شرکت لوله بازکنی آزادی تهران جهت رفاه حال شما عزیزان ساکن تهران منطقه آزادی این امکان را فراهم نمود که اگر لوله فاضلاب منزل شما در هر ساعت از شبانه روز دچار مشکل گرفتگی شد با شرکت لوله بازکنی آزادی ((09128506212)) تماس بگیرید.

لوله بازکنی آزادی تهران بصورت شبانه روزی

لوله بازکنی آزادی شبانه روزی  دارای متخصص لوله بازکن حرفه ای در هر ساعت از شبانه روز در منطقه آزادی و یا خیابان آزادی ارایه دهنده تمامی خدمات لوله بازکنی می باشد و همچنین برای همه ما مبلغ دستمزد لوله باز کن بسیار حایز اهمیت بوده. شرکت پارس کمک یک شرکت معتبر لوله بازکنی در خیابان آزادی تهران این تضمین را به شما خواهد داد که خدمات لوله بازکنی ارزان و با کیفیت ارائه خواهد شد.

اهداف پارس کمک در لوله بازکنی آزادی تهران 

بسیاری از مسائل موجب شده که منطقه آزادی تهران نیاز مبرم به یک لوله بازکنی حرفه ای و ماهر داشته باشد. به دلیل اینکه در آزادی تهران در بیشتر مواقع ترافیک شدید می باشد و یک لوله بازکن خوب باید بصورت سیار با تجهیزات لازم خود را به سرعت به محل برساند.

در منطقه ازادی تهران ساختمان های قدیم ساخت و فرسوده ای هستند که هرلحضه امکان دارد نیاز به یک لوله بازکن فوری داشته باشند.و بسیارب مسائل دیگر هست که آزادی را برای ما مهم کرده است.

لوله بازکنی آزادی تهران دارای کارشناس لوله بازکن حرفه ای باسابقه می باشد. که خدمات لوله بازکنی در خیابان آزادی با تجهیزات به روز و طبق پایین ترین نرخ اتحادیه لوله بازکنی ارایه میدهد.

توضیحی مختصر درباره منطقه آزادی

خیابان آزادی (نام پیشین: خیابان آیزنهاور) خیابانی در غرب تهران است که از میدان آزادی در سوی غربی خیابان آغاز شده و در میدان انقلاب پایان می‌یابد. در دورهٔ پهلوی این خیابان آیزنهاور نام داشت که از نام یکی از رؤسای جمهور آمریکا گرفته شده بود. این خیابان در شمال خیابان‌هایی چون جیحون، کارون و آذربایجان جای دارد و از خیابان‌های مهم و مرکزی تهران و کانون راهپیمایی‌ها در این شهر به‌شمار می‌آید.

لوله باز کنی شبانه روزی خیابان آزادی

در ادامه خواهیم گفت:

  • چند نکته اصلی تشخیص صحیح گرفتگی لوله
  • چند روش آسان جهت رفع گرفتگی لوله
  • دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

چند نکته اصلی برای تشخیص گرفتگی لوله

در مواقع خیلی ضروری برای تشخیص درست علت گرفتگی لوله و رفع گرفتگی لوله بهتر است با کارشناس لوله بازکن آزادی شهر تهرران تماس بگیرید. اما در برخی موارد میتانیم خودمان با مشاهده نکاتی که در ادامه می گوییم علت گرفتگی لوله را تشخیص دهیم.

اگر آب که از شستن ظروف در سینک ظرفشویی جمع شده به کندی از سینک ظرفشویی خارج شود و همینطور در توالت و کفشور حمام و یا آب وان حمام میتوان گفت که لوله فاضلاب دچار گرفتگی شد و راه خروجی آب فاضلاب مسدود شده است.

اگر در دیوار و یا سقف منزلتان نم و رطوبت مشاهده کردید این نیز از علایم ترکیدگی لوله و نشت نم و رطوبت می باشد. در چنین شرایطی سریعا با لوله بازکنی فوری شرکت پارس کمک تماس بگیرید. تا لوله بازکن حرفه ای در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شود و با کمترین تخریب و رعایت کامل نظافت به رفع گرفتگی لوله منزل شما بپردازد.

