شرکت پارس کمک، یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران می باشد که با بیش از 17 سال سابقه درخشان در سایه اعتماد مشتریان خود موفق به گسترش حرفه خود شدند. یکی از خدمات این شرکت حرفه ای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه های در تهران آن هم بدون تخریب و با رعایت کامل نظافت می باشد که بدون هیچ نوع آسیبی به سازه و تخریب ناحیه ترکیدگی را تشخیص می دهد. در ادامه این مطلب به شرح موارد زیر می پردازیم :

  • آشنایی با انواع دستگاه های تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب
  • روش های تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب
  • قیمت تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در تهران

تماس سریع با کارشناس

انواع دستگاه های تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب

از جمله دستگاه های تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب می توان، دستگاه نشت یاب مادون قرمز دوربین های حرارتی تصویری، دستگاه رادیویی شبکه آب، دستگاه آکوستیک عقربه ای و دستگاه آکوستیک تمام دیجیتال ریز اشاره کرد که کار با آنها از عهده افراد عادی که تجربه استفاده از آن را ندارند خارج است و باید توسط یک فرد با تجربه و دوره دیده انجام شود.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب مادون قرمز

یکی از دستگاه هایی که می تواند ترکیدگی لوله آب و فاضلاب بدون تخریب را تشخیص دهد دستگاه های مادون قرمز می باشد. نحوه کار این دستگاه به این صورت می باشد که یک تصویـر مـادون قرمـز از ثبت اثر امواج مادون قرمز منتشـر شـده از جسـم کـه بـا عبـور از میـدان دیـد دوربیـن و لنـز مخصـوص آن بـر روی سنسـور یـا فیلـم مـادون قرمـز منتقـل می شـود، بـه وجـود میآیـد.

  • دستگاه های شنودی اگوستیک

یکی از دستگاه هایی که شرکت پارس کمک از آن برای تشخیص ترکیدگی لوله استفاده می کند، دستگاه های شنودی اگوستیک می باشد. دقت این دستگاه بسیار بالا بوده و با کمک میکروفون های صوتی نصب شده صدای آب در لوله را شناسایی کرده و بدین وسیله محل دقیق نشت و ترکیدگی را نشان می دهد.

  • دوربین حرارتی تصویری

این دستگاه دارای فیلتر های حرارتی متعددی است که با کمک آنها می توان ناحیه نشتی یا ترکیدگی لوله های آب را در مکان های مختلف مانند موتورخانه، دیوار و … را از پشت دیوار یا کف بدون تخریب و کندن شناسایی کرد.

روش های تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب

نشت و ترکیدگی لوله فاضلاب ممکن است به دلایل متعددی همچون، افتادن شی در داخل لوله (دستمال کاغذی، مو و ...) پوسیدگی لوله و ... رخ دهد اما تشخیص به موقع آن می توان در روند ترمیم آن کمک کند. پیش از روی کار آمدن دستگاه های مدرن و پیشرفته، لوله بازکن ها با روش آزمون و خطا محل نشت و ترکیدگی لوله آب و فتضلاب را تشخیص می دادند که لازمه آن تخریب و کندن ناحیه نشت و ترکیدگی بود اما اکنون این کار با دستگاه های جدید و پیشرفته که در قسمت فوق شرح دادیم بسیار ساده شده و هزینه‌های تشخیص ترکیدگی لوله و تعمیر آن به ‌صورت قابل ‌ملاحظه‌ای کاهش یافته است و از همه مهم‌تر در وقت بسیار صرفه‌جویی شده است.

معرفی بهترین شرکت تشخیص ترکیدگی لوله در تهران

مهم نیست که ساکن کدام منطقه از تهران بزرگ هستید، فقط کافیست با مشاهده نشانه هایی از نشت و ترکیدگی لوله آب و فاضلاب همچون نم و رطوب در دیوار و سقف سازه با متخصصان شرکت پارس کمک تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن به همراه دستگاه های مدرن و پیشرفته تشخیص ترکیدگی لوله در مکان حاضر شده به رفع مشکل می پردازند. تمامی خدمات قابل ارائه از سوی این مرکز تخصصی تضمینی می باشد و همچنین مشتریان میتوانند در هر 24 ساعت از شبانه روز با این شرکت تشخیص ترکیدگی شبانه روزی تماس حاصل فرمایید.

قیمت تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در تهران

شرکت پارس کمک، تمامی خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران را که رفع نم و رطوبت و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه بدون تخریب نیز شامل آن می شود را مطابق با نرخ مصوبه اتحادیه لوله بازکن ها در تهران به مشتریان خود ارائه می دهد و ریالی اضافه تر از آن دریافت نخواهد کرد. این روز های شرکت های بسیاری در زمینه ارائه خدمات لوله بازکنی در تهران فعالیت می نمایند اما کمتر مرکزی وجود دارد که بصورت شبانه روزی، فوری و تضمینی فعالیت نماید در حالیکه شرکت پارس کمک تمامی این خصوصیات را دارا بوده و حقوق مشتری از هر چیز دیگر برای پرنسل این مجموعه ترجهیت داشته است از این رو با خیالی آسوده و اطمینان خاطر کامل با سرویسکاران حرفه ای این مرکز تماس حاصل فرماییدو