اهالی محترم میگون تهران ، در این پست قصد داریم یک مرکز حرفه ای تخلیه چاه سپتیک در میگون تهران را به شما عزیزان ساکن این منطقه معرفی نماییم. شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه پارس کمک با بیش از 15 سال سابقه کاری آماده ارائه انواع خدمات بصورت شبانه روزی و تضمینی می باشد. شما ساکنین محترم میگون می توانید با مشاهده علائم پر شدن چاه سپتیک با شماره زیر تماس بگیرید. 

تماس سریع با کارشناس

»شرکت تخلیه چاه سپتیک واقع در میگون تهران در 24 ساعت شبانه روز و حتی ایام تعطیل آماده خدمت رسانی به شما می باشد«

تخلیه چاه سپتیک در میگون تهران

مراحل انجام تخلیه سپتیک تانک در میگون تهران 

قبل از اینکه نحوه تخلیه چاه سپتیک تانک یا حوضچه سپتیک در میگون تهران را شرح دهیم نگاهی به اجزای چاه سپتیک بیندازیم. چاه سپتیک همان طور که در شکل زیر می بینید دارای یک مخزن با دو اتاق مجزاست (البته انوع مختلفی از سپتیک تانک ها وجود دارند و ممکن است همه آن ها به شکل زیر نباشند). فاضلاب پس از ورود به اتاق اول ته نشین شده و قسمت مایع تر آن به اتاق دوم منتقل می شود.

یک سر مخزن چاه سپتیک به ورودی فاضلاب و سر دیگر آن به لوله تخلیه متصل است. بعد از پر شدن چاه سپتیک باید اقدام به تخلیه آن نمود. تخلیه چاه سپتیک در زمان مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و باید توسط افراد متخصص انجام شود.

پارس کمک همچنین آماده انجام تخلیه چاه سپتیک در دریاچه چیتگر تهران می باشد.


septic-system

تخلیه چاه سپتیک در تهران و حومه

حوضچه سپتیک یا چاه سپتیک چیست؟

چاه سپتیک یا حوضچه سپتیک (Septic tank) به یک محفظه زیرزمینی گفته می‌شود که از طریق آن فاضلاب داخلی (فاضلاب خانگی) برای دفع اولیه جریان می یابد. و در جایی که چاه فاضلاب جذبی کارایی ندارد استفاده می‌شود. چاه سپتیک از مصالح نفوذ ناپذیر و مواد مقاوم در برابرخوردگی از جمله بتن یا مصالح ساختمانی یا پلی اتیلن و مواد پلیمری و غیره ساخته شده و امکان نفوذ آب در آن وجود ندارد.

در مناطقی که امکان حفر چاه فاضلاب معمولی نباشد (مثلا شمال کشور که سطح آب بالاست، یا مناطقی که زمین آنها به بستر شنی نمی رسد) بجای حفر چاه فاضلاب، از روش حوضچه سپتیک استفاده می شود

برای تخلیه چاه سپتیک در میگون تهران پس از تماس شما تیم چاه بازکن سپتیک در محل حاضر شده و با کامیون های مخصوص تخلیه چاه سپتیک اقدام به تخلیه چاه سپتیک شما می نمایند. گاهی لازم است پس از تخلیه چاه سپتیک در میگون تهران اقدام به لایروبی چاه سپتیک در میگون تهران شود که در این صورت پارس کمک دارای تجهیزات لازم برای این کار می باشد.

تخلیه چاه سپتیک با قیمت ارزان در میگون تهران را از شرکت پارس کمک بخواهید و مطمئن باشید متخصصین چاه باز کن پارس کمک تخلیه چاه سپتیک فوری در میگون  را با بالاترین کیفیت برای شما انجام خواهد داد.

 

تخلیه چاه سپتیک

تماس سریع با کارشناس

خدمات تخلیه چاه سپتیک در میگون تهران

پارس کمک در میگون تهران خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • تخلیه چاه سپتیک بصورت تخصصی در میگون تهران
  • لایروبی و رسوب زدایی چاه های سپتیک
  • ارائه مشاوره رایگان در خصوص تخلیه چاه سپتیک به موقع
  • احداث سپتیک تانک جدید
  • رفع مشکلات سپتیک تانک ها
  • تعمیر و مرمت سپتیک تانک در میگون تهران

چرا پارس کمک بهترین شرکت تخلیه چاه سپتیک در میگون تهران است؟

  1. پارس کمک با سال ها تجربه تبدیل به یکی از بهترین شرکت های تخلیه چاه سپتیک در میگون تهران شده است.
  2. تخلیه چاه سپتیک به صورت شبانه روزی و 24 ساعته
  3. پارس کمک از تیم حرفه ای و متخصص تخلیه چاه سپتیک برخوردار می باشد.
  4. پس از تماس شما تیم تخیله چاه سپتیک شرکت پارس کمک بلافاصله در محل میگون حاضر شده و اجرای عملیات را آغاز می کنند.
  5. تخلیه چاه سپتیک با قیمت ارزان در میگون تهران یکی از دلایل رضایت مشتریان از ماست.
  6. تخلیه چاه سپتیک در میگون با ماشین آلات مکانیزه مخصوص تخلیه چاه سپتیک تانک انجام می شود.
  7. سرعت در خدمت رسانی
  8. ارائه خدمات تخلیه چاه حتی در روزهای تعطیل 

دیگر خدمات ما: تخلیه چاه سپتیک در شمال استان تهران

نکاتی درباره نگهداری حوضچه های سپتیک

استفاده از روغن های صنعتی مثل روغن موتور، گریس و غیره می تواند موجب تخریب اجزای مخزن سپتیک شوند. پس تا حد امکان سعی کنید از ورود این مواد به داخل مخزن جلوگیری کنید.

ورود مواد چسپناک و سفت کننده مثل سیمان و گچ و غیره می توانند باعث سخت تر کردن عملیات تخلیه تانک شوند و یا حتی کاری کنند که مخزن کارایی اولیه خود را از دست بدهد.

سعی کنید از ورود اشیاع هضم نشدنی و غرق نشدنی مثل پلاستیک ها،پوشک بچه و غیره  به داخل مخزن جلوگیری کنید که این مواد نیز کار مخزن را مختل می کنند.

بعضی از تولید کنندگان افزودنی هایی به منظور بهبود کیفیت پساب مخازن سپتیک و کاهش لجن و کاهش بوی تولید شده توسط آنها به بازار عرضه کرده اند که این مواد افزودنی که معمولا بر پایه 'میکروارگانیسم های موثر' است معمولا با قیمت های گران به فروش می رسند. به نظر می رسد که این مواد ضرری برای محیط زیست ایجاد نمی کنند با این حال، تحقیقات میدانی و تجربی کمی در مورد اثربخشی این مواد افزودنی مخزن سپتیک بر محیط زیست بیولوژیکی وجود دارد.