از علایم دیگر گرفتگی لوله میتوان به حضور حیوانات و حشرات اشاره کرد. اگر منزلتان ویلایی و دارای حیاط می باشد چاه اصلی فاضلاب در حیاط قرار دارد. با مشاهده حیوانات و حشراتی مانند سوسک ویا موش بصورت غیر عادی می توان گفت که لوله منزل شما از ناحیه ای دچار ترکیدگی و یا نشتی است. ((و اگر مزاییک کف حیاط شما متورم شد می توان گفت که چاه فاضلاب در حال پر شده میباشد)).

چند نکنه اصلی تشخیص گرفتگی لوله

چند روش آسان جهت رفع گرفتگی لوله

روش های مختلفی برای رفع گرفتگی لوله و یا رفع ترکیدگی لوله وجود دارد. ما در این مطلب چند روش کاربردی را به شما خواهیم آموخت.

یکی از کاربردی ترین روش های رفع گرفتگی لوله با دستگاه فنر است. که نحوه کار آن به این صورت می باشد که ابتدا برای کار با دستگاه فنر لوله بازکنی باید بهترین سرفنر را برای دستگاه انتخاب نمود. این دستگاه ها قابلیت بازکردن هرگونه گرفتگی را دارند اگر بتوانید سر فنر مناسب را متناسب با نیازتان انتخاب نمایید. پس از آنکه سرفنر مناسب را برای کار با دستگاه فنر لوله بازکنی انتخاب نمودید آن را به دستگاه وصل کرده و سپس فنر را محفظه قرارگیری فنر خارج کرده و به درون لوله هدایت میکنید. تا جایی به این کار ادامه می دهیم که به محل گرفتگی لوله برسیم پس از انکه مطمئن شدید محل گرفتگی را پیدا کردید دکمه ی روشن دستگاه را فشار دهید تا براحتی عمل لوله بازکنی را انجام دهید.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با فنر

استفاده از محلوله لوله بازکن هم در رفع گرفتگی لوله موثر است. ام این روش را زیاد توصیه نمیکنیم چون در دراز مدت باعث پوسیدگی لوله فاضلاب شده و هم بوی بد و نامطبوع آن بسیار آزار دهنده است و همچنین به هنگام استفاده از آن حتما از ماسک بهداشتی استفاده نمایید زیرا برای ریه بسیار مضر است.

 روشی قدیمی ولی کاربردی دیگر استفاده از تلمبه پلاستیکی است. میتوان از تلمبه برای رفع گرفتگی لوله در برخی موارد استفاده کرد قسمت انتهایی  تلمبه را در سر چاه می چسبانیم و دسته چوبی آن را به بالا و پایین فشار می دهیم تا با تراکم هوا شیی و یا جرم و رسوبات گیر کرد در لوله را آزاد میکنیم.

گرفتگی در سینک ظرفشویی و روشویی توالت را می توان با باز کردن سیفون و شستشویی آن، گرفتگی لوله را رفع نمود.  

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب و ترکیدگی لوله

دلایل متعددی باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود که ما به چند مورد اشاره میکنیم.

گیر کردن شیی خارجی در لوله فاضلاب باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود. اگر شیی یا دستمال کاغذی درون لوله فاضلاب توالت ایرانی و یا فرنگی بندازیم. و همچنین شیی مانند درب شامپو در حمام بی افتد و یا آشغال هایی مانند تفاله چایی و خورده برنج از طریق سینک ظرفشویی داخل لوله فاضلاب بریزیم همه اینها باعث گرفتگی لوله می شود.

پوسیدگی لوله فاضلاب نیز باعث ترکیدگی لوله فاضلاب میشود. در خانه های قدیمی خیابان آزادی تهران اغلب علت ترکیدگی لوله و یا نشت نم و رطوبت قدیمی بودن لوله و پوسیدگی لوله می باشد.

در آخر با توجه به تمامی موارد گفته شده اگر خودتان قادر به رفع گرفتگی لوله منزل و یا محل کارتان در خیابان آزادی تهران نشدید با شرکت لوله باز کنی آزادی تهران تماس بگیرید تا ظرف مدتی کوتاهی می توانید از خدمات سریع و آسان لوله بازکنی بهره مند شوید.