لوله بازکنی فرشته در تهران با کادری مجرب و استخدام لوله بازکن باسابقه توانسته در عرض 15 سال یکی از بهترین لوله بازکنی در تهران باشد. و شما عزیزان ساکن منطقه فرشته در تهران با اطمینان کامل و خیالی آسوده رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را به ما بسپارید.

لوله بازکنی یکی از حرفه های است که با گذراندن دوره های مخصوص در مراکز آمزشی میتوان فراگرفت و به عنوان یک شغل در نظر گرفت. در مواقع گرفتگی های سطحی لوله فاضلاب می توانید با روشهای کاربردی که ما در ادامه به شما معرفی میکنیم میتوانید گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را رفع کنید.

لوله بازکنی فرشته در تهران با کادری مجرب

***رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان در منطقه فرشته به لوله بازکنی تضمینی فرشته بسپارید***

معرفی خدمات لوله بازکنی خیابان فرشته در تهران

شرکت پارس کمک بهترین خدمات لوله بازکنی در منطقه1 تهران و یا خیابان فرشته را ارائه میدهد. لوله بازکن با تجربه این شرکت با استفاده از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی به تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب، تشخیص نم و رطوبت و همچنین تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی میپردازد. استفاده از این تجهیزات مدرن لوله بازکنی توسط لوله بازکن باسابقه فرشته  رفع گرفتگی لوله فاضلاب را با کمترین تخریب و رعایت کامل نظافت میشود.

شرکت لوله بازکنی فرشته در تهران تمامی خدمات لوله بازکنی در تهران را بصورت شبانه روزی و سریع و فوری ارائه میدهد و شما عزیزان ساکن منطقه فرشته در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با شرکت لوله بازکنی فرشته تماس بگیرید و کارشناس لوله بازکن در عرض کمتر از یک ساعت به آدرس شما اعزام خواهد شد.

توضحی کوتاه درباره خیابان فرشته در تهران

خیابان فرشته یا خیابان مرتضی فیاضی یکی از خیابان‌های شهر تهران است که در محله الهیه و در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد. خیابان فرشته از خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک‌وی، در غرب آغاز شده و به محدوده پل رومی در شرق منتهی می‌شود. مرکز خرید فرشته، سام سنتر و باشگاه ورزشی اکسیژن از اماکن موجود در این خیابان می‌باشند.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه فرشته تهران

گرفتگی لوله فاضلاب دلایل متعددی دارد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. بیشتر مواقع راه آب سینک ظرفشویی یا دستشویی به مرور گرفته می شود و آب به خوبی حرکت نمی کند ,این اشکال معمولا در منازل قدیمی ساز بیشتر به چشم می خورد. یکی از اصلی ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب افتادن و گیر کردن شیی خارجی درون سرویس توالت و حمام است.

دلیل گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی و روشویی دستشویی نیز جمع شدن توفاله چایی و یا خورده مو در داخل لوله و داخل سیفون و جرم گرفتن لوله هاست که مانع عبور آب می شود.

معمولا چربی و خورده موها باعت گرفنگی لوله می شود. علاوه بر دلایل گفته شده یکی از دلایل مهم ترکیدگی لوله فاضلاب در خانه های قدیمی منطقه فرشته تهران رخ میدهد ترکیدگی لوله های فاضلاب و سیفون ها که اغلب از جنس چدن هستن , و نه پلاستیک , آسیب می رسانند و باعث پوسیدگی و ترکیدگی لوله ها می شود.

ساکنین محترم منطقه فرشته تهران در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب و یا ترکیدگی لوله فاضلاب در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با لوله بازکنی سری و فوری شبانه روزی فرشته با تجهیزات پیشرفته تماس بگیرند.

تماس سریع با کارشناس

روش های نوین لوله بازکنی لوله فاضلاب درمحله فرشته

روش های بسیاری جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب در محله فرشته وجود دارد که ما کاربردی ترین آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. و شما با بکار گیری این روش ها میتوانید به راحتی به رفع گرفتگی لوله فاضلاب بپردازید.

