شرکت پارس کمک در زمینه لوله بازکنی این امکان را جهت رفاه حال ساکنین منطقه سیدخندان فراهم نموده که اگر لوله فاضلاب منزل شما در هر ساعت از شبانه روز دچار گرفتگی شد جای هیچ نگرانی وجود ندارد میتوانید با لوله بازکنی سیدخندان به طور تضمینی و شبانه روزی تماس بگیرید.

متخصص لوله بازکنی در سیدخندان فقط با یک تماس شما در عرض کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر شده و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما میپردازد.

 لوله بازکنی سیدخندان به طور تضمینی و شبانه روزی

لوله بازکنی سیدخندان ارائه دهنده بهترین خدمات لوله بازکنی بطور تضمینی و شبانه ورزی

خدمات شرکت لوله بازکنی سیدخندان به طور تضمینی و شبانه روزی

هدف شرکت لوله بازکنی در سیدخندان با سابقه ای درخشان جلت رضایت مشتری و همچنین رعایت حقوق مشتریان عزیز می باشد به همین منظور خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • ارائه دهنده بهترین خدمات لوله بازکنی سریع و فوری در پل سیدخندان تهران
  • متخصصان لوله بازکنی در منطقه سیدخندان بصورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند
  • کارشناس لوله بازکن در سیدخندان با تشخیص درست ترکیدگی لوله فاضلاب و همچنین تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب و نشت یابی در کمترین زمان به رفع گرفتگی آن میپردازد.
  • ارائه دهنده بهترین خدمات لوله باز کنی با قیمت ارزان و مناسب در منطقه سیدخندان تهران.
  • لوله بازکنی در سیدخندان استفاده از بهترین تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی با کمترین تخریب و رعایت کامل نظافت به رفع گرفتگی لوله فاضلاب میپردازد.
  • ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی تضمینی در چهار راه سیدخندان تهران.

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه سیدخندان

گرفتگی لوله فاضلاب منزل دلایل متعددی دارد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد و همچنین شما دوستان عزیز ساکن محله سیدخندان تهران در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان با شرکت لوله بازکنی شبانه روزی سیدخندان تماس بگیرید تا کارشناس لوله بازکن سیدخندان با تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی به آدرس شما اعزام شوند و به رفع رفتگی لوله فاضلاب منزل شما بپردازند.

دستگاه فنر لوله بازکنی

استفاده از این دستگاه مستلزم رعایت نکات ایمنی می باشد و همچنین به هنگام کار با دستگاه لوله بازکنی باید از دستکش مخصوص استفاده کرد و نحوه کار با فنر لوله بازکنی به این صورت می باشد که نوک فنر رو درون لوله فاضلاب میذاریم و به آرامی به داخل لوله حرکت میدهیم تا جایی که به مانع برسه و نتوانیم فنر رو حرکت بدهیم. در قسمت های زانو و اتصالات باید حرکت دادن فنر رو با دقت بیشتری انجام بدهیم و موقعی که مطمئن شدیم نوک فنر به محل گرفتگی رسیده، شروع به چرخاندن انتهای فنر میکنیم.

نوک فنر دارای قابلیت ارتجاعی بالایی است بصورتی که دور مواد اضافی داخل لوله میپیچد. اگه فنر رو بیرون بیاریم میبینیم مواد اضافی که باعث گرفتگی لوله شده بودن، با فنر بیرون اومدن و گرفتگی باز شده. همچنین میتونیم برای سرعت بیشتر انتهای فنر رو به دریل وصل کنیم، چرخش سریع فنر امکان آسیب دیدن رو زیاد میکنه که در این حالت باید نکات ایمنی رو رعایت کنیم یا کار رو به افراد فنی کار لوله بازکن بسپاریم.

