مشکلات سیستم لوله کشی ساختمان فقط به گرفتگی لوله فاضلاب ختم نخواهد شد مشکلاتی از قبیل ترکیدگی لوله فاضلاب و نشت نم و رطوبت نیز امکان دارد به دلایلی در ساختمان های مسکونی و اداری رخ دهد. در این زمان برای جلوگیری از بروز حوادث و خسارات بهتر است با یک متخصص لوله بازکن و یا شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید.

اما شما ساکنین محترم منطقه 3 شهرداری تهران و یا خیابان میرداماد دیگر ر چنین مواقعی نگران نباشید زیرا شرکت لوله بازکنی میرداماد در تهران با قیمت ارزان و شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد. و شما عزیزان جهت نشتیابی، رفع گرفتگی لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدگی لوله کافیست با لوله بازکنی در میرداماد تهران تماس بگیرید.

لوله بازکنی میرداماد در تهران

**جهت رفع نم و رطوبت منزل با لوله بازکنی ارزان قیمت در میرداماد تهران تماس بگیرید**

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه میرداماد تهران

ساکنین گرامی میرداماد در تهران روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب به دو دسته قسیم می شود :

  • روش خانگی رفع گرفتگی لوله فاضلاب منطقه میرداماد
  • با استفاده از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی

اما بهتر است قبل از بروز گرفتگی لوله فاضلاب از درپوش توری در سینک ظرفشویی استفاده نمایید و از ریختن خورده مو در سرویس حمام  و ریختن دستمال کاغذی و نوار بهداشتی در سرویس توالت و همچنین ریختن تفاله چایی و چربی در سینک ظرفشویی خود داری نمایید.

روش های خانگی رفع گرفتگی لوله فاضلاب در بلوار میرداماد

ساکنین محترم بلوار میرداماد در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب نظیر مشاهده نم و رطوبت، , عدم خروج آب از سینک ظرفشویی و روشویی دستشویی فقط کافیست با لوله بازکنی شبانه روزی میرداماد در تهران تماس بگیرید. تا از خدمات لوله بازکنی تضمینی میرداماد بهره مند شوید.

تماس سریع با کارشناس

شما عزیزان در صورتیکه گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان شدید نباشد خودتان به راحتی با روش هایی که ما در ادامه توضیح میدهیم میتوانید به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان بپردازید.

محلول جوهر نمک: با مراجعه به فروشگاه های ابزار فروشی به راحتی میتوانید محلول جوهر نمک را تهیه نمایید. اما به هنگام استفاده از آن مراقب باشید و از ماسک بهداشتی و دستکش استفاده نمایید.

مراقب باشید: استفاده از این محلول در دراز مدت باعق پوسیدگی لوله و یا ترکیدگی لوله فاضلاب میگردد.

با استفاده از تلمبه پلاستیکی: طرز کار تلمبه لوله بازکنی به این صورت است که ابتدا قسمت پلاستیکی تلمبه را با آب داغ بشویید تا خوب منعطف گردد سپس به دهانه لوله مسدود شده بچسبانید و دسته آن را به سمت بالا و پایین حرکت دهید تا تلمبه با عمل مکش هوا گرفتگی لوله فاضلاب را رفع نمایید.

  با استفاده از تلمبه پلاستیکی

ساخت محلول خانگی با نوشابه: 1/3 فنجان نوشابه و یک سوم فنجان سرکه را در یک ظرف باهم مخلوط کنید و بلافاصله آن را داخل لوله فاضلاب بریزید. این کار به شما کمک می کند تا موهای بلندی که وارد لوله شده اند شسته شوند. اجازه دهید محلول 1 ساعت یا حتی یک شب بماند و سپس با استفاده از یک ظرف آب جوش، لوله را شستشو دهید.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب خیابان میرداماد با دستگاه های پیشرفته لول بازکنی

شرکت لوله بازکنی میرداماد در تهران با قیمت ارزان و شبانه روزی با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی نظیر دستگاه واتر جت، دستگاه فنر لوله، دستگاه کمپرسور هوا در کمترین زمان ممکن و با کمترین تخریب و رعایت کامل نظافت به رفع مشکل سیستم لوله کشی منزلتان میپردازد.

بیشتر بدانیم

دستگاه واتر جت لوله بازکنی یکی از پیشرفته ترین تجهیزات لوله بازکنی می باشد و طرز کار این دستگاه به این صورت می باشد که ابتدا باید دستگاه را به برق متصل نماییم و سپس شلنگ دستگاه را در داخل لوله مسدود شده قرار دهیم. این دستگاه دارای یک اهرم می باشد که با فشار دادن آن آب با فشار و قدرت زیاد خارج شده و چربی و خورده مو و عوامل گرفتگی لوله را خارج می نماید.

((جهت تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب منزل با لوله بازکنی شبانه روزی میرداماد تماس بگیرید))

خدمات لوله بازکنی میرداماد در تهران

  • ارائه بهتری خدمات لوله بازکنی در منطقه میرداماد تهران
  • استخدام لوله بازکن حرفه ای و با تجربه
  • رفع گرفتگی لوله با استفاده از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی
  • ارائه تمامی خدمات لوله بازکنی فوری در خیابان میرداماد تهران
  • تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب در کمترین زمان در خیابان میرداماد
  • نشتیابی و رفع نم و رطوبت با کمترین تخریب در ساختمان
  • ارائه خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت و شبانه روزی در محله میرداماد تهران

توضیحی مختصر درباره خیابان میرداماد تهران

بلوار میرداماد که خیابان میرداماد نیز نامیده می‌شود، از بلوارهای زیبا و نسبتاً عریض شهر تهران است که در محله داودیه و در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع شده‌است. بلوار میرداماد از سوی شرق به خیابان شریعتی (کوروش کبیر یا جاده قدیم شمیران پیشین) و از سوی غرب به خیابان ولی‌عصر (پهلوی پیشین) منتهی می‌شود. راه‌های اصلی متقاطع با این خیابان عبارتند از بزرگراه آفریقا (جردن)، بزرگراه مدرس و خیابان نفت. بلوار میرداماد در بخش شرقی خود از میدانی به نام میدان مادر (محسنی) می‌گذرد. در تقاطع بزرگراه مدرس و بلوار میرداماد بخشی از این خیابان از پلی روگذر به نام پل میرداماد می‌گذرد.
*بهترین خدمات لوله بازکنی در منطقه میرداماد تهران را از لوله بازکنی تضمینی میرداماد بخواهید*