ساکنین محترم محله دارآباد تهران میتوانید در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب با شرکت لوله بازکنی دارآباد تهران با کادری مجرب و با تجربه تماس بگیرید.

لوله بازکنی دارآباد تهران با 15سال سابقه درخشان

**تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب منزلتان در منطقه دارآباد تهران را به شرکت پارس کمک بسپارید**

آیا ساکن منطقه دارآباد در تهران هستید و لوله فاضلاب منزل شما دچار گرفتگی شده است؟ لوله فاضلاب منزلتان در روزهای تعطیل دچار گرفتگی شده است نمیدانید چه کنید؟ نگران نباشید شرکت لوله بازکنی دارآباد بصورت شبانه روزی خدمات لوله بازکنی را به شما عزیزان منطقه دارآباد ارائه میدهد.

ویژگی های شرکت لوله بازکنی محله دار آباد در تهران

شرکت پارس کمک در منطقه 1 تهران با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه لوله بازکنی آماده ارائه خدمات زیر به شما ساکنین محترم این منطقه میباشد:

  • ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در خیابان دارآباد تهران
  • استخدام لوله بازکن حرفه ای و با تجربه، این ویژگی دلیل اصلی محبوبیت شرکت لوله بازکنی پارس کمک در محله دارآباد در تهران است.
  • استفاده از تجهیزان به روز لوله بازکنی که باعث میشود رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما با کمترین تخریب در ساختمان و رعایت کامل نظافت انجام شود.
  • تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب، تشخیص علت گرفتگی لوله، نشتیابی و رفع نم و رطوبت در منطقه دارآباد تهران..
  • ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی تضمینی و سریع و فوری

علائم گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه دارآباد تهران

شما عزیزان ساکن محله دارآباد و یا منطقه 1 تهران میتوانید در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب میتوانید با شرکت لوله بازکنی شبانه روزی در دارآباد تماس بگیرید تا متخصص لوله بازکنی دارآباد در کمترین زمان ممکن در آدرس شما حاضر شود و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما بپردازد.

تماس سریع با کارشناس

نشت نم و رطوبت به سقف و دیواره ساختمان

از مهم ترین دلایل به وجود آمدن نم و رطوبت در دیوارها و سقف ها وجود نم می تواند در اثر نشتی و ترکیدگی لوله ها ، عایق کاری نادرست سقف و دیوارها ، لوله کشی نامناسب و یا فرسوده ، جمع شدن آب باران روی سقف و جمع نکردن آن ، عدم اجرای صحیح کف شور ، بندکشی نامناسب درز بین کاشی های سرویس بهداشتی و حمام ، استفاده از دستگاه های افزایش رطوبت در محیط ، خشک کردن لباس ها در محیط داخلی منزل و غیره ایجاد شود.

تشخیص نم دیوار ساختمان نکته اصلی برای رفع نم و رطوبت است. یکی از مواردی که باید به خوبی به آن دقت کرد. اگر خوب دقت کنید در کناره های دیوار یه چیزهایی شبیه به برف شستشو در کنج دیواره ها ریخته که این نشانه ی نم است که باعث می شود گچ به این شکل به روی زمین بریزد.

نشت نم و رطوبت به سقف و دیواره ساختمان پایین نرفتن آب در سینک ظرفشویی و روشویی

اگر در سینگ ظرفشویی و یا روشویی دستشویی آب تخلیه نشد و یا به کندی تخلیه شد میتوان گفت لوله فاضلاب سینک ظرفشویی و روشویی دستشویی دچار گرفتگی شده است.و همچنین اگر در کف سرویس حمام و توالت نیز آب خارج نشد و یا به کندی خارج شده نیز میتواند از علائم گرفتگی لوله فاضلاب باشد.

شاهده حشرات و حیوانات موذی

در صورتی که خانه شما ویلایی و یا دارای حیاط می باشد از آنجایی که چاه اصلی فاضلاب در حیاط قرار می گیرد اگر شاهده زیاد شدن تعداد حیوانات و حشرات موذی مانند سوسک و موش در حیاط خانه تان شدید میتواند دلیل ترکیدگی لوله فاضلاب باشد.

