با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تمامی زمینه ها باعث آرامش و راحتی انسانها شد. حرفه لوله بازکنی نیز از این فرآیند مستثنا نبود. و از آنجایی که ترکیدگی لوله، گرفتگی لوله همچنین نشت نم و رطوبت  برای همه ما یک کابوس بوده لوله بازکنی طرشت تهران با تجهیزات پیشرفته،

جهت رفاه حال ساکنین طرشت تهران در کمترین زمان ممکن تنها با یک تماس با 09128506212 متخصص لوله بازکن را به محل گرفتگی لوله فاضلاب اعزام می کند تا به رفع گرفتگی لوله فاضلاب بپردازد.

لوله بازکنی طرشت تهران با تجهیزات پیشرفته

تماس سریع با کارشناس

خدمات لوله بازکنی فوری و شبانه روزی طرشت

لوله بازکنی طرشت تهران شبانه روزی می باشد. و شما عزیزان ساکن منطقه طرشت تهران می توانید در هر ساعت از شبانه روز با لوله بازکنی طرشت تماس بگیرید تا متخصص لوله بازکن فوری در محل گرفتگی لوله حاضر شود و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزتان بپردازد. شرکت لوله بازکنی پارس کمک ارایه دهنده تمامی خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و فوری بوده و با توجه به شلوغی و ترافیک در تهران راس زمان تعیین شده بدون فوت وقت در محل حاضر میشوند وبا استفاده از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی به یافتن علت نشت نم و رطوبت و یا ترکیدگی لوله فاضلاب و تشخیص درست گرفتگی لوله فاضلاب می پردازند. 

توضیحی کوتاه درباره منطقه طرشت تهران

طَرَشت از محلات قدیمی تهران واقع در شمال شرقی میدان آزادی بوده که از روستاهای قدیمی تهران به‌شمار می‌آید که بعضاً قدمت آن را تا زمان سلجوقیان دانسته‌اند.

از محلات جدید که در محدوده طرشت ساخته شده، می‌توان به محله‌های تهران ویلا، دریان نو، آریاشهر، شهرآرا، شهرک شهید فکوری اشاره کرد. از تکایای معروف این محله، تکیه طرشت است که موقوفات بسیاری دارد. طرشت دارای دو مسجد به نام‌های حضرت علی اصغر و امام حسن عسگری می‌باشد. همچنین، به دلیل مجاورت این محله با دانشگاه صنعتی شریف، تعدادی از خوابگاه‌های دانشجویی و مراکز پژوهشی این دانشگاه و نیروگاه طرشت (سابقاً معروف به برق آلستوم) در این محله واقعند.

در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب و نشت نم و رطوبت در منطقه طرشت تهران میتوانید با لوله بازکنی طرشت با تجهیزات پیشرفته تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن کارشناس لوله بازکن در محل حاضر شده و با استفاده از تجهیزات پیشرفته ومدرن و رعایت کامل نظافت، گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان شما رارفع میکند.

  

توضیحی کوتاه درباره منطقه طرشت تهران

در ادامه خواهیم گفت :

  • روش های ارزان رفع گرفتگی لوله فاضلاب چیست
  • دلایل گرفتگی لوله فاضلاب چیست

روش های آسان رفع گرفتگی لوله فاضلاب در طرشت تهران

گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است در هر ساختمان و هر ساعت از شبانه روز رخ دهد. گرفتگی لوله فاضلاب نیز دلایل متعددی دارد که در ادامه به بررسی دلایل گرفتگی لوله فاضلاب خواهیم پرداخت. یکی از روش های آسان و راحت رفع گرفتگی لوله فاضلاب و تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب در طرشت، تماس با لوله بازکنی طرشت می باشد.

استفاده از تلمبه پلااستیکی 

شما با استفاده از روش سنتی و قدیمی تلمبه پلاستیکی که همه ما با آن کم وبیش آشنایی داریم، میتوانید لوله فاضلاب منزلتان را رفع کنید. قبل از استفاده از تلمبه بخصوص در فصول سرد ناحیه انتهایی آن را با آب گرم بشویید تا منعطف شود. و سپس قسمت پلستیکی آن را به دهانه لوله فاضلاب بچسبانید و دسته آن را به سمت بالا و پایین تکان دهید تا با عمل تراکم هوا شیی و یا جرم و چربی در لوله فاضلاب آزاد سازد.

