اگر شما در منطقه دریاچه چیتگر زندگی میکنید می توانید جهت دریافت خدمات تخلیه چاه سپتیک دریاچه چیتگر تهران  با پارس کمک بهترین شرکت لوله بازکنی در تهران تماس بگیرید. پس از اولین تماس شما و مشاوره اولیه در صورت تمایل شما گروه تخلیه چاه سپتیک به محل شما اعزام می شوند. فراموش نکنید که زمان در این کار نقش مهمی ایفا می کند و اگر تخلیه چاه سپتیک در زمان مقرر انجام ممکن است هزینه های زیادی را به شما متحمل نماید.

تخلیه چاه سپتیک دریاچه چیتگر تهران بصورت شبانه روزی

 تخلیه چاه سپتیک دریاچه چیتگر تهران با تجهیزات مدرن

بهترین دستگاه ها برای تخلیه چاه سپتیک در حوالی دریاچه چیتگر در خدمت شماست

کارایی چاه سپتیک، حفظ و نگهداری فاضلاب و عدم اجازه نشت از آن و یا به آن توسط محیط اطراف می باشد که باید در دوره‌های کوتاه توسط تانکرهای مخصوص تخلیه شوند.

جداسازی مواد جامد و فضولات از آب و انتقال آب به مکانی دیگر از دیگر کاربردهای مخزن سپتیک می باشد.

اجزای چاه سپتیک چیست؟

در مجموع سیستم سپتیک می تواند تنها با استفاده از یک پمپ آب کار کند و سیستم پیچیده ای ندارد. چاه سپتیک شامل یک یا چند تانک بتنی یا پلاستیکی می باشد که یک سرآن به یک لوله فاضلاب ورودی و سر دیگر آن به میدان تخلیه سپتیک اتصال دارد.

در حال حاضر طراحی مخزن سپتیک شامل دو اتاق است که هر کدام مجهز به پوشش لولایی هستند و توسط یک دیوار و حفره هایی که در اطراف مقطع بین کف و سقف مخزن واقع شده اند، جدا می شوند.

با ورود فاضلاب به اتاق اول مخزن، جامدات در مرحله اول ته نشین می شوند. به این ترتیب جامدات تا حدودی حل شده و حجم جامدات کاهش پیدا می کند. اجزای مایع نیز از طریق حفره موجود در بالای دیوار به اتاق دوم جریان می یابند و در آنجا از طریق باکتری های بی هوازیتا حدودی تصفیه شده و به محیط جذب انتقال می یابد.

ناخالصی های باقی مانده در سطح زمین غوطه ور می شوند و آب اضافی از طریق نفوذ به خاک، با عمل تبخیر و جذب از طریق سیستم ریشه گیاهان و یا ورود به آب های زیرزمینی یا آب های سطحی دفع می شود.

روش تخلیه چاه سپتیک در دریاچه چیتگر

فضولاتی که توسط سیستم هضم بی هوازی قابل تجزیه نیستند باید در نهایت توسط چاه سپتیک حذف شوند. هنگامی که یک مخزن سپتیک تخلیه می شود، لجن انباشته یا لجن فاضلاب از مخزن توسط یک کامیون پمپ خلاء تخلیه می شود.

چگونگی تخلیه مخزن سپتیک بستگی به حجم مخزن نسبت به ورودی جامدات، مقدار جامدات غلیظ شده و دمای محیط و استفاده از سیستم ویژگی های اضافه موجود در آن دارد. هنگامی که مخزن دوباره پر می شود، تجزیه بی هوازی به سرعت کاهش پیدا می کند و روش تصفیه مختل می شود. به این دلیل پیشنهاد می شود که چاه در فواصل زمانی مشخص توسط یک تیم تخلیه چاه تخلیه شود.        

تخلیه چاه سپتیک دریاچه چیتگر تهران را به پارس کمک بسپارید

دریاچه چیتگر، دریاچه‌ای مصنوعی  در شمال غرب تهران و واقع درمنطقه ۲۲ شهرداری تهران می باشد. 

این دریاچه در شمال پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته که از جنوب به بزرگراه همدانی، از شمال به بزرگراه همت، از سمت شرق به بزرگراه آزادگان و از غرب به بافت مسکونی منطقه ۲۲ شهرداری تهران محدود شده است. 

 

لایروبی چاه سپتیک دریاچه چیتگر تهران با تیم مجرب و حرفه ای  

معمولا پس از 3 سال استفاده از چاه های سپتیک به دلیل چربی ها و مواد سنگین درون تانکر ها، لایه هایی تشکیل می شود که به راحتی و با تخلیه از محل خود کنده نمی شوند و در داخل چاه سپتیک شما می مانند و باید حتما عملیات لایروبی روی چاه های سپتیک انجام گیرد.

مراحل انجام کار لایروبی سپتیک تانک ها

پس از تخلیه کامل فاضلاب درون سپتیک فاضلاب به وسیله پمپ های ساکشن قوی، درب چاه باز می شود و پس از یک الی دو روز دیگر و فردی که در کار لایروبی چاه تخصص دارد با تجهیزات و ماسک وارد سپتیک تانک می شود. فرد لایروب با استفاده از دیلم ها و ابزارهای مخصوص اقدام به تراشیدن و لایروبی لایه های فاضلاب درون سپتیک می کند و پس از آن خارج می شوند . با این کار تمام مواد اضافی درون سپتیک خارج می شوند و سپتیک فضای بیشتری برای دریافت فاضلاب خواهد داشت. در غیر این صورت لجنها و مواد زائد در کف سپتیک باقی می مانند و فضای اضافی اشغال می کنند و این موضوع باعث کاهش فضای فاضلاب می شود. در نتیجه حجم فاضلاب دریافتی کاهش یافته و سپتیک خیلی زود پر می شوند.