اگر در منطقه محله لشگرک و حومه آن ساکن هستید و دچار گرفتگی لوله فاضلاب خود شده اید همین حالا می توانید با لوله بازکنی و تخلیه چاه لشگرک لواسان و تیم پارس کمک تماس بگیرید و درخواست کمک خود را ثبت نمایید.

شماره تلفن لوله بازکنی لشگرک شهر لواسان

تماس سریع با کارشناس

انواع خدمات لوله بازکنی حرفه ای در لشگرک تهران

در کمترین زمان ممکن و بلا فاصله بعد از ثبت درخواست شما تیم لوله بازکن حرفه ای پارس کمک با تجهیزات کامل در محل شما در لشگرک تهران حاضر خواهند شد و اقدامات لازم را برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب شما انجام خواهند داد.

مجموعه خدمات ما به همین موارد محدود نمی شود و شما می توانید مشکلات ساختمان خود را هرچه که باشد با ما درمیان بگذارید.مشکلاتی مانند:

  • رفع گرفتگی وان حمام و راه اندازی دوباره آن در لواسان محدوده لشگرک
  • تعویض کاسه توالت و توالت فرنگی در کمترین زمان ممکن و با دقت بالا
  • رفع نشتی لوله های آب و فاصلاب ساختمان های شهر لواسان و منطقه لشگرک
  • تخلیه چاه مطمئن در محدوده لشگرک شهر لواسان تهران
  • رفع گرفتگی لوله در لشگرک شهر لواسان با دستگاه های مدرن
  • تشخیص ترکیدگی و نشت یابی لوله فاضلاب بطور سریع و فوری
  • رفع گرفتگی سیفون دستشویی و ظرفشویی
  • رفع مشکل و گرفتگی توالت فرنگی در لشگرک لواسان
  • از بین بردن بوی بد چاه فاضلاب در خانه های اطراف لشگرک
  • تشخیص ترکیدگی سیتم لوله کشی بدون خرابی در ساختمان در منطقه لواسان،لشگرک
  • رفع نم و رطوبت با رعایت نکات بهداشتی در منطقه 1 تهران
  • تخلیه و لایروبی آب استخر و حوض در حوالی محله لشگرک بصورت مکانیزه
  • عیب یابی سیتسم لوله کشی ساختمان در این منطقه
  • ارائه تمامی خدمات لوله بازکنی بطور تضمینی و شبانه روزی در لشگرک تهران، لواسان
  • همکاری با سرویسکاران ماهر و حرفه ای در زمینه لوله بازکنی

تجهیزات فنی کامل به همراه تیم کارشناس ماهر و باتجربه در محدود لواسان و لشگرک برای رفع نیازهای اورژانسی شما

حضور کارشناس در کمترین زمان ممکن

سرویس دهی و پاسخ گویی به مشتریان در 24 ساعت شبانه روز و با امکانات بروز و پیشرفته

وقت را هدر ندهید و همین حالا تماس بگیرید!

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و فوری در لشگرک شهر لواسان

یکی از مشکلاتی که ساکنان منطقه لواسان از آن گلایه دارند نبودن یک شرکت لوله بازکنی معتبر در لواسان است که خدمات خود را بصورت شبانه روزی ارائه نماید.بخاطر همین موضوع پارس کمک تصمیم به مستقر ساختن یک گروه لوله بازکن ماهر و حرفه ای با تجهیزات کامل در منطقه لواسان تهران نمود تا ضمن خدمت رسانی به ساکنین این منطقه این اطمینان را بدهد که تماس شما مشتریان بی پاسخ نخواهد ماند. ساکنین محترم منطقه لشگرک و دیگر محله ها می توانند جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب با لوله بازکنی تضمینی در لواسان مربوط به شرکت پارس کمک در تماس باشند.

روش های آسان رفع گرفتگی لوله درخانه

اگر لوله ظرفشویی یا دستشویی شما دچار گرفتگی شده و احساس می کنید گرفتگی شدید نیست می توانید خودتان در خانه با لوله بازکن های ساده امتحان کنید و اگر گرفتگی رفع نشد با ما تماس بگیرید. در ادامه آموزش ها را بخوانید و طبق آن عمل کنید.

ساخت محلول خانگی لوله بازکنی: 

با استفاده از سرکه و مقداری جوش شیرین و آب جوش می توانید محلول بسازید که گرفتگی لوله فاضلاب را رفع نماید. نحوه ساخت آن به این صورت است که ابتدا مقداری جوش شیرین را بصورت خشک درون لوله مسدود شده بریزید و بعد از گذشت 30 دقیقه سرکه را به آن اضافه نمایید حتما درپوش لوله را قرار دهید تا از پخش شدن بوی نامطبوع این محلول در فضا جلوگیری کند.

سپس بعد از گذشت 20 دقیقه آب جوش را درون لوله بریزید تا از محلو ساخته شده کل لوله جریان پیدا کن و سرتاسر لوله را پاکسازی نماید.

محلول جوهر نمک:

دوستان عزیز ساکن لشگرک تهران می توانند این محلول را به راحتی از فروشگاه های ابزار فروش تهیه نمایند.  شما با استفاده از محلول شیمیایی لوله بازکن و یا محلول جوهر نمک که امروزه در بازار بسیار یافت می شود برای رفع گرفتگی لوله استفاده کنید که به هنگام استفاده حتما از ماسک بهداشتی استفاده نمایید. ما این روش را توضیه نمی کنیم زیرا استفاده زیاد آن باعث پوسیدگی لوله می شود.

تلمبه پلاستیکی:

با استفاده از تلمبه پلاستیکی که روشی ساده و قدیمی است استفاده کنید نحوه کار آن به این صورت می باشد که قسمت پلاستیکی تلمبه را در دهانه لوله قرار می دهیم و دسته چوبی آن را به بالا و پایین فشار می دهیم تا عمل مکش هوا بخوبی صورت گیرد تا شیی خارجی و یا چربی و رسوبات چسبیده به دیوار لوله با نکش هوا از دیواره لوله آزاد و با جریان آب از لوله خارج شوند.

بیشتر بدانیم : اگر مشکلات سیستم لوله کشی ساختمانتان شدید بود و در این مواقع اگر تجربه کافی در این زمینه را ندارید باید از یک لوله بازکن در لشگرک و یا شرکت لوله بازکنی در لشگرک لواسان تهران تماس بگیرید. لوله بازکنی لواسان محله لشگرک با استفاده از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی نظیر فنر لوله بازکنی، واتر جت water jet، دستگاه کمپرسور هوا Air compressor به رفع گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان شما می پردازد.