اگر لوله فاضلاب خانه شما دچار گرفتگی شده اصلا ناراحت نباشید و برای رفع این مشکل ، کافیست تلفن خود را بردارید و با شماره ۰۹۱۲۸۵۰۶۲۱۲ تماس بگیرید تا در هر نقطه از دیباجی تهران که هستید، لوله بازکن ماهر و باتجربه در عرض کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر شده و آماده ارایه بهترین خدمت لوله بازکنی به شما خواهد بود.

شرکت لوله بازکنی دیباجی بصورت کاملا تضمینی و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارایه بهترین خدمات لوله بازکنی در دیباجی می باشد و در کمترین زمان(لوله بازکنی فوری) و برای شما متخصص لوله بازکن را ارسال خواهد کرد تا با کمترین خرابی و تخریب سازه و رعایت کامل نظافت اقدام به رفع گرفتگی لوله  فاضلاب در دیباجی کند.

 

لوله بازکنی دیباجی کاملا تضمینی در هر ساعت از شبانه روز

بررسی دلایل گرفتگی و یا ترکیدگی لوله فاضلاب در دیباجی تهران

گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه دیباجی دلایل مختلفی دارد که در ادامه بطور کامل برای شما شرح خواهیم داد.

توضیحی مختصر درباره منطقه دیباجی تهران

دیباجی‌ یکی از خیابان‌های شمالی شهر بین قلهک و اختیاریه که توسط بزرگراه صدر به دو قسمت‌ جنوبی و شمالی تقسیم می‌شود.در غرب این خیابان، قیطریه و در شرق آن خیابان اختیاریه قرار دارد. شرکت لوله بازکنی پارس کمک دیباجی این امکان را برای شما عزیزان منطقه دیباجی فراهم نموده که اگر لوله فاضلاب منزل شما در روزهای تعطیل و یا اتمام ساعات کاری دچار گرفتگی شده اصلا نگرانی نباشید چون لوله بازکنی دیباجی شبانه روزی می باشد.

پوشش سراسری پارس کمک شامل لوله بازکنی در قیطریه و تخلیه چاه در منطقه قیطریه تهران نیز می شود.

  لوله بازکنی دیباجی بصورت شبانه روزی  

تخلیه نشدن آب از سینک و کفشور

اگر در سینک ظرفشویی منزلتان آب به کندی خارج شد و همچینین آب از کفشور سرویس حمام و توالت به سختی تخلیه شد و یا اصلا تخلیه نشد می توان گفت لوله فاضلاب سینک ظرفشویی و یا سرویس توالت و حمام منزل شما دچار گرفتگی شده است.

تورم موزایک کف حیاط همانطور که گفتیم چاه اصلی ساختمان در خانه های حیاط دار و ویلایی در حیاط آن قرار دارد. اگر قسمتی از موزاییک حیاط متورم و بلند شده میتوان گفت که لوله رد شده از حیاط ترکیده و نشت کرد باعث تورم خاک، و در نهایت باعث بلند شدن موزائیک کف حیاط می شود.

حضور غیر طبیعی حیوانات موذی 

از آنجایی که در خانه های ویلایی و حیاط دار منطقه دیباجی، چاه اصلی فاضلاب در حیاط آن قرار دارد اگر بطور غیر طبیعی تعداد حیولنات موذی مانند موش و یا سوسک مشاهده کردید میتواند از علایم ترکیدگی لوله فاضلاب باشد.

مشاهده نشت نم و رطوبت

یکی از اصلی ترین علایم دیگر گرفتگی لوله فاضلاب، ترکیدگی لوله فاضلاب مشاهده نم و رطوبت در سقف و دیوار ساختمان می باشد. در صورت مشاهده همچین صحنه ای حتما با لوله بازکنی دیباجی تماس بگیرید زیرا ترکیدگی لوله فاضلاب و نشت نم و رطوبت در دیوار و یا سقف باعث ریزش آن میشود و بسیار خطرناک بود. کارشناس لوله بازکنی دیباجی بعد از تشخیص درست علت نم و رطوبت و یا نشت یابی سپس به رفع آن میپردازند.

مشاهده نشت نم و رطوبت

در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب در دیباجی چه کنیم

اگر شما ساکن منطقه دیباجی تهران هستید در صورت مشاهده علایمگرفتگی لوله فاضلاب با شرکت لوله بازکنی دیباجی کاملا تضمینی و شبانه ورزی تماس بگیرید تا کارشناس لوله بازکن به همراه بهترین تجهیزات لوله بازکنی در محل حاضر شود و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب بپردازد.

