چاه فاضلاب ساختمان بنا به دلایلی به مرور زمان پر خواهد شد اما نکته ای که ما باید به آن توجه داشته باشیم این است که به هنگام بروز چنین مشکلی چه کار باید انجام دهیم؟ در صورت مشاهده پر شدن چاه فاضلاب منزل جهت تخلیه آن حتما باید با یک متخصص چاه بازکن و یا شرکت تخلیه چاه تماس بگیرید.

شرکت پارس کمک دارای 15 سال سابقه درخشان  در زمینه تخلیه چاه در تمامی مناطق تهران بخصوص در منطقه قیطریه تهران می باشد و شما ساکنین محترم این منطقه می توانید با تخلیه چاه در قطریه تهران با قیمت ارزان و تجهیزات پیشرفته تماس حاصل فرمایید.

تخلیه چاه در قطریه تهران

تماس سریع با کارشناس

خدمات تخلیه چاه قیطریه در تهران

تمامی پرسنل شرکت تخلیه چاه قیطریه در تهران سعی بر ارائه بهترین خدمات تخلیه چاه در این منطقه را دارند و شما عزیزان ساکن منطقه قیطریه با خیالی آسوده تخلیه چاه منزلتان را به ما بسپارید. خدمات نوین تخلیه چاه قیطریه در تهران به ترتیب زیر می باشد :

  • لایروبی با استفاده از دستگاه های پیشرفته در منطقه قیطریه تهران
  • تخلیه چاه با قیمت ارزان در محله قیطریه تهران
  • حفر چاه جدید در منطقه در منطقه 1 شهرداری تهران
  • برطرف نمودن بوی نامطبوع چاه فاضلاب در خیابان قیطریه تهران
  • ته تراشی چاه بطور سریع و فوری در قیطریه تهران

اهالی محترم ساکن محله قیطریه در منطقه 1 تهران تمامی خدمات فوق در هر ساعت از شبانه روز قابل ارائه بود و شما عزیزان می توانید جهت رفع مشکل چاه فاضلاب ساختمانتان با تخلیه چاه شبانه روزی قیطریه تماس بگیرید.

منطقه قیطریه در تهران

قیطریه یکی از محله های شمال شهر تهران بوده و واقع در منطقه ۱ شهر تهران واقع می باشد. این محله از شمال به خیابان قیطریه، بلوار صبا و شمال پارک قیطریه، از جنوب تا محدوده جهان تاب ، از شرق به بلوار قیطریه و شرق پارک قیطریه و از غرب به خیابان شریعتی منتهی می‌گردد.

*تخلیه چاه فوری قیطریه بهترین خدمات تخلیه چاه را به شما عزیزان ارائه خواهد داد*

تجهیزات پیشرفته تخلیه چاه قیطریه در تهران

کارشناس تخلیه چاه قیطریه با اولین تماس شما عزیزان فورا و بدون اتلاف وقت در آدرس شما حاضر شده و با استفاده از دستگاه ها و ماشین های پیشرفته چاه بازکن به رفع مشکل چاه فاضلاب منزل شما می پردازد فقط کافیست در صورت مشاهده گرفتگی چاه و یا پر شدن چاه فاضلاب با تخلیه چاه در قیطریه تماس بگیرید.

دستگاه مکنده یکی از پیشرفته ترین دستگاه های تخلیه چاه می باشد که امروزه بسیاری از شرکت های تخلیه چاه در تهران با استفاده از آن با رعایت کامل نظافت به تخلیه چاه می پردازند. جهت تخلیه چاه به ابزارهایی از جمله تانکر، مکنده و پمپ تخلیه چاه می باشد.

تخلیه چاه در شرکت پارس کمک توسط دستگاه های مکش قوی انجام می شود که نسبت به دستگاه های قدیمی از سرعت بسیار بالاتری برخوردار می باشد. روش تخلیه چاه توسط دستگاه های مکنده به این صورت است که دستگاه های مکنده و ساکشن فضولات و پسماندها را به داخل تانکرهایی که روی کامیون تعبیه شده اند انتقال داده و در مکانی معین شده و ایمن تخلیه می گردد.

دستگاه های مکنده

دلایل پر شدن چاه فاضلاب در منطقه قیطریه تهران

پر شدن چاه فاضلاب در محله قیطریه تهران به عوامل متعددی بستگی دارد که نا در این مقاله به اصلی ترین این دلایل می پردازیم.پر شدن چاه فاضلاب به عواملی نظیر جنس خاک اطراف چاه ، حجم چاه فاضلاب و مواد زائد درون چاه بستگی دارد.

به عبارتی دیگر اگر جنس خاک اطراف چاه فاضلاب در قیطریه تهران شنی باشد احتمال پر شدن آن نسبت به زمین های غیر شنی و خاکی به مراتب پایین تر است زیرا بین ذرات شن حفره های ریزی وجود دارد که سبب نفوذ آب به درون آن و جذب آب توسط زمین می شود. اما چاه های فاضلاب در این نوع زمین ها نیز به دلایلی پر شده و سر ریز می شوند.

اما در زمین های غیر شنی که معمولا جنس آن ها از خاک است، ممکن است چاه فاضلاب زودتر از زمان مورد نظر پر شود. ماهیت جذبی چاه فاضلاب، توانایی پایین خاک برای جذب آب و قطر کم دیواره چاه روند پر شدن چاه فاضلاب را تسریع می بخشند. در نتیجه این نوع چاه فاضلاب در زمانی معین و کوتاه تر از حد معمول، پر می شود و نسبت به دیگر چاه ها زودتر به تخلیه آن نیاز است.

هر چه قطر و عمق چاه هرچه بیشتر باشد، حجم چاه نیز بیشتر خواهد بود. چاه فاضلاب مکانی برای انباشت آب ها و فاضلاب های ساختمان است که می بایست به مقدار فاضلابی که در ساختمان تولید می شود، فضا برای انباشت آن در اختیار باشد.

مواد اضافی درون چاه  که در قالب لایه های ضد آب مانع نفوذ آب به زمین می شوند. مواد زائد از طریق لوله های فاضلاب به همراه آب وارد چاه شده و با رسوبی که در کف چاه و دیواره های آن وجود دارد قدرت جذب چاه را کم می کنند. بنابراین چاه سریع تر می شود و باید تخلیه شود.

*تخلیه چاه در قطریه تهران با قیمت ارزان و تجهیزات پیشرفته در خدمت شما عزیزان می باشد*