استفاده از تلمبه پلااستیکی 

دستگاه فنر لوله بازکنی

نحوه کار با فنر لوله بازکنی اینگونه بود که فنر لوله بازکنی را به سر دریل می بستند و بعد شروع به باز کردن گرفتگی لوله می کردند. عیبی که این فنر لوله بازکن داشت این بود که سرعت دریل خیلی بالا بود و به خاطر همین زیاد بودن سرعت فنر در امان نبود. در واقع یعنی با حرکت بسیار تند دریل فنر هم به سرعت می چرخید و به اطراف برخود می‌کرد. اما بعد دستگاهی اختراع شد که خیلی کم خطر و درخیلی هم قابل ضمانت بود و گرفتگی لوله ها به سرعت رفع می شد و بر همین اساس امروزه بیشتر از دستگاه لوله بازکنی استفاده می کنند.

نحوه استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی

محلوله لوله بازکن و یا محلول جوهرنمک

میتوانید برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب از محلول لوله باز کن (جوهرنمک) نیز استفاده کنید. این روش در بیشتر موارد پاسخگو بوده اما استفاده زیاد از آن باعث پوسیدگی لوله فاضلاب و در نهایت باعث ترکیدگی لوله فاضلاب میشود. به هنگام اتفاده از آن حتما از ماسک بهداشتی استفاده کنید چون گاز ناشی از فعالیت شیمیای آن بسیار مضر است.

    محلوله لوله بازکن و یا محلول جوهرنمک

محلول لوله بازکن خانگی 

شما براحتی با استفاده از جوش شیرین و سرکه و آب جوش میتوانید یک محلول برای رفع گرفتیگی لوله بسازید. ابتدا مقداری جوش شیرین را در لوله بصورت خشک خالی کنید و بعد از چند دقیقه 1 فنجون سرکه را درون لوله بریزد و حتما درپوش لوله را بگذارید تا بوی نامطبوع ناشی از واکنش جوش شیرین و سرکه در فضا پخش نشود. و پس از 30 دقیقه مقداری آب در حال جوش را در لوله بریزید تا محلول ساخته شده در کل لوله ادامه پیدا کند.

دلایل ترکیدگی لوله و گرفتگی لوله فاضلاب منزل چیست

گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی و معمولی

در سرویس توالت فرنگی و توالت ایرانی علت اصلی گرفتگی لوله فاضلاب افتادن شیی خارجی مانند موبایل و ... می باشد. و یا در برخی موقع از چاه توالت به عنوان سطل زباله استفاده می کنند و دستمال کاغذی و ... را در چاه توالت می اندازند که اینها همه باعث گرفتگ لوله فاضلاب توالت می شود.

گرفتگی لوله فاضلاب سرویس حمام

گرفتگی لوله فاضلاب سرویس حمام میتواند دلایل مختلیف داشته باشد. اصلی ترین علت آن می تواند گیر کردن شیی خارجی مانند درب شامپو باشد و یا نشست جرم و چربی ناشی از شستشو در دیواره لوله باعث باریک شدن راه خروج آب از لوله می شود که در نهایت باعث گرفتگی لوله میشود.

و اما دلیل گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی

دلیل اصلی گرفتگی لوله فضلاب سینک ظرفشویی ریختن تفاله چایی و یا خورده برنج در سینک ظرفشویی است. و با توجه به کاربرد زیاد سینک ظرفشویی جرم و چربی ناشی از شستشو ظروف در لوله باعث گرفتگی میشوند.

دلایل ترکیدگی لوله و گرفتگی لوله فاضلاب منزل چیست

  1. پایه و اساس کارشناسان لوله بازکنی طرشت، مشتری مداری و احترام به مشتری است.
  2. و همینطور میتوان به ارایه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی نیز اشاره کرد.
  3. ارایه دهنده خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت.
  4. تشخیص صحیح گرفتگی لوله و ترکیدگی لوله فاضلاب
  5. تشخیص درست علت نم و رطوب
  6. دارای لوله بازکن و متخصص لوله بازکن حرفه ای باتجربه می باشد.