لوله بازکنی شمیران نو سریع و فوری با قیمت مناسب آماده ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی در منطقه شمیران نو در تهران میباشد. و شما دوستان عزیز ساکن منطقه شمیران نو در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب و یا ترکیدگی لوله فاضلاب می توانید با شرکت لوله بازکنی شبانه روزی شمیران نو تماس بگیرید تا متخصص لوله بازکن شمیران نو در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شود و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما بپردازد.

دوستان ساکن منطقه4 و یا اطراف خیابان هنگام و خیابان شهید صبوری نیز میتوانند جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل و یا محل کارشان با لوله بازکنی شمیران نو سریع و فوری وبا قیمت مناسب تماس حاصل فرمایند.

لوله بازکنی شمیران نو سریع و فوری با قیمت مناسب

با ما همراه باشید تا در ادامه خواهیم گفت که :

  • علائم گرفتگی لوله فاضلاب منزل در ممنطقه شمیران نو چیست؟
  • ویژگی های شاخص شرکت لوله بازکنی شمیران نو.
  • روش های کاربردی لوله بازکنی در شمیران نو تهران.

علائم گرفتگی لوله فاضلاب در محله شمیران نو

اگر ساکن محله شمیران نو هستید و لوله فاضلاب منزلتان دچار گرفتگی شد جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا شرکت لوله بازکنی شمیران نو سریع و فوری این امکان را در محله شمیران نو این امکان را فراهم نموده تا فقط با یک تماس گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را رفع کنید.

بوی بد و نامطبوع لوله فاضلاب: اگر در سرویس توالت و یا حمام بوع نامطبوع به مشامتان رسید و با شستشو نیز از بین نرفت می تواند از علائم گرفتگی لوله فاضلاب باشد.

عدم تخلیه آب: یکی از اصلی ترین علائم گرفتگی لوله فاضلاب عدم تخلیه آب در سرویس توالت و یا حمام و سینک ظرفشویی است.

زیاد شدن حیوانات موذی در حیاط منزل: در خانه ویلایی و یا حیاط دار اگر موزائیک کف حیاط برآمده شده دلیل آن میتواند ترکیدگی لوله فاضلاب منزل باشد زیرا از آنجایی که چاه اصلی خانه های ویلایی در حیاط قرار دارد و با ترکیدگی لوله فاضلاب خاک اطراف لوله مرطوب شده و متورم میشود و باعث تورم موزائیک کف حیاط منزل میشود.

مشاهده نشت نم ورطوبت: اگر در دیوار و یا سقف منزلتان که از آن لوله فاضلاب رد شده است نم و رطوبت مشاهده نمودید می توانند از علام ترکیدگی لوله فاضلاب منزل باشد. و شما عزیزان ساکن منطقه شمیران نو با مشاهده این صحنه جهت تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب با سریعا با لوله بازکنی در شمیران نو تماس بگیرید.

ساکنان محترم منطقه شمیران نو و منطقه 4 در صورت مشاهده علا ئم گرفتگی لوله فاضلاب که در بالا گفتیم میتوانند با شرکت لوله بازکنی شمیران نو تماس بگیرند تا متخصص لوله بازکن با تجربه در عرض کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر شده و با تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب به رفع مشکل لوله میپردازد.

 رفع نم و رطوبت و تشخیص ترکیدگی لوله در شمیران نو

ویژگی های شاخص شرکت لوله بازکنی شمیران نو

شرکت پارس کمک در تهران دارای بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه لوله بازکنی میباشد و در این مدت تمام تلاش خود را در راستای احترام به مشتری و رعایت حقوق مشتری انجام داده است. و همچنین سعی بر این دارد که بهترین خدمات لوله بازکنی در تهران و در منطقه  لوله شمیران نو را با قیمت مناسب و ارزان ارائه دهد.

استخدام لوله بازکن با سابقه و حرفه ای و همچنین خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و سریع و فوری باعث شده که این شرکت در منطقه شمیران نو بیش از پیش رضایت مشتری را جلب نماید. این شرکت در حال حاضر تمامی منطقه های تهران را پوشش میدهد.

استفاده از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی توسط لوله بازکن باسابقه گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما را با کمترین تخریب و رعایت کامل نظافت رفع میکند.

