شرکت پارس کمک در زمینه رفع گرفتگی لوله فضلاب در تهران و همچنین منطقه پاسداران تهران با دارا بودن کادری مجرب با کمترین هزینه بصورت شبانه روزی در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد. و مشتریان گرامی ساکن تهران منطقه پاسداران براحتی و در کمترین زمان بصورت شبانه روزی فقط با یک تماس میتوانند به این خدمات لوله باز کنی دسترسی داشته باشند.

یک لوله بازکنی ارزان در پاسداران به شرکتی گفته می شود که خدمات آن جامع و با تجهیزات کامل باشد و در عین حال فرآیند لوله بازکنی تضمینی را پیش گیرد.

پارس کمک انجام تمامی امور مربوط به لوله بازکنی شما در پاسداران با بهترین کیفیت

لوله بازکنی در پاسداران

مواجهه با صحنه بالا آمدن آب از لوله فاضلاب و پایین نرفتن آن از سینک ظرفشویی خیلی ناراحت کننده و آزار دهنده به نظر می رسد اما اصلا جای نگرانی نیست لوله بازکن پاسداران شرکت ما که در منطقه شما مستقر است بلافاصله به محل شما اعزام می شود. تخصص این شخص لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله در پاسداران است.

متخصصین لوله بازکنی پاسداران شرکت پارس کمک میتوانند در سریع ترین زمان ممکن با انواع دستگاه های لوله بازکنی در منزل شما حضور پیدا  کنند و با کمترین خرابی ممکن اقدام به رفع گرفتگی لوله در منزل شما  کنند.

ما در ادامه به شما دوستان گرامی خواهیم گفت که چگونه متوجه شوید که که لوله منزلتان دچار گرفتگی شده و با ارزان ترین قیمت مشکلتان را رفع کنید.

روش های لوله بازکنی در پاسداران تهران

3 روش کلی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در پاسداران و دیگر نقاط مورد استفاده قرار می گیرد. ابتدا سرویسکار لوله بازکن منطقه پاسداران محل گرفتگی لوله، نوع لوله، مقدار گرفتگی ، قطر لوله و جنس لوله را بررسی کرده و با در نظر گرفتن این موارد روش مناسب برای باز کردن لوله گرفته را انتخاب می کند.

لوله بازکنی با فنر لوله بازکنی در پاسداران تهران:

فنر لوله بازکنی انواع مختلفی دارد و حتی نوع دستی آن نیز موجود است. فنر لوله بازکنی برقی دارای سری های مختلفی است که بسته به نوع گرفتگی مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله بازکنی با دستگاه واترجت در پاسداران تهران:

دستگاه واترجت با استفاده از قدرت آب گرفتگی لوله ها را برطرف می کند. 

لوله بازکنی با دستگاه کمپرسور هوا:

کمپرسور هوا با دمیدن هوای پرفشار به درون لوله گرفته مانع را برطرف کرده و لوله را باز می کند.

لوله بازکنی در محله های اطراف پاسداران

پارس کمک به صورت 24 ساعته آماده انجام خدمات لوله بازکنی در خیابان پاسداران و محله های اطراف پاسداران می باشد. مناطق اطراف پاسداران شامل:

لوله بازکنی در پاسداران و تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب

  • سطح آب توالت شما تغییر کرده باشد : اگر سطح آب در لوله مدام در حال تغییر باشد با شرکت پارس کمک 09128506212 در پاسداران تماس بگیرید.

  • خارج شدن آب با سرعت کم از سینک ظرفشویی :خارج شدن آرام آب سینک ظرفشویی و حمام از علایم گرفتگی لوله میباشد.

  • صدای غیر معمول و بوی نامطبوع چاه :لوله آب گرفته شده، باعث ایجاد بوی نامطبوع در محیط می شود. و در برخی مواقع باعث ایجاد صداهای غیر معمول به هنگام تخلیه آب میشود.

  • اگر خانه شما حیاط دار است :بعد از مشاهده مواردی که در قسمت بالا گفتیم در حیاط خانه تان به دنبال جاهای خیس بگردید مخصوصا قسمت هایی که لوله رد شده است زیرا لوله کشی غیره حرفه ای و یا لوله خراب باعث نشت میشود. درصورتی که موفق به این کار نشدید کار باید توسط یک لوله بازکن حرفه ای انجام گیرد.

  •  مشاهده تعدادی موش و یا حشرات موزی :  موش ها و حشرات موزی و مزاحم به سمت لوله های شکسته شده فاضلاب کشیده میشوند.

