برای همه ما ترکیدگی لوله فاضلاب منزل و یا گرفتگی لوله فاضلاب و بالا زدگی آب از لوله فاضلاب بسیار ناراحت کننده بوده . اگر شما ساکن منطقه سازمان آب تهران هستید دیگر جای هیچ نگرانی وجود ندارد چون لوله بازکنی منطقه سازمان آب تهران با اولین تماس شما با پارس کمک در کمترین زمان ممکن به آدرس شما آمده و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان می پردازند.

لوله بازکنی در منطقه سازمان آب تهران بصورت تخصصی

با ما همراه باشید تا در ادامه خواهیم گفت:

  • چطور گرفتگی لوله منزل را خودمان برطرف کنیم
  • خدمات شرکت لوله بازکنی منطقه سازمان آب تهران
  • دلایل گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان چیست 

روشهای رفع گرفتگی لوله فاضلاب منطقه سازمان آب تهران

توضیحی مختصر درباره منطقه آب تهران

خیابان سازمان آب تهران واقع در منطقه 5 تهران است و همانطور که در شکل زیر میبینید خیابان سازمان آب تهران نزدیک به میدان صادقیه و خیابان اسدی و میدان کاج میباشد. لوله بازکنی شبانه روزی پارس کمک در هر ساعت از شبانه روز آماد ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی با ارزان ترین قیمت میباشد کافیست در صورت مشاهده علایم گرفتگی لوله فاضلاب  و یا ترکیدگی لوله فاضلاب در منطقه سازمان آب تهران با ما تماس بگیرید.

توضیحی مختصر درباره منطقه سازمان آب

روش سنتی استفاده از  تلمبه پلاستیکی استفاده از تلمبه پلاستیکی که یک روش قدیمی و جوابگو بوده و همه ما کم و بیش با آن آشنایی داریم. نحوه کار با تلمبه پلاستیکی به این شکل است که ناحیه پلاستیکی آن را در دهانه لوله گرفته شده قرار می دهید و دسته تلمبه پلاستیکی آن را به پایین و بالا تکان دهید تا تلمبه پلاستیکی با انجام عمل تراکم هوا شیی گیرکرده در لوله فاضلاب و یا جرم و چربی نشسته بر دیواره لوله را آزاد و خارج کند.

روش سنتی استفاده از  تلمبه پلاستیکی

سیم بلند و خمیده (فنر) برای باز کردن لوله فاضلاب سیم بلند و خمیده (فنر) برای باز کردن لوله فاضلاب شما میتوانید با یک گیره فلزی لباس که کت و شلوار به آن آویزان میکنید بردارید و خوب خمیدگی آنرا صاف کنید بعد یک طرف آنرا در انتها به شکل قلابی کوچک خمیده کنید. آنرا به داخل راه آب بفرستید و فکر کنید ماهیگیری میکنید، سعی کنید تمام موها و چربیها و جرم های کثیف و نامطبوع را بیرون بکشید.

با استفاده از مواد شیمیایی لوله بازکنی جوهر نمک میتواند موارد سطحی گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما را رفع کند و نحوه استفاده از جوهرنمک به این صورت می باشد شما در ابتدا باید دستکش پلاستیکی بپوشید و محافظ چشم به چشم بزنید و از ماسک بهداشتی استفاده کنید، جوهر نمک میتواند باعث سوختگی های تند و نامطبوع شود.

میتوانید آنرا از فروشگاه ابزار آلات محل خود تهیه کنید ،اما برای حمل و انتقال آن خیلی احتیاط کنید. 3/4 گالن آب سرد داخل سطل بریزید و 3 فنجان جوهر نمک به آن اضافه کنید با یک قاشق چوبی کهنه آنرا خوب ترکیب کنید مخلوط شروع به جوشش میکند و به هنگام واکنش گاز و گرما تولید میکند محلول را داخل فاضلاب بریزید و بین 20 تا 30 دقیقه به آن زمان دهید. سپس لوله را با آب داغ شستشو دهید اگر لازم بود همین مراحل را تکرار کنید.

به هنگام استفاده درب و پنجره ها را باز بگذارید و همچنین فن محیط را روشن بگذارید. اما اشکال اینجاست که استفاده از این مواد به خودی خود باعث دردسر می شود . چون اسید باعث پوسیدگی و یا ترکیدگی و نشت لوله ها می شود.

