شرکت پارس کمک با بیش از 20 سال سابقه در کار تخلیه چاه های فاضلاب سپتیک و سنتی در تهران آماده انجام تمامی خدمات چاه سپتیک شما می باشد.

**شماره تلفن تخلیه چاه سپتیک تانک**

تماس سریع با کارشناس

تخلیه چاه سپتیک را به کارشناسان ما بسپارید !

تخلیه و لایروبی سپتیک تانک فاضلاب یکی از نیازهای اجتناب ناپذیر این محل ها می باشد و معمولا در زمان اجرا و راه اندازی سپتیک تانک ها و انجام یکسری محاسبات سعی بر آن می شود تا چاه سپتیک تا یک سال نیاز به تخلیه و لایروبی نداشته باشد.البته ما پیشنهاد می کنیم حتی اگر یک سال هست که آن را تخلیه نکرده اید ولی هنوز نشانه های پر شدن چاه فاضلاب را نمی بینید بهتر است باز هم نسبت به تخلیه چاه سپتیک اقدام کنید.

اگر چاه سپتیک در زمان مناسب تخلیه نشود پس از مدتی دیگر ظرفیت دریافت فاضلاب اضافه را نخواهد داشت و فاضلاب تولیدی بلافاصله همراه با بوی بسیار نامطبوعی از لوله ها و ورودی های فاضلاب بیرون خواهد زد. بعد از پر شدن فاضلاب درون سپتیک ها باید از شرکتهای تخلیه چاه در تهران بخواهید تا با استفاده از تانکرهای مجهز به کفکش و مکنده فاضلاب اقدام به تخلیه سپتیک کنند. با استفاده از تانکرهای مکنده به راحتی می توان فاضلاب درون سپتک ها را تخلیه کرد.

بیشتر بخوانید: چاه سپتیک چیست ؟

لایروبی چاه سپتیک در تهران با افراد حرفه ای

معمولا پس از 3 سال استفاده از چاه های سپتیک به دلیل چربی ها و مداد سنگینی که در درون تانکر ها می مانند لایه هایی تشکیل می شود که به راحتی و با تخلیه از محل خود کنده نمی شوند و در داخل چاه سپتیک شما می مانند و باید حتما عملیلت لایروبی روی چاه های سپتیک انجام گیرد.

مراحل انجام کار لایروبی سپتیک تانک ها

پس از تخلیه کامل فاضلاب درون سپتیک فاضلاب به وسیله پمپ های ساکشن قوی، درب چاه باز می شود و پس از یک الی دو روز دیگر و فردی که در کار لایروبی چاه تخصص دارد با تجهیزات و ماسک وارد سپتیک تانک می شود. فرد لایروب با استفاده از دیلم ها و ابزارهای مخصوص اقدام به تراشیدن و لایروبی لایه های فاضلاب درون سپتیک می کند و پس از آن خارج می شوند .

با این کار تمام مواد اضافی درون سپتیک خارج می شوند و سپتیک فضای بیشتری برای دریافت فاضلاب خواهد داشت. در غیر این صورت لجنها و مواد زائد در کف سپتیک باقی می مانند و فضای اضافی اشغال می کنند و این موضوع باعث کاهش فضای فاضلاب می شود. در نتیجه حجم فاضلاب دریافتی کاهش یافته و سپتیک خیلی زود پر می شوند.

هزینه تخلیه چاه سپتیک در تهران و اطراف آن

در مورد هزینه تخلیه چاه های سپتیک به دلیل اینکه افرادی که این کار را انجام می دهند تعدادشان کم است ممکن است قیمت های عجیب و غریبی را بشنوید و بهانه هم این است که سپتیک فرق می کند!. اما حقیقت آن است که هزینه تخلیه چاه سپتیک با چاه های سنتی برابر است و با توجه به دفعاتی که ماشین تخلیه چاه پرش شده باشد بین طرفین توافقی صورت می پذیرد.

*اگر می خواهید عملیات تخلیه چاه سپتیک شما بدون هیچ واسطه ای و بی دقدقه صورت گیرد همین حالا با کارشناسان ما در تماس باشید*

تماس سریع با کارشناس

انواع سپتیک تانک ها

همانطور که می دانید در کشور ما استفاده از این چاه ها زیاد مرسوم نیست و در خانه مخصوصا بیشتر تمایل دارند از چاه های جذبی استفاده کنند.ولی طی سال های اخیر و با بیشتر شدن دامنه فعالیت وزارت بهداشت استفاده از اینگونه چاه ها برای کارخانه جاه الزامی شد و در برخی مناطق شهری که سطح آب های زیرزمینی بالا باشد تسهیلانی برای راه اندازی اینگه چاه های فاضلاب در نظر گرفته می شود.

بطور کلی سپتیک تانک فاضلاب به دو صورت موجود و مرسوم است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

1- سپتیک فاضلاب خانگی از جنس پلی اتیلن و پلی یورتان

این مدل از چاه ها با ظرفیت محدود و 5 الی 10 هزار لیست ساخته می شوند و برای افزایش ظرفیت می توان آنها را در زیر خاک به یکدیگر متصل کرد و بیشتر در خانه های ویلایی و مکان هایی که میزان فاضلاب کمتری دارند کاربرد دارد.

2- سپتیک تانک بتنی

این مدل از چاه های سپتیک را بیشتر برای کارخانه ها طراحی و پیاده سازی می کنند و می توانند تا 50 هزار لیتر را بطور معمول در خود جای دهند و از بتن ساخته می شوند که همین امر باغث می گرد تا پس از پیاده سازی در مکانی دیگر قابل استفاده نباشند.