مساله گرفتگی لوله فاضلاب برای هر خانه ای اتفاق می افتد. اما بهتر است که با دیدن ابتدای ترین علائم آن را جدی بگیریم و به رفع گرفتکی لوله فاضلاب بپردازیم. زیرا اگر گرفتگی لوله فاضلاب را در مراحل اولیه جدی نگیریم بعدها باعث بوجود آمدن خسارات زیادی مانند ترکیدگی لوله فاضلاب و یا ایجاد نشت نم و رطوبت در دیوار و یا سقف ساختمان میشود.

شرکت لوله بازکنی صادقیه با تیم لوله بازکن باتجربه یکی از بهترین شرکتهای لوله بازکنی در تهران می باشند. و شما عزیزان ساکن منطقه صادقیه در تهران می توانید گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را با یک تماس تلفنی با شرکت لوله بازکنی صادقیه رفع نمایید.

لوله بازکنی صادقیه با تیم لوله بازکن باتجربه

((اگر بدنبال لوله بازکنی درجه یک در صادقیه هستید با ما تماس بگیرید))

ویژگی های شرکت لوله بازکنی صادقیه 

تضمین بهترین قیمت: قیمت هریک از خدمات شرکت لوله بازکنی صادقیه بر اساس پایین ترین نرخ اتحادیه لوله بازکنی و حتی کمتر از قیمت اتحادیه در منطقه صادقیه میباشد.

ارائه خدمات لوله بازکنی سریع و فوری : یکی از مهمترین ملاک انتخاب یک شرکت خوب برای لوله بازکنی در صادقیه تهران رسیدن در کوتاهترین زمان و انجام به موقع کار می باشد.

لوله بازکنی شبانه روزی: شرکت لوله بازکنی صادقیه بصورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشد و در همه مواقع حتی ایام تعطیلات رسمی پاسخگوی نیاز شما عزیزان ساکن منطقه صادقیه بصورت ۲۴ ساعته است.

جدیدترین تجهیزات لوله بازکنی: ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی با جدیدترین تجهیزات لوله بازکنی. استفاده از این تجهیزات باعث تخریب کمتر در ساختمان میشود.

تشخیص درست مشکل لوله فاضلاب: متخصص لوله بازکن صادقیه ابتدا در محل به تشخیص ترکیدگی و یاعلت گرفتگی لوله فاضلاب و نشتیابی میپردازند سپس مشکل را رفع میکنند زیرا عدم تشخیص درست مشکل چه بسا باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگتر میشود.

 نظافت در انتهای کار: پاکسازی محل پس از اتمام کار.

عزیزان با خیالی آسوده رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل خود را به بدست تیم لوله بازکن باتجربه شرکت لوله بازکنی صادقیه بسپارید. و در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب فقط کافیست تماس بگیرید تا کارشناس لوله بازکنی در صادقیه در کمترین زمان در محل حاضر شود و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان بپردازد.

علائم گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه صادقیه تهران

نشت نم و رطوبت به دیوار و سقف:  اگر دیواره و یا سقف ساختمان که از آن لوله آب رد شده است، نم و رطوب مشاهده کردید این نیز از علایم اصلی ترکیدگی لوله فاضلاب و نشت نم و رطوب است.

نشت نم و رطوبت به دیوار و سقف

متورم شدن موزاییک کف حیاط: از آنجایی که چاه اصلی ساختمان های حیاط دار و یا ویلایی در حیاط قرار گرفته میشود در صورت ترکیدیگی لوله فاضلاب خاک اطراف لوله مرطوب و متورم میشود و باعث برآمده گی موزائیک های کف حیاط میشوند.

مشاهده تعدادی موش و حشرات: اگر در منزل و یا حیاط منزل حیوانات و حشراتی مانند سوسک و موش مشاهده کردید میتوان گفت در ناحیه ای سیستم لوله کشی ساختمان دچار گرفتگی و یا ترکیدگی شده است.

عدم تخلیه آب :  اگر مشاهده کردید که خروج آب از سینک ظرفشویی، توالت فرنگی، وان حمام به کندی صورت گرفت می توان گفت که لوله فاضلاب این ناحیه دچار گرفتگی است.

بوی نامطبوع لوله فاضلاب: اگر در سرویس حمام و توالت بوی نامطبوع به مشامتان رسید میتواند یکی از علائم گرفتگی لوله فاضلاب و یا پر شدن چاه فاضلاب باشد.

شما عزیزان ساکن منطقه صادقیه در تهران در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب منزل فقط کافیست با کارشناس لوله بازکنی در صادقیه تماس بگیرید تا در کمترین زمان به محل شما اعزام شوند و با تشخیص درست گرفتگی لوله فاضلاب و همچنین تشخیص درست ترکیدگی لوله و نشت یابی به رفع مشکل بپردازند.

تماس سریع با کارشناس

چند روش آسان جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب در صادقیه

توضیحی کوتاه درباره محله صادقیه تهران:

صادقیه محلّه‌ای در غرب تهران است. پیش از انقلاب ایران (۱۳۵۷) نام این محله آریاشهر بوده‌است. اکنون دربردارنده محله‌های از جمله صادقیه ،صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس است.

بخشی از صادقیه در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش‌های دیگر آن نیز در منطقه ۵ شهرداری تهران جای گرفته‌است. بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح مرز میان این دو منطقه می‌باشد که از فلکهٔ دوم آریاشهر آغاز می‌شود به سمت شمال ادامه دارد. فلکهٔ دوم صادقیه در این محله قرار دارد که بزرگراه‌های محمدعلی جناح از جنوب و بزرگراه اشرفی اصفهانی از شمال، بزرگراه آیت‌الله کاشانی از غرب و خیابان ستارخان از شرق را به هم پیوند می‌دهد. 

در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب  شما عزیزان میتوانید با این روشهای که ما در ادامه معرفی خواهیم کرد گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را رفع نمایید به عبارت دیگر در گرفتگی های سطحی احتیاجی به حضور لوله بازکن حرفه ای نیست.

محلوله شیمیایی لوله بازکن و یا جوهرنمک:

انواع محلول لوله بازکن شیمیایی در بازار موجود است که معمولا حاوی ترکیبات اسیدی هستند و با حل کردن لجن و اجسام گیر کرده در لوله فاضلاب ظرفشویی گرفتگی را رفع می کنند. اما معمولا استفاده از آنها توصیه نمی شود زیرا ممکن است باقی ماندن مقداری از این مواد در لوله باعث خورده شدن و از بین رفتن چسب بین اتصالات لوله ها و … شود و با نشت آب در دراز مدت باعث خسارت شود . پس اگر از این مواد استفاده می کنید حتما طبق دستورالعمل زیر یا نوشته شده بر روی بسته بندی محصول پیش بروید .

محلول مایع را داخل مجرای فاضلاب ریخته، براساس دستورالعمل مندرج روی بسته بندی، پس از گذشت مدت زمان قید شده، آب را باز کنید. باقی ماندن محلول شیمیایی باعث خوردگی لوله های فلزی یا حتی پلاستیکی و سبب پوسیدگی می شود. پس از ریختن محلول لوله بازکن مراقب باشید بخار متصاعد شده از این مواد به مجرای تنفسی و مخاط چشم شما نفوذ نکند چون بسیار آسیب زننده است. هنگام مصرف این مواد با استفاده از ماسک ضخیم و چند لایه، دهان و بینی تان را بپوشانید.

استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی:

روشی بهتر برای باز کردن لوله فاضلاب نیز وجود دارد که به آن فنر زدن یا لوله بازکنی با دستگاه  فنر گفته می شود . در این روش فنرهای مخصوص از جنس فولاد را به سر دریل می بندند و آن را به داخل لوله هدایت می کنند تا پس از برخورد با موادی که باعث گرفتگی لوله شده اند آنها را خرد و از بین ببرند .

البته تماس با شرکتهای لوله بازکنی گزینه بسیار هوشمندانه تری است . چرا که تجهیزات آنها بسیار حرفه ای تر است و می توانند محل دقیق گرفتگی و نوع گرفتگی را پیش بینی کنند و با بستن سرفنر های مخصوص و همراهی آب به راحتی و بدون ایجاد خسارت و با هزینه ای اندک و معقول گرفتگی را رفع نمایند . اگر تجربه کافی دراین زمینه را ندارید بهتر است از لوله بازکن با تجربه کمک بگیرید.

استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی ساخت محلوله خانگی لوله بازکن با سرکه و جوش شیرین: در صورتی که گرفتگی لوله چندان شدید نباشد می‌توانید از ترکیب سرکه و جوش شیرین استفاده کنید. برای این کار نصف پیمانه سرکه و نصف پیمانه جوش شیرین را با هم ترکیب کنید. هنگام ترکیب این دو ماده کمی احتیاط کنید چون پس از ترکیب محلول شروع به جوشش می‌کند. زمانی که این اتفاق افتاد محلول را داخل لوله بریزید.

مدتی منتظر بمانید و در این مدت از ظرف‌شویی استفاده نکنید. در این حین یک کتری آب را جوش بیاورید. پس از گذشت یک ساعت آب جوش را آرام آرام در سینک خالی کنید. این نکته را هم فراموش نکنید که گاهی ممکن است لازم باشد که بیش از یک بار این فرآیند را تکرار کنید تا لوله به خوبی باز شود. تعداد دفعات تکرار مورد نیاز به شدت گرفتگی لوله بستگی دارد.

دستگاه کمپرسور هوا لوله بازکنی:

در رابطه با گرفتگی های شدید لوله فاضلاب که به دنبال استفاده از پمپ معمولی باز نمی شوند می توان از دستگاه تراکم هوا استفاده کرد. فشار این دستگاه را می توان تنظیم کرد و فشار آن را تا چندین برابر  می شود افزایش داد.  مقدار هوا را با عقربه ای که روی دستگاه متصل است نمایش داده می شود.جهت بازکردن گرفتگی توالت فرنگی استفاده از این دستگاه پیشنهاد می شود.

این دستگاه، هوا را در مخزن خود با فشار جمع کرده و به صورت ناگهانی (پس از کشیدن اهرم) هوا را با شدتی فراوان به داخل چاه توالت و لوله فاضلاب تخلیه می کند که نتیجه ی آن باز شدن گرفتگی چاه توالت یا لوله فاضلاب می باشد.

توجه کنید: برای اکثر آدمها پیش آمده که اجسام قیمتی مانند طلا و جواهرات و گوشی موبایل در چاه توالت و یا حمام افتاده در اینگونه موارد متاسفانه بارها پیش آمده است که شهروندان بدون دقت در انتخاب راه حل مناسب و به صورت خودسرانه و با عجله نسبت به فرو بردن جسم دیگری در چاه اقدام کرده اند تا بتوانند جسم با ارزشی که داخل چاه افتاده است را در بیاورند، اما متأسفانه بارها این اقدام باعث بدتر شدن اوضاع شده و جسم گرانبهای مربوطه بیشتر در داخل عمق لوله فاضلاب حرکت کرده است و امکان بیرون آوردن آن از بین رفته است. در این مواقع فقط با تیم لوله بازکن باتجربه در صادقیه تماس بگیرید.

عزیزان ساکم منطقه صادقیه اگر روشهای فوق را امتحان کردید و گرفتگی لوله فاضلاب مزلتان رفع نشد. در میابیم که مشکل گرفتگی لوله فاضلاب بسیار جدی بوده و باید با یک لوله بازکن ماهر در صادقیه تماس بگیرید که ما شرکت لوله بازکنی صادقیه با تیم لوله بازکن باتجربه را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

((خدمات لوله بازکنی تضمینی و شبانه روزی را با لوله بازکنی خیابان صادقیه با تیم لوله بازکن باتجربه امتحان کنید))