اهالی قیطریه تهران از این پس نگران گرفتکی لوله در قیطریه نباشند شرکت پارس کمک مفتخر است تا برای شما عزیزان تمایی خدمات لوله بازکنی شامل :

رفع نم و رطوبت - لوله بازکنی شبانه روزی درقیطریه - تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب درقیطریه

تهران لوله بازکنی

شرکت ما دارای خدمات عالی سرویس دهی در شبانه و روز و مدت زمان کوتاه و به صورت  تضمینی می باشد و در تمام خیابان های قیطریه شمال به خیابان قیطریه، بلوار صبا و شمال پارک قیطریه، از جنوب تا محدوده جهانتاب و..... وبا داشتن لوازم پیشرفته لوله بازکنی در رفع مشکل شما کمک میکند و گرفتن تماس  با ما در کمتر از یک ساعت در محل حاضر میشوند .

اگر لوله فاضلاب شما گرفتگی دارد سریعا با ما تماس بگیرید

09128506212

تشخیص ترکیدگی لوله در قیطریه

امروزه تشخیص ترکیدگی لوله بدون خراب کردن آن قسمت با استفاده از دستگاه نشت یاب صورت می گیرد که این روش یکی از بهترین روش هایی تشخیص ترکیدگی لوله میباشد زیرا روش های سنتی مستلزم وقت زیاد و هزینه بالا می باشد و همچنین با تخریب بنا صورت میگیرد که این کار خودش هزینه بر است از نشانه های تشخیص ترکیدگی نم دادن قسمت دیواره منزل و یا زیاد شدن مبلغ ماهیانه آب وبسیاری از مواردی هستند که با تشخیص متخصصان ترکیدگی لوله مشخص میشود

نشانه های گرفتگی لوله در قیطریه

  • هنگام جمع شدن آب در سینک ظرف شویی و یا در کف شو
  • رطوبت درسقف و یا دیواره های خانه
  • زیاد شدن جانوران موزی در خانه
  • پر شدن توالت از فضولات و پایین رفتن تنها مایعات
  • بوی بد و نامطبوع از لوله ها

  لوله باز کنی باقیمت مناسب درقیطریه لوله باز کنی به دلیل اینکه نشان نمی دهد چقدر به لوله آسیب رسیده است خیلی از شرکت ها براساس براورد خودشان قیمتی را می گویند ولی شرکت پارس کمک در قیطریه برای تمام خدمات خود لیست مشخصی از قیمت ها را دارد که شما میتوانید با خیال راحت از قیمت ها گرفتگی و یا شکستگی لوله منزل تان را تمعیر کنید.

برای دریافت قیمت لوله بازکنی در قیطریه با کارشناسان ما در تماس باشید.

پوشش سراسری شرکت ما شامل لوله بازکنی در فرمانیه تهران و لوله بازکنی در ازگل و بطور کلی لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه یک تهران می گردد.

رفع گرفتگی و لوله بازکنی در قیطریه

قیطریه یکی از محله‌های بسیار قدیمی و مرفه نشین تهران است و داشتن بزرگترین پاک تفریحی به نام قیطریه از خصوصیات منحصر به فرد زیست‌ محیطی این محل می‌باشد. خیابان های قیطریه :شمال به خیابان قیطریه، بلوار صبا و شمال پارک قیطریه، از جنوب تا محدوده جهانتاب ، از شرق به بلوار قیطریه و شرق پارک قیطریه و از غرب به خیابان شریعتی منتهی و.....میباشد.

شرکت پارس کمک مفتخر این  را دارد در قیطریه بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد و با داشتن بهترین متخصصان بخش لوله بازکنی افرادی با تجربه و کاردان دراین زمینه می باشند و به بهترین روش گرفتگی و شکستگی لوله را تعمیر می کنند و هدفشان خدمت رسانی به مردم عزیز تهران می باشد

روش لوله بازکنی به کمک محلول درقیطریه

لوله بازکنی شاید در ابتدا گرفتگی سطحی باشد و بتوان به روش های ترکیب نمک و سرکه و یا جوهرنمک جوش شیرین سینک ظرفشویی و یا حمام و دستشویی را که گرفته است باز کرد ولی مقدار ترکیب کردن این محلول ها را یک متخصص لوله بازکن که  در ترکیب آن  تجربه دارد و میتواند به شما کمک کند. و اگر در ترکیب آن تجربه ندارید بهتر است از این روش استفاده نکنید ولی این روش میتواند برای رفع بوی بد فاضلاب کمک کند و راهی  کم هزینه برای رفع گرفتگی لوله باشد ولی این روش زمان بر و کارساز است برای رفع سریع گرفتگی لوله  با ما تماس بگیرید از خدمات شرکت پارس کمک قیطریه در شبانه و روز استفاده کنید.

لوله بازکنی درقیطریه با فنرلوله بازکنی

فنر لوله بازکنی یکی از اصلی ترین ابزار های موجود در بازار برای تمام موارد رفع گرفتگی لوله توالت یا دستشویی و توالت فرنگی می باشد. ابزاری که در بسیاری موارد می تواند یک لوله بازکن در قیطریه را کمک کند تا به بهترین نحو و کمترین هزینه گرفتگی لوله فاضلاب قیطریه را از بین ببرد بازکردن لوله فاضلاب به وسیله فنر در قیطریه به این صورت انجام می شود که یک دستگاه فنر لوله بازکنی که از یک موتور گرداننده قدرتمند با دور پایین دارد که به وسیله یک گیربکس فنری که از داخل آن عبور کرده است را به جلو به گردش در می آورد و با چرخیدن و جلو رفتن فنر در لوله فاضلاب تمام اشیاء و موانعی که بر سر راه خود باشد را به جلو حل داده و یا به چنگ می گیرد و از این طریق باعث آزاد شدن راه عبور آب در لوله می شود.

استفاده از فنر لوله بازکنی با توجه به سختی کار و زمانی که برای بازکردن گرفتگی مصرف شده و همچنین متراژ فنری که در عمق لوله فاضلاب رفته است قیمت های متفاوتی خواهد داشت.

در پایان به هر نحوه به مشکل لوله در منطقه قیطریه برخورد کردید حتما قبل از هر کاری با یکی از مشاورین ما تماس بگیرید .

شماره تماس ما 09128506212