  دستگاه فنر لوله بازکنی استفاده از تلمبه پلاستیکی

لوله بازکنی دستی (تلمبه) برای گرفتگی های ضعیف و سطحی مناسب است. قسمت پلاستیکی لوله بازکن رو طوری بر روی دهانه ی لوله قرار بدین که راه خروج هوا نداشته باشد. بهتره که مقداری پارافین هم دور لبه پلاستیکی لوله بازکنی دستی بمالید و کمی آب روی سینک دستشویی بریزید، این کار باعث چسبندگی لوله بازکنی دستی می شود.

حالا دسته لوله بازکنی رو به پایین فشار بدین و همین کار رو چندبار انجام بدین، طی انجام این کار هوای درون پمپ لوله بازکن به سمت لوله حرکت میکنه و مواد زاید رو حرکت میدهد.

دستگاه تراکم هوا لوله بازکنی توصیه می شود برای استفاده از دستگاه لوله بازکن تراکم هوا از یک فرد متخصص و یا یک لوله بازکن کمک بگیرید. روش کار دستگاه لوله بازکن تراکم هوا همانطور که از نامش هم مشخص است، بازکردن گرفتگی لوله با فشار هوا است این دستگاه با استفاده از فشار هوای موجود در آن گرفتگی لول های فاضلاب را رفع می کند.

فشار موجود در دستگاه توانایی باز کردن انواع گرفتگی را دارد. فشار موجود درون دستگاه این توانایی را دارد که گرفتگی های مختلف را به سمت داخل چاه حرکت دهد و گرفتگی را رفع کند. دستگاه تراکم هوا برای بازکردن گرفتگی های ایجاد شده توسط مواد زاید بسیار مناسب است. اما این دستگاه برای بازکردن گرفتگی حاصل از خاک و سنگ مناسب نیست و برای این کار باید از دستگاه فنر لوله بازکن استفاده شود. با توجه به این که اکثر گرفتگی های لوله های فاضلاب به علت مواد زائد موجود درون لوله است، استفاده از این دستگاه می تواند مفید باشد.

مواد شوینده

در برخی از گرفتگی های سطحی اسن روش بسیار ار آمد بوده. مقداری پودر رخت شویی را با آب در حال جوش مخلوط کنید و داخل لوله فاضلاب بریزید و به مدت 30 دقیقه آب را باز نکنید تا این مخلوط چربی داخل لوله را بخوبی بشویید.

استفاده از مواد شوینده

استفاده از مواد شیمیایی لوله بازکن و یا محلول جوهر نمک

پیش از هر چیز باید بدانید که گازهای متصاعد شده از جوهرنمک، خطرناک است. پس لازم است برای باز کردن لوله فاضلاب با جوهر نمک، حتما نکات ایمنی را رعایت نمایید. دقت کنید بینی و دهان خود را با ماسک کاملا بپوشانید و دستکش بپوشید.

جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب، با احتیاط فراوان یک پیمانه از جوهر نمک را با مقدار زیادی آب به خوبی مخلوط کنید. سپس این ترکیب را داخل لوله فاضلاب بریزید. اگر می‌خواهید برطرف شدن گرفتگی لوله فاضلاب به درستی انجام شود، بهتر است اجازه دهید این محلول برای نیم ساعت داخل چاه بماند و به خوبی لوله‌ها را تمیز کند. در پایان آب جوش بریزید. این کار منجر به باز کردن لوله فاضلاب می‌شود و اگر با دقت و احتیاط انجام شود اثربخشی بالایی دارد. اما ااستفاده از جوهر نمک در دراز مدت خود باعث پوسیدگی و یا ترکیدگی لوله فاضلاب میشود.

ساخت محلول خانگی لوله بازکن

در صورتی که گرفتگی لوله چندان شدید نباشد می‌توانید از ترکیب سرکه و جوش شیرین استفاده کنید. برای این کار نصف پیمانه سرکه و نصف پیمانه جوش شیرین را با هم ترکیب کنید. هنگام ترکیب این دو ماده کمی احتیاط کنید چون پس از ترکیب محلول شروع به جوشش می‌کند. زمانی که این اتفاق افتاد محلول را داخل لوله بریزید.

