اگر از چاه های فاضلاب سنتی استفاده می کنید هر لحظه ممکن است به خدماتی مثل: تخلیه چاه فاضلاب، نیاز به لایروبی چاه فاضلاب، لجن کشی چاه فاضلاب، ته زنی چاه فاضلاب و یا حفر چاه فاضلاب جدید نیاز پیدا کنید. پیشنهاد می کنیم کار را به افراد متخصص و با تجربه بسپارید.

اگر در منطقه نوبنیاد تهران و یا مناطق دیگر تهران زندگی می کنید کافی است با شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی پارس کمک تماس بگیرید تا این خدمات را بصورت صد در صد تضمینی به شما ارائه دهد.

شماره تلفن تخلیه چاه نوبنیاد تهران

09128506212

آشنایی بیشتر با گروه تخلیه چاه پارس کمک در نوبنیاد

شرکت پارس کمک با سابقه 15 ساله خود در لوله بازکنی و تخلیه چاه تخصصی در نوبنیاد و دیگر مناطق استان تهران یکی از کامل ترین و بروز ترین شرکت تخلیه چاه در تهران محسوب می شود و دلیل اصلی بقای خود را در رضایت مشتری و انجام کار درست و صادقانه می  داند.

پشتیبانی و ره اندازی گروه چاه بازکن شبانه روزی نوبنیاد

یکی از اهداف شرکت پارس کمک خدمت رسانی بدون تعطیلی و بصورت 24 ساعته می باشد به دلیل اینکه بسیاری از موارد تخلیه چاه در تهران و لایروبی چاه فاضلاب ، احیای چاه پر شده و بازکردن لوله فاضلاب جزء موارد فوری محسوب می شوند.

این اتفاق ها وقتی رخ دهند به سرعت زندگی ساکنان یک خانه و ساختمان را مختل می کنند. آب از کفشو ها بالا خواهد زد و ساکنان آن از بوی بد فاضلاب در امان نخواهند بود. این موضوع گروه پارس کمک را برآن داشت تا خدمات تخلیه چاه شبانه روزی نوبنیاد تهران و رفع گرفتگی لوله فاضلاب را در تهران و همچنین منطقه نوبنیاد بصورت شبانه روزی و 24 ساعته بدون تعطیلی انجام دهد.

 میدان نوبنیاد به معابر اصلی و مهمی همچون پاسداران، بزرگراه شهید صدر، بزرگراه شهید بابایی، بلوار شهید دستواره (معصومی) و خیابان شهید لنگری، شهرک شهید چمران، فرمانیه، اختیاریه، پاسداران دسترسی دارد. بنابر این اگر ساکن این مناطق هستید و نیاز به نزدیک ترین شرکت تخلیه چاه فاضلاب با قیمت ارزان پیدا کردید با پارس کمک تماس بگیرید.

قیمت تخلیه چاه در نوبنیاد تهران

متخصصان شرکت پارس کمک پس از اتمام عملیات تخلیه چاه بصورت تضمینی با توجه به موارد تأثیر گذار بر قیمت تخلیه چاه که توسط اتحادیه تصویب شده نسبت به برآورد قیمت تخلیه چاه اقدام می کنند که این موارد عبارتند از:

  1. میزان زمانی که برای انجام کار صرف می شود
  2. محل تخلیه چاه و میزان گرفتگی چاه فاضلاب
  3. قدیمی بودن تاسیسات فاضلاب
  4. نوع چاه : چاه جذبی یا چاه سپتیک
  5. حجم و نوع تانکر ماشین تخلیه چاه
  6. نوع پمپی که برای تخلیه چاه فاضلاب استفاده می شود
  7. متراژ شیلنگ تخلیه چاه

 تخلیه چاه فاضلاب در نوبنیاد تهران با استفاده از پمپ های مکنده

شرکت پارس کمک با استفاده از پمپ ساکشن یا مکنده عملیات تخلیه چاه را بصورت تضمینی انجام می دهد. استفاده از پمپ های تخلیه چاه فاضلاب عملیات تخلیه چاه را سرعت بخشیده و باعث راحت تر شدن کار شده است. پمپ های قدیمی که برای تخلیه چاه به کار می رفتند بسیار کند بودند و باعث نارضایتی شرکت های تخلیه چاه می شدند. امروزه استفاده از پمپ های ساکشن در تخلیه چاه مشکل زمان را حل کرده. این پمپ ها در بیرون از چاه قرار می گیرند و فاضلاب را به بیرون می کشند و بر خلاف پمپ های کف کش که درون چاه قرار می گرفتند و فاضلاب را به بیرون از چاه پمپ می کردند سرعت بیشتری دارند.

بهترین محل حفر چاه فاضلاب

قبل از کندن چاه باید محل مناسب آن را مشخص کرد که بهتر است این کار توسط یک متخصص چاه کن انجام شود. دانستن چند نکته می تواند به شما در انتخاب بهترین مکان حفر چاه کمک کند. به برخی از این نکات توجه کنید:

  • چاه بهتر است در محلی حفر شود که رفت و آمد کمتری در آنجا وجود داشته باشد مثل زیر پله ها.
  • چاه ساختمان باید از پی و ستون های ساختمان فاصله مناسبی داشته باشد
  • چاه باید در محلی حفر شود که دسترسی به آن در فواصل زمانی معین قابل دسترس باشد.
  • محل حفر چاه بهتر است در نقشه ساختمان مشخص شده باشد.
  • اگر چاه باید در محلی کنده شود که در آن محل آب آشامیدنی ساکنین ساختمان از چاه آب تأمین می شود چاه آب و چاه فاضلاب باید فاصله مناسبی از هم داشته باشند. این فاصله حدودا 30 متر می باشد.

اگر ساکن منطقه نوبنیاد تهران هستید و به دنبال نزدیک ترین و بهترین شرکت تخلیه چاه می باشید شرکت پارس کمک با داشتن بهترین متخصصان مقنی گری و حفر چاه به خوبی می تواند کمک رسان شما در این زمینه باشد.

انواع چاه فاضلاب

بعد از تعیین محل حفر چاه فاضلاب نوبت به تعیین نوع چاه فاضلاب می رسد. در ادامه به معرفی انواع چاه فاضلاب می پردازیم:

چاه فاضلاب جذبی

یکی از روش های سنتی برای دفع فاضلاب چاه جذبی است که همچنان مورد استفاده قرار می گیرد.

چاه جذبی چاهی است که  فاضلاب درون آن ریخته می‌شود و سپس درون زمین جذب می‌شود. چاه جذبی از سه بخش عمده تشکیل شده است:

  • گلدانی
  • میله
  • انباره

چاه فاضلاب سپتیک یا چاه فاضلاب مخزنی 

چاه مخزنی یا سپتیک تانک توسط مصالح نفوذ ناپذیر و محکم در برابر خوردگی مانند بتن یا مصالح ساختمانی یا پلی اتیلن، مواد پلیمری و مشابه آن ساخته شده است‌. این نوع چاه باید در دوره‌های کوتاه و مشخص توسط تانکرها یا دستگاه‌های مخصوص  تخلیه شوند.

شماره تلفن تخلیه چاه نوبنیاد تهران

09128506212