تماس سریع با کارشناس

در برخی موارد گرفتگی سطحی میتوانید روش های زیر را امتحان کنید:

استفاده از محلول لوله بازکن یا محلول جوهرنمک

محلول شیمیایی لوله بازکن و یا جوهر نمک میتواند گرفتگی سطحی لوله فاضلاب منزلتان را رفع کند. شما مقداری از محلول را در لوله فاضلاب بریزید و فن محیط و درب و پنجره ها را به مدت 2 ساعت باز بگذارید تا بوی نامطبوع آن بطور کامل از محیط خارج شود. و همچنین به هنگام استفاده از آن از دستکس و ماسک بهداشتی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که استفاده بیش از حد محلول لوله بازکن باعث پوسیدگی و ترکیدگی لوله فاضلاب میشود.

استفاده از محلول لوله بازکن یا محلول جوهرنمک

تلمبه پلاستیکی نیز در بسیاری از موارد مفید واقع شده نحوه استفاده از تلمبه پلاستیکی به این صورت است که شما قسمت پلاستیکی آن را در دهانه لوله فاضلاب قرار می دهید و دسته آن را به سمت بالا و پایین تکان میدهید و تلمبه پلاستیکی با عمل تراکم هوا شی گیر کرد در لوله و یا جرم و خورده مو را آزاد کرد و خارج میکند.  

تلمبه پلاستیکی نیز در بسیاری از موارد مفید واقع شده

دستگاه فنر لوله بازکنی

به یاد داشته باشید که قبل از هر کاری ابتدا ایمنی خود را فراهم کنید. برای کار با دستگاه فنر لوله بازکنی دستکش مخصوص را بپوشید تا هنگام کار با آن به دستان شما آسیبی وارد نشود. نحوه کار با فنر لوله بازکنی به این صورت می باشد که ابتدا نوک فنر را وارد لوله کرده و سپس به آرامی فنر را داخل لوله وارد کنید تا جایی که نوک فنر به محل گرفتگی برسد و دیگر امکان وارد شدن نداشته باشد.

  • پارس کمک تخصصی ترین لوله بازکنی در منطقه دیباجی تهران با دستگاه های مدرن و استاندارد

دقت کنید در قسمت های اتصالات لوله یا زانویی کمی با دقت بیشتری فنر را وارد کنید تا این قسمت ها با گرفتگی لوله اشتباه گرفته نشود.پس از آن که نوک فنر به محل گرفتگی رسید چرخش را آغاز کنید تا فنر با حالت ارتجاعی که دارد کلیه مواد زاید درون لوله را برطرف کند. هنگامی که فنر را از داخل لوله بیرون می آورید متوجه خواهید شد که مواد زاید بسیاری را با خود بیرون می آورد.

 

لوله بازکنی دیباجی با استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی

تمیز کردن سیفون سینک ظرفشویی

اگر در سینک ظرفشویی و یا روشویی دستشویی علایم گرفتگی لوله فاضلاب را مشاهده کردید و روش های فوق را امتحان کردید و جواب نگرفتید میتوانید سیفون آن را بازکرده و بخوبی بشویید و دوباره ببندید. این روش در بسیاری از موارد پاسخگو بوده است.

اگر در منطقه دیباجی موارد فوق را امتحان کردید و جواب نگرفتید میتوانید با لوله بازکنی دیباجی کاملا تضمینی در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید

خدمات شرکت لوله بازکنی دیباجی

  • پایه و اساس کار شرکت لوله بازکنی دیباجی اصل مشتری مداری و رضایتمندی و رعایت حقوق مشتری میباشد.
  • شرکت لوله بازکن دیباجی دارای متخصص حرفه ای لوله بازکن می باشد که با تشخیص درست ترکیدگی لوله فاضلاب و نشت یابی به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما میپردازد.
  • این شرکت ارائه دهنده بهترین خدمات لوله بازکنی شبانه روزی می باشد.
  • دلیل محبوبی شرکت لوله بازکنی پارس سرویس در منطقه دیباجی تهران استفاده از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی است.

شما عزیزان ساکن منطقه دیباجی می توانید با خیالی آسوده رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل و یا محل کارتان را به شرکت لوله بازکنی پارس سرویس در منطقه دیباجی تهران بسپارید.

تمام تجهیزات و مهارت ما در اختیار حفظ آرامش همشهریان مان است.