  • خیس بودن اطراف چاه سینک ظرفشویی: اطراف چاه ظرفشویی را چک کنید که خیس نباشد زیرا خیس بودن و مشاهده لکه هی آب در اطراف چاه ظرفشویی نشانه ای از گرفتگی لوله فاضلاب می باشد.

  • نم برداشتن دیواری که از آن لوله آب رد شده است:آب از لوله شکسته شده خارج میشود و باعث نم و رطوبت برداشتن دیوار می شود که در صورت مشاهده چنین موردی سریعا اقدام به رفع آن کنید. شرکت پارس کمک کلیه خدمات تشخیص ترکیدگی لوله در پاسداران و همچنین رفع نم و رطوبت در پاسداران را بصورت کاملا تخصصی و با افرا مجرب برای شما انجام خواهد داد.

  • پایین نرفتن آب وان حمام :در صورتی که با این صحنه روبه رو شدید احتمالا در قسمت زانویی لوله تخلیه وان حمام شما رسوبات و املاح گیر افتاده اند و از عبور آب جلوگیری می نمایند. اگر به وسیله یک فنر لوله بازکنی خانگی ساده نتوانستید گرفتگی لوله را برطرف نمایید کار بازکردن گرفتگی لوله وان حمام خود را به یک لوله بازکن حرفه ای بسپارید.

  • تغییر رنگ آب :  عوامل متعددی باعث تغییر رنگ آب میشند بطور مثال خرابی آبگرمکن و یا پوسیدگی لوله باعث تیرگی رنگ آب میشود.

  • گیر کردن شی خارجی در توالت فرنگی: اگر گرفتگی به خاطر وجود شئی خارجی یا سخت شدن فضولات باشد باید بازکردن توالت فرنگی را با دستگاه تراکم هوا باز کرد.

ویژگی های یک لوله بازکنی خوب در پاسداران

خیابان پاسداران نام یکی از خیابان‌های طولانی‌ شمال شرق تهران است که پیش از انقلاب ۱۳۵۷، خیابان سلطنت‌آباد نام داشت.

این خیابان که جهت شمالی-جنوبی دارد، مرز میان منطقه‌های ۳ و ۴ شهرداری تهران است و شمال آن در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار گرفته‌است. خیابان پاسداران در جنوب بزرگراه همت، از خیابان شریعتی در تقاطعی موسوم به «سه‌راه ضرابخانه» آغاز شده، در میانه راه به «سه‌راه اختیاریه» و «چهارراه پاسداران» (تقاطع خیابان دولت) رسیده و سپس با گذر ازمیدان نوبنیاد و پل پاسداران، به منطقه ۱ شهرداری تهران وارد شده و پس از عبور از «چهارراه فرمانیه»، «سه‌راه اقدسیه» و بوستان نیاوران، در شمالی‌ترین قسمت خود به میدان نیاوران منتهی می‌شود.

همه ما در چنین شرایطی قرار گرفته ایم و با افراد متخصص لوله باز کن تماس گرفته ایم اما پس از حضور در محل و بررسی مشکل، قیمتی گزاف به مشتری اعلام کرده که خلاف قیمت واقع و اورف بود و علاوه بر قیمت لوله بارز کنی زیاد خدمات خوب و قابل قبولی را نیز ارایه نداده اند.

  1.  اولین اصل مشتری‌مداری: همیشه حق با مشتری است
  2. متخصصین لوله بازکن باید به گونه ای انجام وظیفه کنند که رضایت کامل مشتری را جلب کنند.
  3. وقت شناس بوده و راس زمان تعیین شده در محل حضور یابد به عبارتی وقت شناس باشد.
  4. طبق هزینه مشخص شده دستمزد لوله باز کنی، دریافت کند.

لوله بازکنی شبانه روزی پاسداران

در برخی مواقع شاهد گرفتگی لوله فاضلاب در زمان های نامناسب ماننده تعطیلات یا به اتمام رسیدن ساعات کاری بودیم و بیشتر مردم در این مواقع از خود میپرسند که چطور مشکل گرفتگی لوله فاضلاب منزل خود را رفع نمایند .

شرکت پارس کمک تهران بخصوص در پاسداران متخصصان لوله بازکنی سیار در مناطق مختلف مستقر کرده که میتواند بصورت شبانه روزی و تضمینی به رفع گرفتگی لوله منزل شما بپردازد.