یک ساعت منتظر بمانید و در این مدت از ظرف‌شویی استفاده نکنید. در این حین یک کتری آب را جوش بیاورید. پس از گذشت یک ساعت آب جوش را آرام آرام در سینک خالی کنید. این نکته را هم فراموش نکنید که گاهی ممکن است لازم باشد که بیش از یک بار این فرآیند را تکرار کنید تا لوله به خوبی باز شود. تعداد دفعات تکرار مورد نیاز به شدت گرفتگی لوله بستگی دارد.

دوستان عزیز ساکن منطقه سیدخندان تهران در صورتی که روش ها لوله بازکنی فوق را امتحان کردید ولی گرفتگی لوله فاضلاب رفع نگردید میتوانید با لوله بازکنی در سیدخندان بطور تضمینی شبانه روزی تماس بگیرید تا متخصص لوله بازکن سیدخندان با تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب و همچنین تشخیص صحیح ترکیدگی لوله با تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی و رعایت کامل نظافت به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما بپردازد.

تماس سریع با کارشناس

علائم گرفتگی لوله فاضلاب در پل سیدخندان

توضیحی مختصر درباره پل سیدخندان تهران پل سیدخندان پلی است در شهر تهران که در سال ۱۳۵۶ خورشیدی ساخته شد. پل سیدخندان در بزرگراه رسالت و بر روی چهار راه سید خندان قرار دارد. خیابان‌هایی که پل بر فراز آن‌ها استوار شده، خیابان دکتر شریعتی و خیابان سهروردی می‌باشند. پل سیدخندان مرز میان منطقه ۷ و منطقه ۳ شهرداری تهران بر روی این چهار راه واقع شده است.

توضیحی مختصر درباره پل سیدخندان تهران

علایم گرفتگی لوله فاضلاب بسیار متنوع می باشد که ما در اینجا برخی از آنها را شرح می دهیم.

مشاهده نشت نم و رطوبت در دیوار و یا سقف ساختمان

ممکن است در قسمتی از ساختمان شما یا ساختمان همسایگان شما ترکیدگی لوله اتفاق افتاده و باعث ایجاد رطوبت شده باشد.نشت آب همان چیزی است که باید به شدت نگران آن باشید. زیرا یکی از دلایل تخریب ساختمان ها ، ترکیدگی لوله و نشت آب است.

حتی ممکن است نشت آب بسیار جزئی باشد ولی به مرور زمان ، کم کم به صورت رطوبت و نم جذب دیوارها و همچنین شالوده ساختمان شده و اگر باعث تخریب ساختمان نشود حتما به گچ دیوارها و سقف ساختمان صدمه زده و در مواردی باعث ایجاد بوی نم و رطوبت در کل منزل خواهد شد. اهالی فن این حوزه برای حصول اطمینان از نبود نشت نم و رطوبت یا ترکیدگی لوله ، از دستگاه مخصوص نشتیابی نم و رطوبت استفاده می کنند. در صورت مشاهده چنین علائمی سریعا با لوله بازکنی سیدخندان به طور تضمینی و شبانه روزی تماس بگیرید تا لوله بازکن سیدخندان به نشت یابی و رفع نم و رطوبت بپردازد.

مشاهده نشت نم و رطوبت در دیوار و یا سقف ساختمان

عدم خروج آب

 اگر آب ناشی از شستشو از سینک ظرفشویی و یا روشویی دستشویی و همچنین کفشور سرویس حمام و دستشویی به کندی خارج شد و یا اصلا خارج نشد می توان گفت لوله فاضلاب این ناحیه دارای گرفتگی می باشد.

((رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل خود را با خیالی آسوده به دست متخصصان لوله بازکنی پل سیخندان بسپارید))