اگر در رسالت تهران شامل بزرگراه سالت، خیابان رسالت، میدان رسالت (منطقه 8 تهران) ساکن هستید به دلایل متفاوتی ممکن است به لوله بازکنی رسالت تهران نیاز داشته باشید. پارس کمک یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی در تهران است که با سال ها سابقه توانسته خدمات تضمینی لوله بازکنی در خیابان رسالت تهران و سایر نقاط را به همشهریان عزیز ارائه دهد. متخصصان لوله بازکن رسالت بصورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. دلایل ترکیدگی لوله و یا گرفتگی لوله فاضلاب هرچه که باشد شما باید هرچه سریعتر با یک لوله بازکن ماهر در رسالت تماس بگیرید.

تماس سریع با کارشناس

نحوه لوله بازکنی در منطقه رسالت تهران

اگر در سالت ساکن هستید نگران نباشید شرکت لوله بازکنی پارس کمک در کمترین زمان و بصورت تضمینی برای شما لوله بازکن رسالت را ارسال خواهد کرد و اقدام به رفع گرفتگی لوله در رسالت را برای شما انجام خواهد داد. کارشناس لوله بازکنی در رسالت به سرعت در محل شما حاضر خواهد شد و پس از بررسی علت گرفتگی لوله شما تمام خدمات رفع گرفتگی لوله در آشپزخانه در رسالت را انجام خواهد داد و در صورت وجود نم و رطوبت که از دلایل ترکیدن لوله است به صورت تخصصی نسبت به تشخیص ترکیدگی لوله در رسالت اقدام خواهد کرد. برای لوله بازکنی در رسالت تهران بسته به نوع گرفتگی از روش های مختلف لوله بازکنی شامل لوله بازکنی با فنر در رسالت، لوله بازکنی با دستگاه واترجت در رسالت و لوله بازکنی با دستگاه کمپرسور هوا در رسالت استفاده می شود.

رفع گرفتگی لوله در محدوده رسالت تهران با کمپرس هوا

دستگاه تراکم هوا یکی از بهترین دستگاه های لوله بازکنی است. نحوه لوله بازکنی با دستگاه کمپرس هوا به این شکل است که تراکم درون هوا با فشار موتور به درون لوله گرفته دمیده می شود و گرفتگی ها و آشغالهای درون لوله را با فشار هوا به حرکت در می آورد و باعث رفع گرفتگی در مسیر لوله و از بین رفتن آن می شود.

در کنار این دستگاه از دیگر دستگاه مخصوص لوله بازکنی که زیاد مورد استفاده قرار می کیرد دستگاه فنر لوله بازکن است که یک فنر بلند روی یک دستگاه چرخشی است که درون لوله قرار داده می شود و با چرخش فنر گرفتگی ها باز می شود. معمولا شرکتهای لوله بازکن و متخصصین لوله بازکنی از این دو نوع دستگاه باهم استفاده می کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

تماس سریع با کارشناس

لوله بازکنی در رسالت با فنر

فنر زنی برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب یکی دیگر از روش های باز کردن لوله فاضلاب می باشد. پس از بررسی کارشناس لوله بازکنی روش فنر زنی لوله انتخاب می شود. دستگاه های فنرزنی انواع مختلفی دارند که از نظر قدرت و در موتور با یکدیگر متفاوتند.

روش کار دستگاه فنر لوله بازکن به این صورت است که یک موتور گرداننده قدرتی با سرعت کم اقدام به چرخاندن فنری فولادی که دارای پیچ های مخروطی شکلی است می کند و نوک فنر که عموما از تیغه هایی برای بریدن و یا حل دادن و یا جم کردن مواد گیر افتاده در لوله می کنند انجام می شود. امروزه دستگاه های بزرگ و پیشرفته و همچنین انواع سرفنر های مختلفی در این کار استفاده می شود که احتمال رفع گرفتگی لوله فاضلاب را تا حد زیادی بالا خواهد برد.

برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب در رسالت با واتر جت

دستگاه واترجت با فشار آب کار می کند. برخی از گرفتگی های لوله فاضلاب توسط این دستگاه بهتر برطرف می شوند. طرز استفاده از این دستگاه نیاز به مهارت خاصی دارد در غیر این صورت ممکن است آسیب به لوله ها وارد شود. بنابراین از یک شرکت لوله بازکنی رسالت که معتبر و باسابقه باشد کمک بگیرید.

خدمات لوله بازکنی رسالت تهران توسط پارس کمک

  • تشخیص ترکیدگی لوله:

اگر مشکل ترکیدگی لوله ها باشد باید محل دقیق ترکیدگی یا نشتی مشخص شود. امروزه تشخیص تریکدگی لوله و نشتی لوله با دستگاه کار را بسیار ساده تر کرده است.

  • تشخیص علت نم و رطوبت و برطرف کردن آن:

گاهی علت نم و رطوبت ترکیدگی و یا نشتی لوله هاست و گاهی پر شدن چاه فاضلاب. ابتدا باید علت اصلی مشخص شود و سپس راه حل مناسب اتخاذ گردد.

  • رفع گرفتگی توالت فرنگی 
  • حضور سریع و به موقع متخصص لوله بازکن در رسالت
  • لوله بازکنی و باز کردن سریع گرفتگی لوله فاضلاب با قیمت ارزان
  • ارسال افراد باتجربه و آموزش دیده برای رفع مشکل با کمترین خرابی
  • رفع گرفتگی وان حمام در رسالت تهران
  • بازکردن راه عبور آب تمام کفشورهای منازل و ادارات

توجه کنید:

برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب از ریختن اسید خودداری کنید زیرا علاوه بر خطراتی که برای تنفس و پوست شما دارد باعث خرابی لوله ها شده و همچنین خطراتی را نیز به همراه دارد. برای مطالعه بیشتر درباره خطرات ریختن اسید در چاه فاضلاب کلیک کنید.

تماس سریع با کارشناس