حرفه لوله بازکنی نیاز به تجربه دارد در صورتیکه گوشی موبایل و یا اشیا گران بها مانند طلا و یا جوهرات درون لوله فاضلاب سرویس حمام و توالت افتاد اگر از تجربه کافی در زمینه لوله بازکنی برخوردار نیستید کاری انجام ندهید و از یک لوله بازکن حرفه ای کمک بگیرید.

امروزه شرکت های زیادی در زمینه لوله بازکنی در تهران شروع به فعالیت نموده اند.شرکت لوله بازکنی هروی در تهران با قیمت ارزان بطور شبانه روزی در خدمت شما همشهریان تهرانی در منطقه هروی میباشد.

شما عزیزان با مشاهده مشکلات لوله کشی ساختمان نظیر ترکیدگی لوله فاضلاب، رفع گرفتگی لوله، نشت یابی فقط کافیست با لوله بازکنی در هروی تهران تماس بگیرید.

تماس سریع با کارشناس

لوله بازکنی هروی در تهران با قیمت ارزان

خدمات نوین لوله بازکنی هروی در تهران

شرکت پارس کمک با بیش از 15سال سابقه درخشان در زمینه لوله بازکنی سعی بر ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی در تمامی مناطق تهران بخصوص در منطقه 4 و یا میدان هروی در تهران دارد.

این شرکت تمامی خدمات لوله بازکنی را در 24 ساعت شبانه روز ارائه میدهد و شما عزیزان ساکن محله هروی میتوانید در هر ساعت از شبانه روز جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان با لوله بازکنی شبانه روزی در هروی تهران تماس بگیرید.

متخصصان لوله بازکن هروی با اولین تماس شما در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و با رعایت کامل نظافت و کمترین تخریب به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما میپردازد.

برای همه ما هزینه تمامی خدمات لوله بازکنی حائز اهمیت بوده و همیشه به دنبال بهترین خدمات و ارزانترین قیمت هستیم. دیگر نگران نباشید لوله بازکنی ارزان هروی تمامی خدمات لوله بازکنی را طبق پایین ترین نرخ اتحادیه لوله بازکنی ها در منطقه هروی ارائه خواهد داد.

لوله بازکن هروی با استفاده از تجهیزات روز لوله بازکنی از قبیل فنر لوله بازکنی برقی، دستگاه فنر لوله بازکنی دستی، دستگاه واتر جت لوله بازکنی، دستگاه کمپرسور هوا و ... به رفع مشکل سیستم لوله کشی منزل شما در کمترین زمان ممکن میپردازد.

شما عزیزان ساکن در محله هروی در تهران در صورتیکه تمایل به تشخیص ترکیدگی لوله و رفع نم و رطوبت منزلتان با این تجهیزات را داشتید میتوانید با لوله بازکنی سریع و فوری هروی در تهران تماس بگیرید.

*ارزان ترین خدمات لوله بازکنی در منطقه هروی را با لوله بازکنی منطقه 4 تهران تجربه کنید*

موقعیت مکانی منطقه هروی در تهران کجاست؟

محله هروی واقع در منطقه 4 شهرداری تهران می باشد. و میان اتوبان امام علی و صیاد بالای اتوبان همت است و از خیابان های اصلی محله هروی میتوان به بلوار پناهی نیا، خیابان ساقدوش، خیابان استاد حسن بنا شمال، خیابان وفامنش، خیابان دکتر آزادی، خیابان جوانشیر، خیابان های مشترک با پاسداران، خیابان گیلان، خیابان بوستان اشاره کرد.
ما بهترین لوله بازکنی در منطقه 4 تهران را به شما معرفی می کنیم

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه هروی در تهران

روش های زیادی جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه هروی تهران وجود دارد. که ما در این مقاله به اصلی ترین این روشها اشاره می کنیم. روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب به دو دسته تقسیم میشود:

  • روش های مکانیزه رفع گرفتگی لوله فاضلاب در هروی تهران
  • روش های خانگی رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه هروی تهران

روش های مکانیزه رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه هروی تهران

شرکت لوله بازکنی ارزان قیمت هروی با استفاده از دستگاه های پیشرفته لوله بازکنی به رفع گرفتگی لوله فاضلاب، تشخیص نم و رطوبت، و نشت یابی منزل شما میپردازد و شما با خیالی آسوده مشکلات سیستم لوله کشی منزلتان را به کارشناس لوله بازکن هروی در تهران بسپارید.

دستگاه واتر جت : این دستگاه با فشار آب گرفتگی لوله فاضلاب را رفع میکند و در اینجا فشار آب مانند چاقوی تیز عمل کرده و شیی گیر کرده و یا چربی و رسوبات موجود در لوله فاضلاب را رها کرد.

