اگر در منطقه ملاصدرا تهران به دنبال یک شرکت لوله بازکنی ارزان و خوب هستید ما شرکت لوله بازکنی ملاصدرا در تهران با قیمت ارزان و مناسب را به شما عزیزان معرفی می کنی. شرکت پارس سرویس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه لوله بازکنی ارائه دهنده بهترین خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت می باشد.

عزیزان ساکن خیابان ملاصدرا و خیابان ونک و یا منطقه 3 شهرداری تهران در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب کافیست با لوله بازکنی ملاصدرا در تهران با قیمت ارزان و مناسب تماس بگیرید تا کارشناس لوله بازکن ملاصدرا در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شود و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدگی لوله منزل شما بپردازد.

لوله بازکنی ملاصدرا در تهران با قیمت ارزان و مناسب

**جهت رفع نم و رطوبت منزلتان با لوله بازکنی شبانه روزی ملاصدرا تماس بگیرید**

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه ملاصدرا تهران

ساکنین محترم خیابان ملاصدرا در تهران توجه داشته باشید که در صورتیکه گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما شدید باشد نیاز به حضور لوله بازکن حرفه ای و تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی می باشد و بهتر است در صورت ترکیدگی لوله فاضلاب و همچنین گرفتگی لوله فاضلاب اگر تجربه کافی در زمینه لوله بازکنی ندارید کاری انجام ندهید و با شرکت لوله بازکنی در ملاصدرا تهران تماس بگیرید.

تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی نظیر فنر لوله بازکنی برقی، واتر جت، دستگاه کمپرسور هوا و فنر لوله بازکنی دستی می باشد که امروزه لوله بازکن های حرفه ای از جمله لوله بازکن ملاصدرا با استفاده از این تجهیزات به تشخیص نم و رطوبت، نشتیابی در کمترین زمان ممکن و کمترین تخریب در سازه میپردازند.

تماس سریع با کارشناس

دستگاه فنر لوله بازکن

طرز کار این دستگاه به این صورت می باشد که  شما باید در ابتدا بهترین سرفنر را برای دستگاه انتخاب نمود. این دستگاه ها قابلیت بازکردن هرگونه گرفتگی را دارند اگر بتوانید سر فنر مناسب را متناسب با نیازتان انتخاب نمایید. پس از آنکه سرفنر مناسب را برای کار با دستگاه فنر لوله بازکنی انتخاب نمودید آن را به دستگاه وصل کرده و سپس فنر را محفظه قرارگیری فنر خارج کرده و به درون لوله هدایت میکنید.

تا جایی به این کار ادامه می دهیم که به محل گرفتگی لوله برسیم پس از انکه مطمئن شدید محل گرفتگی را پیدا کردید دکمه ی روشن دستگاه را فشار دهید تا براحتی عمل لوله بازکنی را انجام دهید.

دستگاه فنر لوله بازکن

دستگاه واتر جت لوله بازکنی

یکی از پیشرفته ترین و پر کاربرد ترین تجهیزات لوله بازکنی دستگاه واتر جت می باشد. دستگاه واتر جت شامل یک شلنگ آب است که قادر به تحمل فشار بسیار زیاد آب است این دستگاه به یک پمپ متصل می شود که میتواند آب را تحت فشار بسیار زیادی به بیرون هدایت کند.

نحوه کار با این دستگاه به این صورت می باشد که ابتدا دهانه شلنگ دستگاه را درون لوله مسدود شده قرار دهید و فشار آب را تنظیم کنید و اهرم آزاد سازی آب را فشار دهید و بصورت دایره وار داخل لوله حرکت دهید فشار زیاد آب در این حالت مانند یک چاقو تیز عمل کرده و چربی، رسوبات چسبیده به دیواره لوله فاضلاب را آزاد میکند.

دستگاه کمپرسور هوا

استفاده از این دستگاه شرکت لوله بازکنی ملاصدرا را به یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی در تهران تبدیل نموده. و شما با خیالپی آسوده با لوله بازکنی ملاصدرا تماس بگیرید.

طرز کار دستگاه کمپرسور هوا به این صورت می باشد کمپرسور هوا (Air compressor) که قدرت خود را با استفاده از موتور الکتریکی یا موتور بنزینی و غیره میگیرد و آن را به انرژی بالقوه ذخیره شده در یک تانک تحت فشار (یعنی هوا فشرده شده) تبدیل می کند. با استفاده از یکی از چندین روش کمپرسور هوا، هوا را به یک تانک ذخیره می کند و فشار را افزایش می دهد.

دستگاه کمپرسور هوا

خدمات شرکت لوله بازکنی ملاصدرا در تهران

تمامی پرسنل شرکت لوله بازکنی ملاصدرا در تهران تلاش خود را میکنند تا رضایت مشتریان عزیز این شرکت را جلب نمایند و تمام سعی خود را میکنند تا بهترین خدمات لوله بازکنی را به شما ساکنان محله ملاصدرا ارائه دهند خدماتی همچون :

  • رفع نم و رطوبت و نشتیابی بطور سریع و فوری در خیابان ملاصدرا تهران
  • ارائه خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت و شبانه روزی در منطقه 3 تهران
  • رفع نم و رطوبت با کمترین تخریب در سازه و رعایت کامل نظافت در منطقه ملاصدرا تهران
  • تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب با استفاده از تجهیزات مدرن لوله بازکنی

کلام آخر

دوستان عزیز ساکن محله ملاصدرا در تهران جهت رفع مشکلات سیستم لوله کشی منزلتان با لوله بازکنی تضمینی در ملاصدرا تهران تماس بگیرید تا از خدمات لوله بازکنی منحصر به فرد این شرکت بهره مند گردید.