شرکت پارس کمک در زمینه لوله بازکنی، ارایه دهنده تمامی خدمات لوله بازکنی در تهران منطقه نوبنیاد می باشد.اولین مرکز لوله بازکنی نوبنیاد تهران

در صورت مشاهده گرفتگی لوله منزلتان با لوله بازکن فوری و شبانه روزی پارس کمک  09128506212 تماس بگیرید.

لوله بازکنی در نوبنیاد

شرکت پارس کمک دارای چندین متخصص لوله بازکن است پس از تماس شما عزیزان ساکن نوبنیاد سریعا در محل حاضر شده و با رعایت کامل نظافت و کمترین خرابی مشکل گرفتگی لوله را رفع نموده. لوله بازکنی در نوبنیاد تهران با مناسبترین قیمت در خدمت شما عزیزان می باشد.

لوله بازکنی نوبنیاد بصورت شبانه روزی با قیمت مناسب 

اگر در هر ساعت از شبانه روز و یا روزهای تعطیل در منزل و یا محل کارتان لوله فاضلاب دچار گرفتگی شد جای هیچ نگرانی وجود ندارد چون شرکت پارس کمک این امکان را برای شما دوستان ساکن نوبنیاد تهران فراهم نموده که فقط با یک تماس شما، لوله بازکن متخصص خود را با تمامی تجهیزات مورد نیاز به آدرس مورد نظر میفرستد.

برای همه ما علاوه بر کیفیت کار مقدار مبلغ و یا دستمزد دریافتی لوله بازکن بسیار حایز اهمیت می باشد شرکت پارس کمک خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت را به شما ارایه می دهد.

اگر لوله فاضلاب منزلتان دچار گرفتگی شده این مطلب را حتما معالعه کنید. ما در این مطلب به شما خواهیم آموخت که :

  • علایم گرفتگی لوله فاضلاب چیست و نحوه تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب چگونه است ؟
  • چگونه از گرفتگی لوله فاضلاب سرویس توالت و وان حمام و سینک ظرفشویی جلوگیری کنید.
  • علت گرفتگی و یا ترکیدگی لوله فاضلاب چیست؟
  • و یا چطور مشکل گرفتگی لوله را به راحتی رفع کنید؟

 

چند راه ساده برای تشخیص ترکیدگی لوله و یا گرفتگی لوله فاضلاب

اگر در دیواری که از آن لوله آب و فاضلاب رد شده باشد نم و رطوبت مشاهده کردید لوله آب و یا فاضلاب دچار گرفتگی و در نهایت احتمالا ترکیده است در مشاهده چنین مواردی سریعا با لوله بازکن نوبنیاد تماس بگیرید. و یا اگر آب داخل وان حمام و توالت فرنگی و یا سینک ظرفشویی منزلتان تخلیه نشد میتوان گفت لوله فاضلاب گرفته شده است.

شرکت پارس کمک با داشتن تجهیزات به روز تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب به راحتی و با کمترین خرابی می تواند به رفع نم و رطوبت و همچنین رفع خرابی لوله کشی ساختمان شما خدمات ارائه نماید. شهروندان منطقه نوبنیاد می توانند با شماره تلفن پشتیبانی شرکت پارس کمک در این زمینه تماس بگیرند.

چاه اصلی ساختمان در خانه های ویلایی در حیاط قرار دارد در صورت مشاهده تورم موزاییک های حیاط و خیس بودن آنها میتوان گفت لوله فاضلاب گرفته است. و در نهایت اگر اطراف و یا حیاط منزلتان به طرز غیر عادی شاهد حضور حیوانات و یا حشراتی مانند سوسک و موش و … بودید میتواند از علایم گرفتگی لوله باشد.

بیشتر بدانید : دلایل ترکیدن لوله و روش های تشخیص ترکیدگی لوله

مرکز لوله بازکنی نوبنیاد با تجهیزات کامل و به روز 

میدان نوبنیاد از میادین شمال تهران است که در خیابان پاسداران قرار دارد. این میدان به فاصله کمی و در ضلع شمالی بزرگراه صدر و شهید بابایی واقع شده است. میدان نوبنیاد در شمال شرقی محله اختیاریه و شمال محله پاسداران واقع است. این میدان به معابر اصلی و مهمی همچون پاسداران، بزرگراه شهید صدر، بزرگراه شهید بابایی، بلوار شهید دستواره (معصومی) و خیابان شهید لنگری دسترسی دارد.این میدان به محلاتی چون شهرک شهید چمران، فرمانیه، اختیاریه، پاسداران دسترسی دارد.

 

چند راه ساد و آسان برای جلوگیری از ترکیدن لوله و یا گرفتگی لوله فاضلاب

راه های زیادی برای جلوگیری از ترکیدن لوله آب و گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد که نیاز نیست شما لوله بازکنی نوبنیاد را جهت رفع گرفتگی لوله منزلتان فرابخوانید.

ما میتوانیم در مناطق سردسیر در فصول سرد زمستان لوله هایی که بصورت روکار، کشیده شدند را با یک لایه پشم شیشه و یا عایق های لاستیکی بپوشانیم و مانع از ترکیدن لوله در نوبنیاد شویم.

با چند روش ساده لوله بازکنی خانگی براحتی میتوانیم از جمع شدن جرم و رسوبات و در نهایت گرفتگی لوله جلوگیری کنیم. برای مثال بعد از هر بار شستن ظروف در سینک ظرفشویی مقداری آب جوش بریزیم تا چربی ناشی از شستن ظروف در لوله ها پاک شود.

