برای همه ما پیش آمده که با صحنه وحشتناک گرفتگی لوله فاضلاب وان حمام و سینک ظرفشویی و چاه توالت و ... در منزل و یا محل کار رو به رو شویم. در صورت مشاهده چنین صحنه ای  ساکنان منطقه سوهانک تهران می توانید به آسانی با لوله بازکنی سوهانک تهران تماس بگیرند.

تفلن تماس با کارشناس لوله بازکن : 9128506212

لوله بازکنی سوهانک  ارایه دهنده خدمات لوله بازکنی ارزان و فوری  در کمترین زمان ممکن،و با تجهیزات کامل.

با اولین تماس شما و درخواست سرویس لوله بازکنی گروه متخصص لوله باز کن در محل حاضر شده و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما اقدام می کنند.

شرکت تخصصی لوله بازکنی در منطقه سوهانک تهران 

شرکت لوله بازکنی پارس کمک سوهانک تهران که دارای متخصص لوله بازکن باسابقه و ارایه دهنده تمامی خدمات لوله بازکنی شبانه روزی می باشد.

دوستان عزیز ساکن سوهانک تهران در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان تنها با یک تماس با لوله بازکن سوهانک میتوانید براحتی از تمامی خدمات لوله بازکن حرفه ای ارزان قیمت برخوردار شوید. جای هیچ نگرانی وجود دارد چون لوله بازکنی فوری سوهان تهران میتواند با کمترین قیمت اتحادیه لوله بازکنی تهران به شما عزیزان ساکن سوهانک تهران خدمات دهد و امتیاز شرکت لوله بازکنی سوهانک این است که خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و فوری ارایه میدهد.

تماس سریع با کارشناس

در ادامه خواهیم گفت : 

  • چه راه کارهایی برای نگهداری لوله فاضلاب و یا جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب مفید است.
  • روش های آسان تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب سرویس حام و توالت و سینک ظرفشویی . 

 

 

توضیحی مختصر در مورد سوهانک تهران:

سوهانَک، اسم دهکده و همچنین محله‌ای است در شمال شرقی تهران که حدود ۱۵٫۵ کیلومتر از مرکز این شهر فاصله دارد. موقعیت جغرافیایی سوهانک ۳۵ درجه شمالی و ۵۱ درجه شرقی است.این روستا از جنوب به جاده مینی‌سیتی-لشکرگ و از شمال به دامنه جنوبی البرز و از سوی غرب به گردنه قوچک منتهی می‌شود. دهکده سوهانک ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و با گسترش شهر تهران اکنون جزئی از این شهر و محله‌ای از بخش شمیرانات تهران به‌شمار می‌آید.

بخشی از طبیعت سوهانک در زمستان با وجود آنکه در سوهانک آثار باستانی بسیار قدیمی وجود داشت، احتمال می‌رود که پیشینیان اهالی این روستا، در اوایل قاجار از مازندران به این منطقه مهاجرت کرده باشند. آب آشامیدنی اکثر اهالی از چهار رشته قنات تأمین می‌شود و محصولاتش غلات و میوه، به ویژه زردآلو است.

  سوهانک تهران  

روش هایی برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب سوهانک تهران

اکثر مسائل مربوط به فاضلاب های فاضلاب را می توان با نگهداری منظم و استفاده مناسب از فاضلاب های شما جلوگیری کرد.

از توالت خود را به عنوان سطل زباله استفاده نکنید

 از انداختن اشیا مانند دستمال کاغذی، پوشک بچه و سایر موارد که باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود خودداری کنید زیرا علت بیشتر گرفتگی لوله فاضلاب گیر کردن شیی خارجی به داخل لوله می باشد.

نشستن چربی و جرم به دیواره لوله فاضلاب لوله فاضلاب سینک ظرفشویی بسیار مستعد گرفتگی می باشد زیرا به علت یکی بودن خروجی آب سینک ظرفشویی و لباسشویی چربی و جرم ناشی لز شستشوی لباس و ظروف بر دیواره لوله مسنشیند و باعث باریک شدن محل خروج آب در لوله می شود.

پوسیدگی خط لوله فاضلاب شهری

در برخی موارد علت گرفتگی لوله در خانه های قدیم ساخت سوهانک تهران میتواند پوسیدگی لوله فاضلاب باشد که از جنس چودن و سیمان بود و با گذشت زمان دچار پوسیدگی شده اند.

