه از غرب به کاخ و پارک نیاوران و محله حصار بوعلی و از شرق به منطقه دارآباد و نیز بلوار آجودانیه ختم می‌شود.

شما عزیزان ساکن در منطقه1 تهران در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان میتوانید با شرکت لوله بازکنی در کاشانک تهران تماس بگیرید تا درکمترین زمان ممکن کارشناس لوله بازکن در محل شما حاضر شود و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما بپردازد.

تماس سریع با کارشناس

علت گرفتگی لوله فاضلاب در محله کاشانک تهران

گرفتگی لوله فاضلاب در محله کاشانک تهران دلایل متعددی دارد که ما در ادامه این مقاله به اصلی ترین دلایل آن میپردازیم.

ترکیدگی لوله فاضلاب

پوسیدگی لوله فاضلاب: پوسیدگی لوله فاضلاب نیز باعث ترکیدگی لوله فاضلاب میشود. در خانه های قدیمی خیابان کاشانک تهران اغلب علت ترکیدگی لوله و یا نشت نم و رطوبت قدیمی بودن لوله و پوسیدگی لوله می باشد. جهت تشخیص ترکیدگی و رفع نم و رطوبت با ما تماس بگیرید.

گیر کردن و یا افتادن شیی خارجی:

گیر کردن و یا افتادن شیی خارجی در لوله فاضلاب باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود. اگر شیی یا دستمال کاغذی درون لوله فاضلاب توالت ایرانی و یا فرنگی بندازیم و همچنین شیی مانند درب شامپو در حمام بی افتد و یا آشغال هایی مانند تفاله چایی و خورده برنج از طریق سینک ظرفشویی داخل لوله فاضلاب بریزیم همه اینها باعث گرفتگی لوله می شود.

ریشه درختان: در خانه های قدیمی منطقه کاشانک در تهران ریشه درختان قدیمی و تنومند در باغچه حیاط و یا کوچه باعث ترکیدگی لوله و یا گرفتگی لوله فاضلاب قدیمی از جنس چدن و یا پلاستیک میشود.

ساکنین محترم منطقه کاشانک در تهران در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فضالاب منزل و یا محل کارتان می توانید با لوله بازکنی شبانه روزی کاشانک در تهران تماس بگیرید. متخصص لوله بازکنی این شرکت آماده خدمت رسانی بصورت 24 ساعته به شما عزیزان ساکن خیابان کاشانک تهران می باشند.

روش های آسان لوله بازکنی در محله کاشانک تهران

در صورت اینکه گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان شدید نباشد نیازی به حضور لوله بازکن حرفی نیست و شما میتوانید با روش های آسان لوله بازکنی براحتی به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان بپردازید.

مواد شوینده

در برخی از گرفتگی های سطحی اسن روش بسیار ار آمد بوده. مقداری پودر رخت شویی را با آب در حال جوش مخلوط کنید و داخل لوله فاضلاب بریزید و به مدت 30 دقیقه آب را باز نکنید تا این مخلوط چربی داخل لوله را بخوبی بشویید.

رفع گرفتگی لوله با مواد شوینده

محلول لوله بازکن شیمیای

هنگام استفاده از محلول لوله بازکن از ماسکی چند لایه و ضخیم استفاده کنیند. بخار ناشی از محلول لوله بازکن سمی است و تنفس آنها ممکنه به سیستم تنفسی و مخاط چشمتون آسیب بزند.

از محلول لوله بازکن و یا جوهرنمک نباید زیاد استفاده کرد، چون گاز های داخل چاه با محلول لوله بازکن ترکیبی خطرناک رو میسازد و باعث پوسیدگی لوله فاضلاب می شود. و اگر لوله منزلتان مرتبا دچار گرفتگی می شود با متخصصین لوله بازکن پارس کمک در منطقه کاشانک تماس بگیرید.

ساخت محلول لوله در خانه

میتوانیم از ترکیب آب جوش و سرکه و جوش شیرین که تمامی آنها در هر خانه ای یافت می شود استفاده کنیم. بگونه ای که ابتدا جوش شیرینم را در چاه می ریزیم و پس از 10 دقیقه یک فنجان سرکه را در لوله میریزیم و سریعل در پوش لوله را می گذاریم تا از پخش شدن بوی نامطبوع ناشی از ترکیب سرکه و جوش شیرین در فضا جلوگیری کنیم.

بعد از 30 دقیقه آب جوش را داخل لوله می ریزیم تا محلوله پاک کننده خانگی یا محلول لوله بازکن خانگی مان در تمام طول لوله ادامه پیدا کند و تمامی چربی ها را بشوید.

دستگاه های پیشرفته لوله بازکنی در کاشانک تهران

همچنین در صورت گرفتگی شدید لوله نباید خودتان وارد عمل شوید زیرا در صورت نداشتن تجربه باعث بروز خسارت بیشتر میشوید و باید از لوله بازکن حرفه ای کمک بگیرید و دوستان عزیز ساکن خیابان کاشانک میتوانند با لوله بازکنی کاشانک در تهران با تجهیزات روز لوله بازکنی تماس بگیرند تا کارشناس لوله بازکن حرفه ای با تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی با رعایت کامل نظافت به رفع گرفتگی لوله فاضلاب بپردازد.

دستگاه فنر لوله بازکن برقی با استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی برقی میتوانید گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را با کمترین خرابی رفع کنید. دستگاه فنر لوله بازکن دستی دستگاه واتر جت دستگاه واتر جت

دستگاه لوله کمپرسور هوا   دستگاه لوله کمپرسور هوا

*رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را به دست کارشاناسان با تجربه پارس کمک بسپارید*