امروزه با پیشرفت تکنولوژی بخصوص در زمینه لوله بازکنی، تجهیزات جدیدی روی کار آمده که کارشناس لوله بازکن در جوادیه با استفاده از این تجهیزات لوله بازکنی، عملیات رفع گرفتگی لوله فاضلاب را با کمترین تخریب در ساختمان انجام میدهند.

متخصص لوله بازکنی جوادیه با تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی و در کمترین زمان ممکن فقط با یک تماس شما در محل حاضر می شود و رعایت کامل نظافت به رفع گرفتگی لوله فاضلاب میپردازد.

((اگر میخواهید از خدمات لوله بازکنی با قیمت مناسب و تضمینی بهرمند شوید با متخصص لوله باز کن در جوادیه تماس بگیرید))

لوله بازکنی جوادیه با تجهیزات پیشرفته

 

با ما همراه باشید در ادامه خواهیم گفت:

  • علائم گرفتگی و یا ترکیدگی لوله فاضلاب در جوادیه
  • دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه جوادیه تهران
  • خدمات شرکت لوله بازکنی جوادیه با تجهیزات پیشرفته
  • چگونه گرفتگی لوله فاضلاب منزل را رفع کنیم

علائم گرفتگی و یا ترکیدگی لوله فاضلاب در جوادیه

شما عزیزان ساکن منطقه جوادیه در تهران در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب منزل فقط کافیست با کارشناس لوله بازکنی جوادیه تماس بگیرید تا در کمترین زمان به محل شما اعزام شوند و با تشخیص درست گرفتگی لوله فاضلاب و همچنین تشخیص درست ترکیدگی لوله و نشت یابی به رفع مشکل بپردازند.

تماس سریع با کارشناس

عدم تخلیه آب :  اگر مشاهده کردید که خروج آب از سینک ظرفشویی، توالت فرنگی، وان حمام به کندی صورت گرفت می توان گفت که لوله فاضلاب این ناحیه دچار گرفتگی است.

نشت نم و رطوبت به دیوار و سقف:  اگر دیواره و یا سقف ساختمان که از آن لوله آب رد شده است، نم و رطوب مشاهده کردید این نیز از علایم اصلی ترکیدگی لوله فاضلاب و نشت نم و رطوب است.

متورم شدن موزاییک کف حیاط: از آنجایی که چاه اصلی ساختمان های حیاط دار و یا ویلایی در حیاط قرار گرفته میشود در صورت ترکیدیگی لوله فاضلاب خاک اطراف لوله مرطوب و متورم میشود و باعث برآمده گی موزائیک های کف حیاط میشوند.

مشاهده تعدادی موش و حشرات: اگر در منزل و یا حیاط منزل حیوانات و حشراتی مانند سوسک و موش مشاهده کردید میتوان گفت در ناحیه ای سیستم لوله کشی ساختمان دچار گرفتگی و یا ترکیدگی شده است.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب جوادیه در تهران

توضیحی مختصر در مورد منطقه جوادیه تهران

محله جوادیه در محدوده اتوبان‌های درجه یک شهر تهران قرار گرفته و در غرب آن بزرگراه یاریجانی واقع شده که به بزرگراه نواب وصل است. بوستان بزرگ ولایت نیز در ضلع غربی محله جوادیه قرار دارد و همچنین در قسمت شمالی این محله قدیمی خطوط راه آهن تهران، در قسمت شرقی آن منازل مسکونی شرکت راه آهن و کارخانه دیزل راه آهن دیده می‌شود و شاخص‌ترین مکان‌های نزدیک به محله جوادیه بیمارستان بهارلو و بیمارستان امیرالمؤمنین، بوستان ولایت و فرهنگسرای بهمن می‌باشند. نهایتاً محله جوادیه از جنوب به بزرگراه تندگویان ختم می‌شود.

توضیحی مختصر در مورد منطقه جوادیه تهران

لوله بازکنی تضمینی جوادیه در تهران 09128506212

ساکنین محترم منطقه جوادیه تهران در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب و یا ترکیدگی لوله فاضلاب در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با لوله بازکنی شبانه روزی جوادیه با تجهیزات پیشرفته تماس بگیرند تا کارشناس لوله بازکنی به محل شما اعزام شود و بهترین خدمات لوله بازکنی در جوادیه تهران به شما دوستان ارائه دهد.

دلایل مختلفی باعث گرفتگی لوله فاضلاب منزل و یا محل کار در منطقه جوادیه تهران میشود. یکی از اصلی ترین دلیل گرفتگی لوله فاضلاب سرویس توالت و یا حمام گیر کردن شیی خارجی در لوله و کفشور می باشد. و همچنین در سینک ظرفشویی و روشویی دستشویی جمع شدن خرده مو و جرم و چربی در لوله و سیفون مانع عبور آب و همچنین باعث گرفتگی لوله فاضلاب می باشند.

خدمات شرکت لوله بازکنی جوادیه با تجهیزات پیشرفته

هدف شرکت لوله بازکنی جوادیه جلب رضایت مشتری و رعایت حقوق مشتری میباشد و به همین منظور این خدمات را ارائه میدهد:

  • ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در منطقه جوادیه تهران
  • استفاده از بهترین تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی جهت رفاه حال ساکنین ساختمان
  • همچنین ارائه دهنده بهترین خدمات لوله بازکنی سریع و فوری در خیابان جوادیه تهران
  • تشخیص علت گرفتگی و همچنین تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب در جوادیه
  • نشت یابی با استفاده از جدیدترین تجهیزات لوله بازکنی روز دنیا
  • ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت در محله جوادیه تهران
  • شرکت لوله بازکنی جوادیه تنها با یه تماس شما متخصص لوله بازکنی و کارشناس با تجربه لوله بازکن را به آدرس شما اعزام میکند.