و یا از ترکیب آب جوش و سرکه و جوش شیرین که تمامی آنها در هر خانه ای یافت می شود استفاده کنیم. ابتدا جوش شیرینم را در چاه می ریزیم و پس از 10 دقیقه یک فنجان سرکه را در لوله میریزیم و سریعل در پوش لوله را می گذاریم تا از پخش شدن بوی نامطبوع ناشی از ترکیب سرکه وجوش شیرین در فضا جلوگیری کنیم. و پس از 30 دقیقه آب جوش را داخل لوله می ریزیم تا محلوله پاک کننده خانگی یا محلول لوله بازکن خانگی مان در طول لوله ادامه پیدا کند و تمامی چربی ها را بشوید.

میتوانیم از محلول جوهر نمک هم برای جلوگیری از گرفتگی لوله و یا باز کردن لوله ها استفاده کنیم. جوهر نمک یک اسید با بوی تند و بسیار خورنده است که کاربرد‌های بسیار متنوعی در صنعت و امور روزمره انسان دارد. نام دیگر آن هیدروکلریک اسید است. سطح اسیدی (PH) آن بین ۰ تا ۲ است؛ بنابراین یک اسید قوی محسوب می‌شود. کاربرد‌های جوهر نمک شامل رسوب زدایی، جرم‌گیری، تمیز کردن لکه‌های خاص، خالص سازی و … می‌شود.اما بهتر است از جوهر نمک استفاده نشود چون باعث خوردگی و پوسیدگی لوله شود.

دلایل گرفتگی و یا ترکیدگی لوله فاضلاب در نوبنیاد چیست

  • یکی از اصلی ترین عوامل ترکیدگی لوله  یخ زدن آب درلوله در فصول سرد زمستان در منطق سردسیر است که آب در حالت انجماد منقبض شد و دارای یه افزایش حجم می شود و در دراز مدت باعث ترکیدگی لوله فاضلاب می شود.

1- گیر کردن شیئی خارجی مانند درب شامپو و… در لوله فاضلاب حمام  و یا سرویس بهداشتی باعث گرفتگی لوله میشود.

2- گاهی نیز به علت چسپیدن و جمع شدن خورده مو و جرم و رسوبات و یا چربی در دیواره لوله باعث کند شدن تخلیه آب از لوله وان حمام و یا کفشوی حمام می شود.

3- در سینک ظرفشویی همه ما بارها شاهد گرفتگی لوله و بالازدن آب از سینک ظرفشویی بودیم. چون با شستن ظروف در سینک ظرفشویی و یا تخلیه تفاله چایی در سینک باعث گرفتگی لوله و تخلیه نشدن آب می شوی.

تشخیص ترکیدگی لوله در نوبنیاد و رفع رطوبت و نم دیوار ها در نوبنیاد  با استفاده از امکانات جدید

بسیاری از موارد ترکیدن لوله و گرفتگی لوله جزء موارد اورژانسی محسوب می شوند و نیاز به یک لوله بازکن فوری و حرفه ای دارد که بسیاری از شرکت های لوله بازکنی در تهران چنین امکانی را فراهم نساخته اند. این اتفاق تمام سازمان یک خانه و ساختمان را مختل می کند و ساکنان آن از بوی بد فضلاب در امان نخواهند بود.

ما برآن شدیم تا بخش لوله بازکنی فوری در نوبنیاد را راه اندازی نموده ایم و تمامی خدمات لوله بازکنی تخصصی منطقه نوبنیاد شامل بازکردن لوله فاضلاب، تشخیص ترکیدگی لوله و رفع مشکل نم و رطوبت در نوبنیاد را برای شما عزیزان به سرعت انجام خواهیم داد.

 

چطور مشکل گرفتگی لوله را به راحتی رفع کنید؟

همانطور که در بالا گفتیم گرفتگی لوله دلایل مختلفی دارد و ما با چند روش خانگی میتوانیم گرفتگی را برطرف کنیم. برای مثال  تلمبه پلاستیکی که این روش در بسیاری از موارد مفید واقع بود و تلمبه ای مناسب است که مطابق شکل انتهای آن دارای یه قسمت پلاستیکی اضافه باشد تا به خوبی به دهانه لوله بچسبد و مکش را انجام دهد و بهتر است که قبل از استفاده قسمت پلاستیکی آن را با آب داغ بشوییم تا منعطف شود.

لوله بازکنی حرفه ای در منطقه نوبنیاد تهران

تماس سریع با کارشناس

لوله بازکنی با پودر لوله بازکن نیز روشی مناسب است
قبل از اومدن محلول های شیمیایی برای باز کردن گرفتگی لوله ها، از پودر لوله بازکن (چنته) استفاده میشده که البته با اومدن محلول ها استفاده از پودر منسوخ شده. برای استفاده از این پودر ابتدا اونو درون لوله بریزید (مطمئن باشید که لوله خشک باشه) و بعد از چند دقیقه در لوله آب بریزین.

با استفاده از دستگاه فنر می توان راه لوله را باز کنیم

اگه گرفتگی لوله تون با روش های بالا باز نشد؛ باید به سراغ روش لوله بازکنی با فنر رفت. دو نوع فنر لوله بازکنی داریم: برقی و دستی و تفاوت این دو در سرعت حرکت اوناست. از فنر لوله بازکنی برای باز کردن لوله هایی با گرفتگی های سخت استفاده میشه. فنر لوله بازکن وسیله ای مانند دریل هست که از موتور و فنر تشکیل شده که فنر وصل شده به سر اون دارای انعطافه تا درون خمیدگی لوله بتونه خم بشه.

در صورتیکه روش های فوق را امتحان کردید و نتیجه ندیدید بهتر است که با لوله بازکن تماس بگیرید. و کسانی که در تهران بخصوص منطقه نوبنیاد ساکن هستند اگر چنین مواردی را مشاهده کردند و میتوانند با لوله بازکنی پارس کمک تماس بگیرند.