استفاده از دستگاه فنر لوله بازکن دستی   استفاده از دستگاه فنر لوله بازکن دستی

ابتدا دستکش مناسب بپوشید و نحوه کار با فنر دستی به این صورت می باشد که ابتدا نوک فنر را درون لوله فاضلاب میذاریم و به آرامی به داخل لوله حرکت میدیم تا جایی که به مانع برسد و نتوانیم فنر رو حرکت بدیم.در قسمت های زانو و اتصالات باید حرکت دادن فنر رو با دقت بیشتری انجام بدهیم و موقعی که مطمئن شدیم نوک فنر به محل گرفتگی رسیده، شروع به چرخاندن انتهای فنر میکنیم.

نوک فنر دارای قابلیت ارتجاعی بالایی است بصورتی که دور مواد اضافی داخل لوله میپیچد. اگه فنر رو بیرون بیاریم میبینیم مواد اضافی که باعث گرفتگی لوله شده بودن، با فنر بیرون آمده و گرفتگی باز شده. همچنین میتوانیم برای سرعت بیشتر انتهای فنر رو به دریل وصل کنیم، چرخش سریع فنر امکان آسیب دیدن رو زیاد میکنه که در این حالت باید نکات ایمنی رو رعایت کنیم یا کار رو به افراد فنی کار لوله بازکن بسپاریم.

دستگاه فنر لوله بازکن

دقت کنید هنگام استفاده از این دستگاه ایمنی را رعایت نمایید. و اگر تجربه کافی را ندارید از افراد لوله بازکن کمک بگیرید. روش کار فنر لوله بازکنی به این صورت است که ابتدا باید دستگاه لوله بازکنی را به برق متصل کرد. سپس سرفنر مورد نظر را به سر فنر دستگاه لوله بازکنی وصل می‌کنیم و بعد فنر دستگاه لوله بازکنی را به آرامی از محفظه مخصوص فنر که روی دستگاه لوله بازکنی قرار گرفته است خارج کرده و وارد لوله فاضلابی که دچار گرفتگی شده است می‌کنیم.

آنقدر فنر دستگاه لوله بازکنی را داخل لوله فاضلاب وارد می‌کنیم که سر فنر دستگاه لوله بازکنی به محل گرفتگی لوله فاضلاب برسد. سپس کلید «روشن» دستگاه لوله بازکنی را فشار می‌دهید تا موتور دستگاه لوله بازکنی شروع به حرکت کند. حالا فنر دستگاه لوله بازکنی گرفتگی‌های درون لوله را باز می‌کند.

تلمبه پلاستیکی لوله بازکنی   تلمبه پلاستیکی لوله بازکنی

شما عزیزان ساکن محله فرشته تهران میتوانید با استفاده از تلمبه پلاستیکی گرفتیگی لوله فاضلاب منزلتان را رفع کنید. همه ما کم و بیش با این تلمبه پلاستیکی آشنایی داریم. و نحوه کار آن به این گونه می باشد که شما ابتدا قسمت پلاستیکی آن را با آن داغ بشویید تا منعطف گردد و  سپس آن قسمت را به دهانه لوله فاضلاب بچسبانبد و دسته آن را به سمت بالا و پایین تکان دهید تا با عمل تراکم هوا شیی گیر کرده ویا جرم و چربی چسبیده به بدنه دیوار لوله فاضلاب آزاد گردد.

محلول لوله بازکن

محلول لوله بازکن و یا جوهر نمک را به راحتی می توان از ابزا فروشی ها تهیه نمود. برای استفاده از محلول لوله بازکن اول مقداری از آن را درون مجرای فاضلاب بریزین و بعد از گذشت زمانی که دستورالعمل روی بسته نوشته شیر آب رو باز کنید. توجه داشته باشید که محلول نباید درون لوله باقی بمونه چون باعث خوردگی و پوسیدگی لوله های فلزی و حتی پلاستیکی می شود. اگه محلول لوله بازکن و یا جوهرنمک به صورت جامده توی لوله فاضلاب بریزید و آب رو به صورت قطره روی اون باز کنین تا بر اثر تماس با آب وارد مجرای فاضلاب شود و حل شود.

همشهریان تهرانی ساکن خیابان فرشته و خیابان ولیعصر و چهارراه پارک وی در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب جهت تشخیص ترکیدگی لوله و نشتیابی و علت نم رطوبت دیوار و سقف ساختمان با شرکت لوله بازکنی فرشته تهران تماس بگیرید تا لوله بازکن حرفه ای را به آدرس شما اعزام شود و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما بپردازد.

((اگر به دنبال یک لوله بازکن تضمینی در تهران میگردید با لوله بازکن در فرشته 09128506212 تماس بگیرید))