چگونه گرفتگی لوله فاضلاب منزل را رفع کنیم

شما عزیزان ساکن منطقه جوادیه تهران در صورت مشاهده هر کدام از علائم گرفتگی لوله فاضلاب با شرکت لوله بازکنی شبانه روزی پارس کمک جوادیه تماس بگیرید تا متخصص لوله بازکنی در محل حاضر شود. شما میتوانید با خیالی آسوده مشکل گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را به دست لوله بازکن باتجربه جوادیه بسپارید.

تلمبه پلاستیکی: این روش در بسیاری از گرفتگی سطحی لوله فاضلاب مفید بوده است و نحوه کار آن بدین صورت است که شما قسمت پلاستیکی آن را در دهانه لوله فاضلاب قرار می دهید و دسته آن را به سمت بالا و پایین تکان میدهید و تلمبه پلاستیکی با عمل تراکم هوا شیئ گیر کرد در لوله و یا جرم و خورده مو را آزاد کرد و خارج میکند.

نحوه کار تلمبه پلاستیکی  دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا : 

بعد از مسدود کردن مجراهای فاضلاب متصل به محل گرفته شده، توسط لاستیک های انبساط ،مقداری تلمبه ی دستگاه را بالا و پایین می کند تا مقداری هوا در درون مخزن متراکم و ذخیره شود (میزان فشار بستگی به جنس لوله دارد). سپس لاستیک بزرگ مخروطی متصل به مجرای تخلیه ی هوای مخزن را بر روی مجرای مسدود شده قرار می دهند و پس از فشار آوردن بر روی دستگیره دستگاه تراکم هوا و باز کردن شیر آب ، ضامن دستگاه را با فشار و یکباره به سمت دستگیره می کشند .

با این عمل هوای متراکم شده درون مخزن با فشار به درون لوله هدایت شده و با مانع برخورد می کند.  در نتیجه مسیر لوله فاضلاب باز شده و جرم های چسبیده به جداره لوله از آن جدا و همراه آب به سمت چاه هدایت می شود

 دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا

 محلول شیمیایی لوله بازکن و یا جوهرنمک:

حتما قبل از انجام این روش حتما و خواهشا از دستکش های مخصوص و همچنین ماسک استفاده کنید. حتی المقدور از یک عینک محافظ نیز استفاده نمایید. چرا که گاز کلرامین ایجاد شده از این محلول سبب سوختگی های راه تنفسی و چشم ها می شود. همچنین اگر جوهر نمک روی پوست بریزد به شدت سبب سوختگی پوستی خواهد شد. پس حتما مراقب خود باشید.

جوهر نمک یک محلول لوله بازکن سریع و بسیار قوی است که می توانید از آن استفاده نمایید. 3/4 گالن آب را آماده کنید و سه فنجان جوهر نمک داخل آن بریزید، سپس با یک چوب آب را خوب بهم بزنید. در این حالت محلول شروع به فشردن و ایجاد گرما می کند. حالا محلول را داخل لوله بریزید و 20 تا 30 دقیقه به آن زمان بدهید. بعد از این زمان از آب جوش برای شستشو استفاده نمایید. در صورت نیاز دوباره تکرار شود.

دستگاه فنر لوله بازکنی : 

به یاد داشته باشید که قبل از هر کاری ابتدا ایمنی خود را فراهم کنید. برای کار با دستگاه فنر لوله بازکنی دستکش مخصوص را بپوشید تا هنگام کار با آن به دستان شما آسیبی وارد نشود. نحوه کار با فنر لوله بازکنی به این صورت می باشد که ابتدا نوک فنر را وارد لوله کرده و سپس به آرامی فنر را داخل لوله وارد کنید تا جایی که نوک فنر به محل گرفتگی برسد و دیگر امکان وارد شدن نداشته باشد.

دقت کنید در قسمت های اتصالات لوله یا زانویی کمی با دقت بیشتری فنر را وارد کنید تا این قسمت ها با گرفتگی لوله اشتباه گرفته نشود.پس از آن که نوک فنر به محل گرفتگی رسید چرخش را آغاز کنید تا فنر با حالت ارتجاعی که دارد کلیه مواد زاید درون لوله را برطرف کند. هنگامی که فنر را از داخل لوله بیرون می آورید متوجه خواهید شد که مواد زاید بسیاری را با خود بیرون می آورد.

دستگاه فنر لوله بازکنی

ساخت محلول خانگی لوله بازکنی: 1/3 فنجان نوشابه و یک سوم فنجان سرکه را در یک ظرف باهم مخلوط کنید و بلافاصله آن را داخل لوله فاضلاب بریزید. این کار به شما کمک می کند تا موهای بلندی که وارد لوله شده اند شسته شوند. اجازه دهید محلول 1 ساعت یا حتی یک شب بماند و سپس با استفاده از یک ظرف آب جوش، لوله را شستشو دهید.

اگر در منطقه جوادیه تهران تمامی روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب را انجام دادید و نتیجه نگرفتید با لوله بازکنی در جوادیه تماس بگیرید. تا از بهترین خدمات لوله بازکنی در جوادیه با تجهیزات پیشرفته بهره مند شوید.

((پارس کمک تخصصی ترین لوله بازکن در جوادیه تهران با دستگاه های مدرن و استاندارد))