اگر نیاز به تخلیه چاه در محمودیه تهران پیدا کرید نگران این موضوع نباشید چون در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به خدمات تخلیه چاه و لوله باز کنی در تهران و منطقه محمودیه یا خیابان های اطراف آن پیدا کردید شرکت تخلیه چاه پارس کمک آماده اعزام نیروی متخصص و با تجربه به محل می باشد.

انجام خدمات تخلیه چاه در محمودیه تهران بصورت کاملا اورژانسی و فوری انجام می گیرد.

سیستم دفع فاضلاب در شهر ها معمولا به دو شکل اجرا می شود، چاه فاضلاب و فاضلاب شهری. اگرچه امروزه اکثر ساختمان ها به سیستم فاضلاب شهری متصل است ولی همچنان در بسیاری از مناطق از چاه فاضلاب استفاده می شود. اگر همچنان از چاه فاضلاب استفاده می کنید ناگزیر باید منتظر اتفاقات ناخوشایندی مثل پر شدن چاه فاضلاب باشید و هر لحظه ممکن است نیاز به تخلیه چاه پیدا کنید.

خدمات شبانه روزی شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی پارس کمک در محمودیه تهران:

  • تخلیه چاه پرشده در محمودیه تهران توسط تجهیزات پیشرفته و در کمترین زمان ممکن
  • لایروبی چاه فاضلاب در محمودیه تهران به وسیله افراد کارآزموده
  • لوله بازکنی در محمودیه تهران
  • تشخیص علت و رفع بوی بد چاه فاضلاب توسط کارشناسان خبره تخلیه چاه در محمودیه تهران
  • بازسازی، کف تراشی و ته زنی چاه های پر شده در محمودیه تهران بصورت فوری

لازم به ذکر است تمامی خدمات تخلیه چاه محمودیه در 24 ساعت شبانه روز قابل ارائه و می باشد و قیمت خدمات زیر نظر اتحادیه بوده و کاملا مناسب می باشد.

از کجا بفمیم چاه فاضلاب پر شده است؟

برای پر شدن چاه فاضلاب نشانه هایی وجود دارد به طور مثال حشرات و سوسک در خانه شما زیاد شده، آب فاضلاب ناگهان از کفشوها بالا می زند و یا بوی بدی در اطراف خروجی های آب به مشام می رسد احتمالا چاه فاضلاب شما پر شده است و نیاز به یک متخصص چاه باز کن دارید.

****

شماره تلفن تخلیه چاه در محمودیه تهران گروه پارس کمک را شماره گیری فرمایید.

09128506212

بلافاصله پس ازتماس شما نیروهای ما به محل شما اعزام می شوند.

روش تخلیه چاه در محمودیه تهران:

پس از بررسی متخصص اگر نیاز به تخلیه چاه باشد توسط دستگاه های مکنده و ساکشن فضولات و پسماندها  به داخل تانکر هایی که روی کامیون تعبیه شده اند انتقال داده و در مکانی تعیین شده و ایمن تخلیه می گردد.

در مواردی ممکن است چاه فاضلاب به دلیل کهنه بودن و قدمت بالای آن ریزش کرده باشد و یا مواد جامد و حل نشدنی در آن به حدی رسیده باشد که دیگر تخلیه چاه به صرفه نباشد و نیاز به کندن چاه جدید در محمودیه تهران باشد.

متخصصان ما در شرکت پارس کمک قادر به حفر چاه جدید در محمودیه و دیگر نقاط تهران در مدت 2 الی 3 روزه هستند و تمامی کارهای طوقه چینی چاه و گلدان گذاری و بستن سرچاه را با تجهیزات کامل و بصورت کاملا تخصصی انجام می دهند.

تماس سریع با کارشناس 

اجزای تشکیل دهنده چاه فاضلاب جذبی :

میله چاه

گلدانی دهانه چاه

طوقه چاه

انباره چاه

‌گلدانی چاه فاضلاب به دهانه چاه که شکل گلدان دارد گلدانی گویند.

گلدان چاه برای جلوگیری از پراکنده شدن فاضلاب ورودی به چاه و هدایت این فاضلاب به انتهای چاه کاربرد دارد. اهمیت وجود این گلدان زمانی مشخص می شود که فاضلاب درون چاه به طوقه برسد و خاک آن را بشوید. به این ترتیب طوقه نشست کرده و دهانه چاه باز می شود.

میله چاه فاضلاب

از بخش های تشکیل دهنده چاه فاضلاب میله چاه است که به شکل استوانه ای می باشد. محل حفر چاه طول میله را تعیین می کند. برای حفر میله باید بخش غیر قابل نفوذ خاک که همان خاک رس است رد شده و به آبکش خاک برسد.

البته بهتر است حداقل عمق میله 6 متر باشد تا اثرات منفی حفر چاه بر ساختمان‌، به حداقل برسد.

‌انباره چاه فاضلاب

به تونل هایی  که در پایین چاه حفر می شود انباره چاه گفته می شود که محل و نوع  چاه فاضلاب ورودی به آن حجم این تونل را تعیین می کند.

طوقه چاه

به آجرچینی دهانه چاه طوقه چاه گفته می شود. آجرچینی دهانه چاه به صورت مخروطی و پله ای در فاصله یک تا دو متری از دهانه چاه در سطح زمین انجام می گیرد.

در طوقه استفاده از مصالح مقاوم برای جلوگیری از نشست آن و حفظ جان افراد بسیار ضروری است.

اصول ایمنی در هنگام طوقه چینی

عمل طوقه چینی چون در ارتفاع نسبتا زیادی نسبت به کف چاه انجام می شود بهتر است نکات ایمنی را هنگام عمل طوقه چینی رعایت کرد تا از بروز حوادث جلوگیری نمود. لباس کار، کلاه ایمنی، دستکش و کفش ایمنی بپوشید.

هنگام کار تا زمانی که از محکمی جای پا اطمینان نکردید به آن تکیه نکنید.هنگام قرار گرفتن پا روی رج های چیده شده پا را در لبه داخلی آن قرار ندهید و از حرکت های اضافی در دهانه چاه خودداری نمایید. از کمربند ایمنی استفاده کنید و در هنگام خستگی و خواب آلودگی کار را متوقف کنید.

ساکنین محترم منطقه محمودیه تهران کافی است با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا خدمات تخلیه چاه و حفر چاه را در محمودیه تهران بصورت شبانه روزی و اورژانسی دریافت کنید.

tel:09128506212