دستگاه فنر لوله بازکنی دستی: دستگاه فنر لوله بازکنی دستی

طرز کار فنر لوله بازکن دستی به این صورت است که ابتدا نوک فنر رو درون لوله فاضلاب میذاریم و به آرامی به داخل لوله حرکت میدهیم تا جایی که به مانع برسه و نتونیم فنر رو حرکت دهیم. در قسمت های زانو و اتصالات باید حرکت دادن فنر رو با دقت بیشتری انجام بدهیم و موقعی که مطمئن شدیم نوک فنر به محل گرفتگی رسیده، شروع به چرخوندن انتهای فنر میکنیم.

دستگاه تراکم هوا لوله بازکنی:

ساکنین گرامی منطقه 4 تهران و یا محله هروی در تهران  اگر تجربه کافی در زمینه لوله بازکنی ندارید بهتر است جهت استفاده از این دستگاه از یک لوله بازکن هروی کمک بگیرید. نحوه کار با دستگاه تراکم هوا و یا کمپرسور هوا به این صورت می باشد که ابتدا باید تمامی خروجی های لوله را ببندید و تنها یک راه خروج برای هوا باز بگذارید که می تواند خروجی فاضلاب ساختمان نیز باشد.

سپس مخزن هوا و فشار موجود در آن برای کار طبق دستورالعمل شرکت سازنده آن باید تنظیم شود که این هم بستگی به شدت گرفتگی لوله دارد. اتصال شیلنگ رابط و قرار دادن آن در مسیر لوله فاضلاب و در نهایت بستن اطراف شیلنگ با پلاستیک و پارچه بصورت کامل و دقیق تا فشار هوا از اطراف آن خارج نشود.

این کار را تا 5 دقیقه باید انجام داد و سپس آزمایش کرد که آیا مسیر لوله باز شده است یا خیر. تست رفع گرفتگی کامل لوله : پس از انجام تمام مراحل باید تمام مجاری بسته شده را بازکرد و آب به میزان قابل توجه ای در مسیر لوله وارد نمود اگر آب به راحتی در لوله جریان داشت نشان از انجام شدن موفقیت آمیز کار دارد و مواد گیرافتاده به چاه فاضلاب انتقال پیدا کرده اند.

دستگاه فنر لوله بازکنی برقی:

استفاده از فنر لوله بازکنی بهترین روش جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب با کمترین آسیب به سازه است.

دستگاه فنر لوله بازکنی پیشرفته

((جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان با دستگاه های مدرن با لوله بازکنی تضمینی در هروی تماس بگیرید))

روش های خانگی رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه هروی تهران

شما عزیزان ساکن در محله هروی تهران در صورتیکه گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان سطحی باشد نیازی به حضور لوله بازکن حرفه ای نبود و خودتان در خانه قادر به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان هستید. ما در ادامه چند روش ساده را به شما عزیزان ساکن هروی در تهران معرفی خواهیم کرد.

با استفاده از سیم بلند و خمیده (فنر)

این روش خیلی ساده، اما بطور عجیبی کار آمد است، می توانید یک گیره فلزی لباس که کت و شلوار به آن آویزان میکنید بردارید و خوب خمیدگی آنرا صاف کنید بعد یک طرف آنرا در انتها به شکل قلابی کوچک خمیده کنید و آنرا به داخل راه آب بفرستید، سعی کنید تمام خورده موها و چربیها و جرم های کثیف و نامطبوع را بیرون بکشید.

تلمبه پلاستیکی لوله بازکنی

شما میتوانید قسمت انتهایی پلاستیکی تلمبه را به دهانه لوله فاضلاب بچسبانید و آن را به بالا و پایین تکان دهید تا تلمبه با عمل تراکم هوا بتواند شیی و یا جرم و رسوبات لوله فاضلاب را آزاد کد.

محلول شیمیایی لوله بازکن

این محلول شیمیایی و یا جوهر نمک را می تواند به راحتی در فروشگاه های ابزار فروشی خریداری نمود. استفاده در دراز مدت از این محلول جوهر نمک خود باعث پوسیدگی و یا ترکیدگی لوله فاضلاب میشود. و استفاده از این محلول مستلزم رعایت نکات ایمنی نظیر استفاده از دستکش و ماسک بهداشتی بوده.

محلول شیمیایی لوله بازکن

روش های فوق در صورتی که گرفتگی لوله فاضلاب سطحی باشد مناسب بوده اما در صورتیکه روش های فوق را انجام دادید و نتیجه نگرفتید با لوله بازکن در هروی تماس بگیرید.

و کلام آخر

ساکنین محترم منطقه 4 تهران یا هروی در تهران در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فضلاب منزل و یا محل کارتان می توانید با شرکت لوله بازکنی هروی در تهران با قیمت ارزان بطور شبانه روزی تماس بگیرید تا کارشناس لوله بازکن هروی در کمترین زمان ممکن در آدرس شما حاضر شود و به طور سریع و فوری به مشکلات سیستم لوله فاضلاب منزلتان بپردازد.

*بهترین خدمات لوله بازکن را از لوله بازکنی در هروی تهران بخواهید*