*تخلیه اصولی آب استخر و حوضچه در تهران بصورت اصولی و مطمئن*

اگر شما از آن دسته صاحب خانه هایی هستید که استخرهای خصوصی در خانه یا ویلای خود دارید احتمالا با مشکل آلوده شدن آب استخر و عدم وجود فردی متخصص و مطمئن در زمینه تخلیه آب استخر مواجه شده اید بخصوص اگر در استان تهران ساکن هستید بهتر است با یک شرکت تخلیه آب استخر در تهران کار کنید تا از بروز اتفاقات ناراحت کننده جلوگیری به عمل آید.

تخلیه کردن آب استخر برخلاف ظاهر کاری بسیار دشوار و تخصصی است که اگر از تجربه کافی در این کار نداشته باشید به احتمال زیاد به زحمت زیادی خواهید افتاد.پس پیشنهاد می کنیم برای این کار از پارس کمک درخواست نمایید تا کارشناسان خود را برای شما اعزام نماید.

تخلیه آب استخر و خدمات مربوط به آن در شرکت پارس کمک

پیدا کردن یک شرکت تخلیه آب استخر معتبر در تهران یکی از معزلات خانه های استخر دار شده است ولی اصلا جای نگرانی نیست زیرا پارس کمک با سالها تجربه در این امر و انجام تمامی خدمات مربوط به استخر های عمومی و خصوصی شامل:

تخلیه کامل آب استخر و اصولی لایروبی استخر از کف تا سقف تعمیر استخر (سیستم آب و فاضلاب) تعویض آب استخر بصورت استاندارد رسوب گیری استخر با دستگاه های تمام اتوماتیک تعویض و تمیز کردن چربی گیر و کفشور استخرها تخلیه لجن کف استخرها و بسیاری موارد دیگر آماده است تا درصورت نیاز شما در هر منطقه ای از تهران که باشید برای کمک به شما نیروهای خود را اعزام نماید.

تماس سریع با کارشناس

شرکت تخلیه آب استخر با تجهیزات پیشرفته

تخلیه آب استخر چگونه انجام می شود؟

همانطور که می دانید در استخرها، حوضچه ها، گودال ها و سایر محل هایی که در آن ها آب جمع می شود،در صورت نبود امکانات پیشرفته آب به صورت راکد باقی می ماند و همین عامل به سرعت سبب آلودگی و فساد در آب استخرها می شود. در این شرایط تعویض آب استخر و حوض به منظور رعایت بهداشت محیط و نظافت ضرورت پیدا می کند.

روش های مختلفی برای تخلیه آب استخرها و حوضچه ها بکار برده می شود اما اکثر آنها یا کارایی خوبی ندارند و بسیار زمان بر هستند یا در آنها اصول بهداشتی به درستی رعایت نمی گردد.در شرکت پارس کمک به تهیه نمودن انواع پمپ های تخلیه مخصوص استخر ها و استفاده از مخزن های بزرگ برای جابجایی آب داخل استخر در صورتی که امکان تخلیه آب در محیط نباشد توانسته ایم این کار را با سرعت بالا و با رعایت بهداشت کامل انجام دهیم.

یکی دیگر از واردی که در تخلیه  نمودن آب استخرها انجام می شود افزودن مواد شیمیایی مخصوص به منظور انجام تصفیه ابتدایی و رفع آلودگی های درون آب است که نیاز به تخصص و دانش کافی در استفاده از این مواد دارد و اگر قرار است آب استخر یا حوضچه شما از طریق خروجی کف استخر و اسکیمر ها انجام گیرد باید حتما این مرحله انجام شود.

قبل از انجام این کار نیز باید فیلترهای آب استخر بررسی گردد و از سالم بودن و مفید بودن آنها اطمینان حاصل گردد. شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه پارس کمک با داشتن انواع فیلترهای تصفیه آب استخر ها و توان کارشناسان خود در امر بررسی و امکان سنجی آنها می تواند در این مرحله اطمینان شما را از روند درست انجام کار جلب کند.

بطور کلی این کار به دو روش تقسیم می شود

1- استخرهایی که دارای سیستم تخلیه ایمن هستند.

در این روش کار کارشناسان تخلیه استخر بسیار متفاوت خواهد بود و باید توجه ویژه ای به تجهیزات داشته باشند و مراحل را به ترتیب انجام دهند تا آسیبی به آنها وارد نشود، به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که اگر استخر خانه یا ویلای شما در تهران دارای سیستم تصفیه اتوماتیک و سیستم تخلیه می باشد حتما قبل از انحام هر کاری با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

2- استخرهایی که فاقد امکانات تخلیه اتوماتیک هستند.

اینگونه استخر ها که معمولا از حجم کمتری برخوردار هستند و در حیاط ساختمان ها و ویلاها طراحی می شوند از یک سیستم لوله کشی ساده و بودن سیستم تصفیه آب استخر هستند و کار تخلیه آب اینگونه استخرها باید توسط پمپ تخلیه آب استخر و لوله های سیار مخصوص این کار انجام شود که کار پیچیده ای نیست و بیشتر نیازمند تجهیزات مناسب جهت سهولت و سرعت بخشیدن به کار لازم می باشد.

اگر در پایتخت سکونت دارید و قصد تخلیه آب استخر در تهران را دارید می توانید از کارشناسان زبده ما در پارس کمک بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهند.