همشهریان عزیز تهرانی که در محله صادقیه واقع در منطقه دو و پنج تهران زندگی می کنند برای دریافت انواع خدمات تخلیه چاه در صادقیه مانند لایروبی و پاکسازی چاه، رفع نم و بوی فاضلاب، حفر چاه در صادقیه و دیگر خدمات تخلیه چاه در صادقیه و خیابان های اطراف آن مانند ستارخان، بلوار فردوس، پونک، باغ فیض، آزادی و اکباتان کافی است با شرکت پارس کمک تماس بگیرند.

شرکت پارس کمک با سابقه ای درخشنده و تیمی متخصص سال هاست در زمینه تخلیه چاه در صادقیه و دیگر محله های تهران به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.

خدمات تخلیه چاه در صادقیه تهران

چرا شرکت پارس کمک را برای تخلیه چاه در صادقیه تهران انتخاب کنیم؟

شرکت های مختلفی در تهران در زمینه تخلیه چاه در صادقیه فعالیت می کنند. اما چرا باید شرکت تخلیه چاه پارس کمک را انتخاب کنیم؟

شرکت پارس کمک برای انجام خدمات تخلیه چاه در صادقیه از دستگاه های مکانیزه و پیشرفته استفاده می کند که این کار سرعت بیشتری به انجام عملیات تخلیه چاه در صادقیه می بخشد.

کلیه خدمات تخلیه چاه در صادقیه تهران با قیمت های مورد تأیید اتحادیه قابل دریافت است بنابر این از بابت جای هیچ گونه نکرانی وجود ندارد.

وجود افراد متخصص چاه باز کن و چاه کن در شرکت پارس کمک که دوره های لازم در این زمینه را گذرانده اند از نقاط قوت شرکت پارس کمک می باشد.

ارائه خدمات شبانه روزی و بدون تعطیلی حتی در روزهای تعطیل یکی دیگر از مزیت های شرکت پارس کمک است که با توجه به ناگهانی بودن اتفاق های پر شدن چاه بسیار حائز اهمیت است.

پس از برقراری تماس مبنی بر دریافت خدمات تخلیه چاه در صادقیه نیروهای ماهر چاه باز کن در اسرع وقت در محل حاضر می شوند.

رعایت بهداشت پرسنل و همچنین تجهیزات و وسایل از اصولی است که در شرکت پارس کمک همیشه رعایت می شود.

اکیپ سیار و شبانه روزی تخلیه چاه در شمال تهران

بسیاری از موارد تخلیه چاه در تهران و لایروبی چاه فاضلاب ، احیای چاه پر شده و بازکردن لوله فاضلاب جزء موارد اورژانسی محسوب می شوند. این رخدادها وقتی رخ دهند به سرعت زندگی ساکنان یک خانه و ساختمان را با مختل می کنند. آب از کفشو ها بالا خواهد زد و ساکنان آن از بوی بد فضلاب در امان نخواهند بود .
این موضوع گروه پارس کمک را برآن داشت تا خدمات تخلیه چاه شبانه روزی صادقیه و رفع گرفتگی لوله فاضلاب را در شمال تهران و همچنین منطقه صادقیه تهران را بصورت شبانه روزی و 24 ساعته بدون تعطیلی انجام دهد.

تماس سریع با کارشناس

چاه سپتیک یا جذبی؟

تخلیه چاه سپتیک تانک

در بسیاری مناطق امکان اتصال به شبکه فاضلاب شهر ممکن نیست و همچنان از چاه فاضلاب سنتی استفاده می شود. چاه های فاضلاب سنتی در دو نوع جذبی و سپتیک وجود دارند که با توجه به جنس خاک منطقه و موارد دیگر یکی از این دو نوع چاه استفاده می شود.که البته بخاطر آب و هوای خشک کشور ما در بیشتر مناطق از چاه جذبی برای دفع فاضلاب ساختمان استفده می کنند.

چاه جذبی: چاهی است که فاضلاب درون آن ریخته می‌شود و سپس درون زمین جذب می‌شود. چاه جذبی از سه بخش گلدانی، میله و انباری تشکیل شده است.

چاه سپتیک (سپتیک تانک) : این نوع چاه از مصالحی ساخته می شود که در برابر خوردگی مقاوم بوده و آب به درون آن نفوذ نمیکند. برای ساخت چاه سپتیک معمولا از بتن یا پلی اتیلن استفاده می شود. این چاه ها نیز مانند چاه های جذبی نیاز به تخلیه چاه در زمان های مشخص دارند.

سپتیک تانک چه محاسنی دارد؟

سرعت اجرا و راه اندازی آن نسبت به چاه های جذبی بالاتر است.

در مناطقی که قدرت جذب آب در آن ها کم است مفید هستند.

در مناطقی که سطح آب های زیرزمینی در آن بالاتر از حد معمول قرار دارد مفید هستند.

هزینه نصب و راه اندازی آن ها مناسب است.

نیازی به تعمیر و هزینه نگهداری و اپراتور ندار چون از وسایل الکترومکانیکال استفاده نمی کند.

سپتیک تانک

توجه کنید: حفر چاه در صادقیه و یا هر محله دیگری یک کار تخصصی است و نیاز به مهارت های لازم تخلیه چاه دارد. بنابر این برای حفر چاه یا تخلیه چاه صادقیه فقط از افراد با تجربه و متخصص کمک بگیرید. رعایت اصول لازم برای حفر چاه باعث ایمن شدن چاه می شود و از ریزش چاه و خطرات دیگر جلوگیری می کند. اصولی مثل طوقه چینی، کول گذاری، رعایت اندازه استاندارد دهانه، فاصله چاه از چاه های دیگر و دیواره ها و .. همگی در حفر چاه باید رعایت شوند.

درباره صادقیه بیشتر بدانیم

بخشی از محله صادقیه در منطقه 2 و بخش دیگر آن در منطقه 5 قرار دارد.

دسترسی ها به خیابان صادقیه: بزرگراه های حکیم، آیت الله اشرفی اصفهانی، محمدعلی جناح، شیخ فضل الله نوری، جلال آل احمد و یادگار امام و همچنین بلوار مرزداران و خیابان ستارخان

همسایه های خیابان صادقیه: ستارخان، بلوار فردوس، پونک، باغ فیض، آزادی و اکباتان

نقشه صادقیه تهران

فلکه دوم صادقیه یکی از پر رفت و آمدترین مناطق این محله است.

اگر ساکن یکی از خیابان ها و محله های ذکر شده هستید و نیاز به تخلیه چاه در صادقیه و اطراف آن دارید کافی است با شرکت تخصصی تخلیه چاه پارس کمک تماس بگیرید.

انواع خدمات تخلیه چاه در صادقیه و مناطق اطراف آن

  • تخلیه چاه پرشده به وسیله دستگاه های ساکشن قوی
  • حضور سریع و به موقع متخصص چاه بازکن در صادقیه برای تخلیه چاه و باز کردن سریع گرفتگی لوله چاه فاضلاب با قیمت ارزان
  • لایروبی چاه فاضلاب صادقیه به وسیله افراد متخصص و با تجربه
  • لوله بازکنی در صادقیه
  • رفع بوی بد چاه فاضلاب با بررسی و رفع عیوب چاه
  • ارسال افراد باتجربه و آموزش دیده برای رفع مشکل با کمترین خرابی
  • بازسازی کف تراشی و ته زنی چاه های پر شده درکمترین زمان ممکن

پارس کمک ارائه دهنده بهترین خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی با قیمت های منصفانه