ریشه درخت یکی دیگر از علل رایج گرفتگی لوله فاضلاب خانگی، ریشه های درخت است. حتی اگر محل رد شدن خط  لوله فاضلاب از درختان بیرون باشد، ریشه های درخت حیاط همسایه می تواند علت مشکل فاضلاب شما باشد. ریشه های درخت می توانند به دلایلی باعث گرفتگی لوله فاضلاب  فاضلاب منزل شما شوند آنها می توانند از بیرون به لوله های قدیمی از جنس چدن فشار بی اورند و باعث گرفتگی لوله و ترکیدگی لوله شوند.

 

ریشه درخت که باعث گرفتگی لوله فاضلاب شده

روشهای آسان رفع گرفتگی لوله فاضلاب

همانطور که گفتیم گرفتگی لوله فاضلاب دلایل متعددی دارد که با شناسایی آن میتوانید به رفع گرفتگی لوله بپردازید. یکی از راهای شناسایی علت گرفتگی لوله فاضلاب تماس با شرکت لوله بازکنی سوهانک تهران است.

شما با استفاده از محلول شیمیایی لوله بازکن و یا محلول جوهر نمک که امروزه در بازار بسیار یافت می شود برای رفع گرفتگی لوله استفاده کنید که به هنگام استفاده حتما از ماسک بهداشتی استفاده نمایید چون گاز ناشی از ترکیب شیمیایی این محلول خطرناک بود و باعث بسیاری از بیماری های ریوی میشود. ما این روش را توضیه نمی کنیم زیرا استفاده زیاد آن باعث پوسیدگی لوله می شود.

با استفاده از تلمبه پلاستیکی که روشی ساده و قدیمی است استفاده کنید نحوه کار آن به این صورت می باشد که قسمت پلاستیکی تلمبه را در دهانه لوله قرار می دهیم و دسته چوبی آن را به بالا و پایین فشار می دهیم تا عمل تراکم هوا بخوبی صورت گیرد تا شیی خارجی و یا چربی و رسوبات چسبیده به دیوار لوله با نکش هوا از دیواره لوله آزاد و با جریان آب از لوله خارج شوند.

دستگاه لوله بازکن فنر بسیار موثر است 

برای کار با دستگاه فنر لوله بازکنی باید بهترین سرفنر را برای دستگاه انتخاب نمود. این دستگاه ها قابلیت بازکردن هرگونه گرفتگی را دارند اگر بتوانید سر فنر مناسب را متناسب با نیازتان انتخاب نمایید. پس از آنکه سرفنر مناسب را برای کار با دستگاه فنر لوله بازکنی انتخاب نمودید آن را به دستگاه وصل کرده و سپس فنر را محفظه قرارگیری فنر خارج کرده و به درون لوله هدایت میکنید. تا جایی به این کار ادامه می دهیم که به محل گرفتگی لوله برسیم پس از انکه مطمئن شدید محل گرفتگی را پیدا کردید دکمه ی روشن دستگاه را فشار دهید تا براحتی عمل لوله بازکنی را انجام دهید.

یکی از قابلیت های دیگر دستگاه لوله بازکنی این است که می توان بنا به گرفتگی های مختلف قدرت دستگاه را تنظیم نمود. این کار به وسیله ی کلید راست گرد و چپ گرد دستگاه صورت می گیرد. در مرحله ی اخر لوله بازکنی با فنر لوله بازکنی برقی باید مقداری آب را پس از باز شدن لوله و خارج نمودن فنر به درون لوله ریخت تا مواد اضافی به درون فاضلاب بروند. پس از خارج کردن فنر از فاضلاب آن را دوباره با احتیاط در محفظه ی مخصوص جمع کنید.

لوله بازکنی در منزل با استفاده از فنر لوله بازکن  

در آخر با توجه به مطالب گفته شده در بالا یکی از بهترین روش ها برای مشخص کردن علت گرفتگی لوله فاضلاب خانگی شما این است که لوله کش حرفه ای را مطلع کنید. آنها می توانند یک بازرسی ویدئویی از خط فاضلاب انجام دهند و با تشخیص درست گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما را حل مطمین و ارزان قیمت را به شما پیشنهاد دهند.

شرکت لوله بازکنی سوهانک تهران به صورت شانه روزی در خدمت شما عزیزا می باشد و برای اطلاعات بیشتر در مورد جلوگیری یا تعمیر مشکلات فاضلاب خانه خود، با شرکت لوله بازکنی پارس کمک تماس بگیرید.