جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سه نظام در تهران با شرکت پارس کمک تماس حاصل فرمایید، در واقع سه نظام نوعی فنر لوله بازکنی با دریل می باشد که فنر آن قابلیت قفل شدن در مته سه نظام را داشته باشد. لوله بازکنی با دریل به این صورت است که  فنر لوله بازکنی به آن وصل شده نیرو محرکه مورد نیز برای چرخش فنر در لوله توسط آن تامین می شود. در این مطلب به نحوه بازکردن لوله فاضلاب با سه نظام و همچنین قیمت لوله بازکنی با سه نظام در تهران می پردازیم

قیمت لوله بازکنی با سه نظام در تهران

شرکت لوله بازکنی پارس کمک یکی از قدیمی ترین شرکت های لوله بازکنی در تهران می باشد که اکنون با بیش از 18 سال سابقه درخشان در این زمینه، خدمت ارزنده ای را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد. این شرکت با کمک بهترین لوله بازکن ها و حرفه ای ترین چاه بازکن ها و با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته روز دنیا بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه می نمایید. از جمله این تجهیزات، فنر لوله بازکنی با سه نظام، واتر جت؛ دستگاه تراکم هوا و ... می باشد. بدیهی است که استفاده از هر یکی از این دستگاه ها با هم متفاوت می باشد اما از آنجایی که هدف ما از انتشار این مطلب قیمت لوله بازکنی با سه نظام در تهران می باشد، صرفا به آن می پردازیم.

زمانیکه گرفتگی لوله فاضلاب سطحی باشد و با فنر لوله بازکنی 1 الی 5 متر رفع شود، استفاده از فنر متصل شده به سه نظام مناسب می باشد سه نظام یک قطعه از جنس، آلومینیوم، استیل و یا برنجی می باشد که مطابق شکل زیر با سه فنر به هم متصل می شود به عبارت دیگر سه نظام نوعی رابط فنر لوله بازکنی و موتور می باشد که فنر را در خود جای داده و با نیروی تولید شده توسط موتور آن را به گردش در می آورد. در حال حاضر قیمت استفاده از هر سه نظام حدود 150 هزار تومان تا 200 هزار تومان می باشد، که بهتر است لوله بازکن پیش از استفاده از این روش حتما کارفرما را در جریان بگذارد و حدود قیمت سه نظام را به او یادآور شود.

سه نظام لوله بازکنی

شرکت لوله بازکنی پارس کمک بصورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات لوله بازکنی همچون رفع نم و رطوبت، رفع بوی بد فاضلاب، رفع گرفتگی لوله بدون تخریب، تشخصی ترکیدگی لوله با دستگاه ، خارج کردن اشیا قیمتی (طلا، موبایل و جواهرات) از لوله فاضلاب، رفع گرفتگی لوله توالت ایرانی و فرنگی، تخلیه سیفون روشویی و ظرفشویی و.. می باشد. با اولین تماس شما با این مرکز لوله بازکن حرفه ای در کمترین زمان ممکن به همراه تجهیزات لازم در محل حاضر شده و به رفع مشکل می پردازد.

لوله بازکنی تضمینی با سه نظام در تهران

همانطور که اشاره شد فنر لوله بازکنی با دریل نوعی فنر لوله بازکنی مخصوص است که قابلیت قفل شدن در مته سه نظام دریل را داشته باشد. این مته قابلیت نصب فنر 1 تا 5 متر را دارد و برای گرفتگی های شدید و به اصطلاح عمیق مناسب نمی باشد اگر مهارت کافی در استفاده از این روش را ندارید حتما با یک شرکت لوله بازکنی تماس حاصل فرمایید. جهت لوله بازکنی تضمینی با سه نظام در تهران ما شرکت پارس کمک را به شما معرفی می نماییم، تضمین در این شرکت فقط شعار نیست بلکه پس از ارائه هر نوع خدماتی از سوی این شرکت، به هر دلیل مشکل رفع نشود، هزینه دریافت شده بطور کامل به مشتری عودت داده می شود.