   استفاده از مواد شیمیایی لوله بازکنی جوهر نمک

باز کردن لوله فاضلاب با استفاده از نمک و سرکه ابتدا  یک سوم فنجان نمک را با یک سوم فنجان سرکه مخلوط کنید بر اثر ترکیب این دو، گازی از آن تولید میشود. پس از ترکیب این دو سریعا محلول را به داخل فاضلاب بریزید این حالت جوشیدن محلول باعث میشود مو و چربی و محتویات لوله تمیز شود. اجازه دهید تمام طول شب به همان صورت بماند بعد با آب گرم و فشار بالا لوله را بشویید. همچنین میتوانید اول به مقدار کافی نمک داخل لوله بریزید و بعد سرکه را روی آن بریزید.

دستگاه فنر لوله بازکنی 

ساده ترین و مطمئن ترین و بی خطرترین راه استفاده از لوله باز کن ها مثل دستگاه فنر زنی صنعتی هست لوله کش ها از این وسیله پیشرفته برای باز کردن لوله استفاده می کنند که هیچ صدمه ای به لوله وارد نمی آید.

نحوه استفاده از فنر لوله بازکن به این صورت است که برای شروع ابتدا دستکش مخصوص بپوشید و سپس دستگاه لوله بازکنی را به برق متصل کنید. سپس سرفنر مورد نظر را به سر فنر دستگاه لوله بازکنی وصل کنید و بعد فنر دستگاه لوله بازکنی را به آرامی از محفظه مخصوص فنر که روی دستگاه لوله بازکنی قرار گرفته است خارج کرده و وارد لوله فاضلابی که دچار گرفتگی شده است کنید.

آنقدر فنر دستگاه لوله بازکنی را داخل لوله فاضلاب وارد کنید که سر فنر دستگاه لوله بازکنی به محل گرفتگی لوله فاضلاب برسد. سپس کلید «روشن» دستگاه لوله بازکنی را فشار می‌دهید تا موتور دستگاه لوله بازکنی شروع به حرکت کند. حالا فنر دستگاه لوله بازکنی گرفتگی‌های درون لوله را باز می‌کند.

 دستگاه فنر لوله بازکنی

اگر روش های فوق را امتحان کردید و راه لوله فاضلاب باز نشد برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب در منطقه سازمان آب تهران با شرکت لوله بازکنی پارس کمک تماس بگیرید تا متخصص لوله بازکنی در کمتر از 1 ساعت در محل حاضر شود و با تشخیص صحیح ترکیدگی لوله و نشت یابی به همراه تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی به رفع گرفتگی لوله فاضلاب بپردازد.

تماس سریع با کارشناس

خدمات شرکت لوله بازکنی منطقه سازمان آب تهران

  • باز کردن گرفتگی وان حمام و توالت فرنگی با دستگاه کمپرس هوا
  • انجام تمامی خدمات لوله بازکنی بدون تعطیلی و در 24 ساعت شبانه روز.
  • لوله بازکن شرکت پارس کمک با اولین تماس شما در کمترین زمان به آدرس شما اعزام میشود.
  • ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی فوری و ارزان در منطقه سازمان آب تهران
  • متخصص لوله بازکنی و تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه سازمان آب تهران

گرفتگی لوله فاضلاب دلایگی متعددی دارد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. بیشتر مواقع راه آب سینک ظرفشویی یا دستشویی به مرور گرفته می شود و آب به خوبی حرکت نمی کند ,این اشکال معمولا در منازل قدیمی ساز بیشتر به چشم می خورد. یکی از اصلی ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب افتادن و گیر کردن شیی خارجی درون سرویس توالت و حمام است.

دلیل گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی و روشویی دستشویی نیز جمع شدن توفاله چایی و یا خورده مو در داخل لوله و داخل سیفون و جرم گرفتن لوله هاست که مانع عبور آب می شود. معمولا چربی و موها باعت گرفنگی لوله می شود. علاوه بر دلایل گفته شده یکی از دلایل مهم ترکیدگی لوله فاضلاب در خانه های قدیمی منطقه سازمان آب تهران رخ میدهد ترکیدگی لوله های فاضلاب و سیفون ها که اغلب از جنس چدن هستن , و نه پلاستیک , آسیب می رسانند و باعث پوسیدگی و ترکیدگی لوله ها می شود.

در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب جهت تشخیص ترکیدگی لوله و نشتیابی و علت نم رطوبت دیوار و سقف ساختمان در منطقه سازمان آب تهران با شرکت لوله بازکنی منطقه سازمان آب تهران تماس بگیرید تا لوله بازکن حرفه ای را به آدرس شما اعزام کند و کمترین تخریب و رعایت کامل نظافت به رفع گرفتگی لوله فاضلاب بپردازد.