تماس سریع با کارشناس

توضیحی کوتاه درباره منطقه شمیران نو

شمیران نو از طرف شمال به جنگل لویزان، از طرف جنوب به خیابان شهید صبوری ازطرف غرب به دیوار نیروی دریایی و از طرف شرق به خیابان هنگام محدود می شود شمیران نو از سه جهت محصور شده از طرف شمال جنگل لویزان و اتوبان جدید الاحداث شهید زین الدین ازطرف غرب به پادگان کوهک و از طرف جنوب به بوستان الغدیر می باشد.

روش های کاربردی لوله بازکنی در شمیران نو تهران

شما عزیزان ساکن در منطقه شمیران نو تهران در صورتی که گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان سطحی باشد میتوانید خودتان با روش های که ما به شما بطور کامل ارائه میدهیم رفع نمایید و احتیاجی به حضور لوله بازکن حرفه ای نیست.

دستگاه فنر لوله بازکن دستی

دستگاه فنر لوله بازکن دستی و خانگی

دو نوع فنر لوله بازکنی داریم: برقی و دستی و تفاوت این دو در سرعت حرکت آنهاست. نحوه کار با فنر دستی به این صورت است که شما فنر را داخل لوله میبرید و بت دسته پلاستیکی آن اقدام و به چرخش و ارتعتش فنر داخل لوله می کنید. هر چند ثانیه یکبار با فنر به محل گرفتگی لوله ضربه وارد نمایید.  این نکته را بخاطر داشته باشید که از دستگاه فنر لوله بازکنی دستی برای رفع گرفتیگی توالت فرنگی استفاده نکنید زیرا نیاز به یک فنر نرم تر دارد. لاین فنر امکان دارد به توالت فرنگی آسیب برساند.

دستگاه فنر لوله بازکنی:

از فنر لوله بازکنی برای باز کردن لوله هایی با گرفتگی های سخت استفاده می شود. فنر لوله بازکن وسیله ای مانند دریل هست که از موتور و فنر تشکیل شده که فنر وصل شده به سر آن دارای انعطاف بوده تا درون خمیدگی لوله بتواند به راحتی خم شود.

نحوه کار با دستگاه فنر لوله بازکنی به این صورت می باشد که بعد از روشن کردن فنر لوله بازکن، فنر رو آروم وارد لوله کنید تا به گرفتگی برسد و این کار رو ادامه بدهید تا رسوبات و جرم و چربی به داخل چاه حرکت کنند. در استفاده از فنر دقت کنید هنگام چرخش از داخل لوله خارج نشود، اگه تجربه این کار رو ندارین از افراد فنی کار و لوله بازکن باتجربه کمک بگیرید.

لوله بازکنی به روش استاندارد در شمیران نو

تماس سریع با کارشناس

ساخت محلوله خانگی لوله بازکن با سرکه و جوش شیرین:

در صورتی که گرفتگی لوله چندان شدید نباشد می‌توانید از ترکیب سرکه و جوش شیرین استفاده کنید. برای این کار نصف پیمانه سرکه و نصف پیمانه جوش شیرین را با هم ترکیب کنید. هنگام ترکیب این دو ماده کمی احتیاط کنید چون پس از ترکیب محلول شروع به جوشش می‌کند. زمانی که این اتفاق افتاد محلول را داخل لوله بریزید.

استفاده ازمحلول شیمیایی لوله بازکن و یا جوهر نمک:

نحوه استفاده جوهرنمک به این صورت است که 3/4 گالن آب سرد داخل سطل بریزید و 3 فنجان جوهر نمک به آن اضافه کنید با یک قاشق چوبی کهنه آنرا خوب ترکیب کنید مخلوط شروع به جوشش میکند و گاز و گرما از خود متصاعد میکند محلول را داخل فاضلاب بریزید و بین 20 تا 30 دقیقه به آن زمان دهید. سپس لوله را با آب داغ شستشو دهید اگر لازم بود همین مراحل را تکرار کنید.

مراقب باشید : به هنگام استفاده از این محلوله حتما تمامی نکات ایمنی را رعایت نمایید. دستکش بپوشید و از ماسک بهداشتی استفاده کنید و همچین فن محیط را روشن کنید و تمامی درب و پنجره ها را بازبگذارید زیرا گاز این محلول شیمیایی بسیار مضر بود و بوی نامطبوع داشته.

ساکنین محترم منطقه شمیران نو در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب منزل و یا محل کارتان با لوله بازکنی در شمیران نو تماس بگیرید. و رفع گرفتگی لوله فاضلاب را با خیالی آسوده به شرکت لوله بازکنی شمیران نو بپردازید. این شرکت ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی تضمینی می باشد.

**رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را به کارشناسان با تجربه ما بپردازید**