بلند شدن موزائیک کف حیاط

همانطور که گفتیم چاه اصلی فاضلاب در حیاط قرار می گیرد و اگر لوله فاضلاب دچار ترکیدگیشود خاک اطراف لوله فاضلاب متورم میشود و باعث برامده شدن کف حیاط و در نتیجه بلند شدن موزائیک کف حیاط میشود.

توضیحی مختصر در باره خیابان دارآباد تهران

دارآباد یکی از محله‌های شهر تهران است که در شمال تهران و منطقه 1 قرار گرفته‌ است. دارآباد از سوی شمال به رشته کوه توچال و از جنوب به محله اقدسیه و از سوی شرق به جایی به نام باقلی‌زار و از غرب به بازوی توچال و زمین‌های رحمن آباد مشرف است.

روش های آسان رفع گرفتگی لوله فاضلاب در محله دارآباد

روش های زیر را بخوبی مطالعه نمایید زیرا در مواقع سطحی گرفتگی لوله فاضلاب احتیاجی به حضور لوله بازکن با تجربه نیست. و شما خودتان میتولنید به راحتی گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را رفع کنید.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با دستگاه واتر جت رفع گرفتگی لوله فاضلاب با دستگاه واتر جت

دستگاه واتر جت یا شوینده فشار قوی وسیله ای است که جریان معمولی آب را دریافت کرده و به آب پر فشار و با سرعت بالا تبدیل می کند. این دستگاه به یک پمپ جا به جایی مثبت مجهز گردیده که وظیفه ایجاد جریان آب فشار قوی را بر عهده دارد و مهم ترین بخش واترجت به شمار می آید.

دستگاه فنر لوله بازکنی

دستگاه فنر را به همراه یک دریل استفاده می کنند نحوه کار با دستگاه فنر لوله بازکنی به این صورت است که یک کابل فلزی که حالت فنری دارد به وسیله نیروی مکانیکی که توسط یک موتور دریل ایجاد می شود باعث یک لرزش در طول فنر می شود و سر فنر که حالت چرخشی دارد باعث جلو رفتن آن در مسیر لوله می شود و به باز کردن لوله های فاضلاب گرفته شده توسط اجسام مختلف کمک می کند.

استفاده از محلول شیمیایی لوله بازکن

به هنگام استفاده از محلول‌های شیمیایی لوله باز کن و یا جوهرنمک حتما از دستکش و ماسک بهداشتی استفاده کنید. محلول مایع را داخل مجرای فاضلاب ریخته، براساس دستورالعمل مندرج روی بسته‌بندی، پس از گذشت مدت زمان قید شده، آب را باز کنید. باقی ماندن محلول شیمیایی باعث خوردگی لوله‌های فلزی یا حتی پلاستیکی و سبب پوسیدگی می‌شود.

پس از ریختن محلول های لوله بازکن قوی مراقب باشید بخار متصاعد شده از این مواد به مجرای تنفسی و مخاط چشم شما نفوذ نکند چون بسیار آسیب زننده است. هنگام مصرف این مواد با استفاده از ماسک ضخیم و چند لایه، دهان و بینی‌تان را بپوشانید و در صورت پاشیدن این مواد به داخل چشمتان بسرعت و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از داخل به خارج، چشمتان را با آب بشویید و بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.

محلول‌ های لوله باز کن چند نوع دارد؛ یک نوع برای رفع گرفتگی ناشی از چربی‌ها و ذرات غذاست و نوع دیگر برای رفع تجمع مو بخصوص در مجرای فاضلاب حمام به کار می‌رود.

و بسیاری ابزارهای دیگر که می تواند یک شرکت لوله بازکنی در تهران را از یک شرکت غیر تخصصی لوله بازکنی متمایز سازد. در واقع پارس کمک با تکیه بر این تجهیزات است که خود را به عنوان یک لوله بازکنی تضمینی در تهران معرفی می کند.

کلام آخر

ساکنین عزیز خیابان دارآباد و خیابان اقدسیه تهران در صورتیکه اگر روش های فوق را امتحان کردید و گرفتگی لوله فااضلاب منزلتان رفع نگردید میتوانید با شرکت لوله بازکنی در دارآباد تهران تماس بگیرید.

**تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب منزل خود را به لوله بازکنی در دارآباد بسپارید**