عزیزان ساکن در تهران بخصوص در منطقه پونک جهت رفع گرفتی لوله منزل خود در هر ساعت از شبانه روز میتوانند با شرکت لوله بازکنی پارس کمک در پونک تماس 09128506212 حاصل فرمایند. پارس کمک شرکت لوله بازکنی در تهران و در پونک جهت رفاه حال شما مشتریان محترم ساکن تهران منطقه پونک در تمام ساعات شبانه روز با کادری مجرب و افراد متخصص در خدمت شما هستند.

متخصصان لوله باز کنی ما در کوتاه ترین زمان ممکن فقط با یک تماس شما عزیزان فوری در محل حاضر شده و با کمترین خرابی و آلودگی به رفع گرفتگی لوله منزل شما میپردازند.

اگر لوله فاضلاب منزلتان در روزه های تعطیل و یا پس از اتمام ساعات کاری دچار گرفتگی شد اصلا جای هیچ نگرانی وجود ندارد چون متخصص لوله بازکنی پارس کمک در پونک بصورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان است.

لوله بازکنی پونک تهران با ارزانترین قیمت

هدف ما در این مطلب راهنمایی شما دوستان عزیز جهت یافتن و معرفی گروهی متخصص در زمینه لوله بازکنی در پونک میباشد. و سپس در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه متوجه گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان شود و راه هایی را جهت رفع گرفتگی لوله که خود از دلایل ترکیدگی لوله و ایجاد نم و رطوبت در خانه می باشد، به شما دوستان معرفی خواهیم کرد.

پارس کمک ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی تضمینی و با قیمت مناسب و هزینه کم بصورت 24 ساعته برای شما سرویسکار لوله فاضلاب جهت نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله ارسال خواهد کرد. این افراد در زمینه تشخیص علت نم و رطوبت در پونک کاملا حرفه ای هسشتند و تمامی کارهای لوله بازکنی فوری پونک را به شما ارائه خواهند داد.

چگونه متوجه گرفتگی لوله فاضلاب منزل و یا دفتر کارتان شوید

گرفتگی لوله فاضلاب میتواند دلایل گوناگونی داشته باشد ما در اینجا این مطالب میتواند به شهروندان تهرانی در منطقه پونک کمک کند تا سریعتر مشکلشان رفع شود.

  1. اگر در حمام و یا سرویس بهداشتی منزلتان بوی بسیار نامطبوعی به صورت طولانی مدت به مشامتان رسید میتواند یک دلیل برای گرفتگی لوله فاضلاب باشد.
  2. در صورتی که منزلتان دارای حیاط باشد چاه در حیاط خانه قرار داشته باشد ، به علت پرشدن چاه فاضلاب کف موزاییک فرش روی دهانه آن خیس می شود و هر موقع با این صحنه مواجه شدید سریعا با متخصصین رفع گرفتگی لوله  09128506212 تماس بگیرید.
  3. حیوانات موزی مانند موش و سوسک که علاقه ای به فضلاب دارند در صورتیکه سطح چاه فاضلاب شما بالا بیاید تعداد آنها در آن محل زیاد میشود.

تماس سریع با کارشناس

نحوه ساخت محلول لوله بازکن در منزل:

برای ساخت این محلول این موارد احتیاج داریم: جوش شیرین، سرکه، درپوش کفشور سینک، کقداری آب در حال جوش

ابتدا یک بسته جوش شیرین را بصورت خشک در لوله خالی می کنیم و سپس یه فنجان سرکه را در لوله ریخته و سریعا در پوش را در محل خود قرار دهید تا بوی نامطبوع محلول جوش شیرین با سرکه و محتویات لوله به بیرون نفوذ نکند.

برای اینکه این محلول در طول  لوله جریان پیدا کند و لوله را بخوبی پاکسازی کند پس از گذشته 30 دقیقه از عملیات گفته شده در بالا یک کتری آب در حال جوش را در لوله خالی میکنیم و مجددا سر لوله را با استفاده از درپوش میبندیم. به همین راحتی میتوانیم در منزل نسبت به بازکردن گرفتگی لوله با کمترین هزینه در منزل جلوگیری کنیم و یا لوله گرفته شده را باز نمایید.

معرفی کوتاهی از منطقه پونک تهران

پونک : نام یکی از محله‌های شهر تهران است که در شمال غربی آن و بخش بزرگ آن در منطقه ۵ و بخشی دیگر در منطقه ۲ قرار گرفته‌است. طبق آخرین آمار حدود ۲۲۰۰۰ نفر جمعیت دارد.

این محله از باختر به جنت‌آباد (تهران) (بزرگراه شهید ستاری)، از خاور به دره پونک و شهرک غرب (بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی)، از شمال به محله حصارک و از جنوب به محله باغ‌فیض (بزرگراه شهید همت) محدود است. خیابان سیمون بولیوار و محله چهاردیواری نیز در انتهای شمال باختری پونک قرار دارند. محله‌های مراد آباد و حصارک در اطراف پونک قرار دارند. قسمتی از شهرک غرب نیز جزو پونک هستند و به عنوان پونک باختری شناخته می‌شود.

 

روش های آسان برای باز کردن لوله گرفته شد در خانه :

علاوه بر روش ساده ای که در بالا گفته شد، میتوانید از روش های دیگر در برخی موارد حاد برای بازکردن لوله استفاده کنیم.

میتوانید از محلول شیمیایی لوله باز کن استفاده کنید:

هنگام استفاده از محلول لوله بازکن از ماسکی چند لایه و ضخیم استفاده کنین جوری که کاملا صورتتون رو بپوشونه. بخار ناشی از محلول لوله بازکن سمی است و تنفس اونا ممکنه به سیستم تنفسی و مخاط چشمتون آسیب بزنه. اگه محلول لوله بازکن به داخل چشمتون پاشیده شد، به سرعت و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ار داخل به خارج، چشمتون رو با آب بشورید و اگه جواب نداد به پزشک متخصص مراجعه کنین. محلول لوله بازکن رو هم نباید زیاد استفاده کرد، چون گاز های داخل چاه با محلول لوله بازکن ترکیبی خطرناک رو میسازه. اگه لوله خونتون مرتبا دچار گرفتگی میشه با متخصصین پار کمک تماس بگیری.

لوله بازکنی تخصص در پونک

بازکردن گرفتگی لوله با فنر لوله بازکنی

دستگاه لوله بازکنی با فنرلوله بازکنی دستگاهی شامل یک فنر منعطف و بلند است که به یک سر آن سر فنر و متعلقات وصل شده و از سوی دیگر نیروی محرکه ای فنر را می چرخاند و درون لوله حرکت می دهد. فنر که از جنس فولاد است با انعطاف پذیری داخل پیچ و خم لوله به راحتی می چرخد و با قلابی که در سر دارد اقدام به برطرف کردن گرفتگی میکند.

لوله بازکن خانگی روش سنتی تراکم هوا( تلمبه):

تلمبه ای مناسب باز کردن لوله می باشد که قسمت انتهایی آن مطابق شکل دارای یه لاستیکی اضافه باشد تا بخوبی به محل پچسبد. قبل استفاده مخصوصا در فصول سرد تلمبه را بخوبی با آب گرم بشویید تا قسمت پلاستیکی آن منعطف شود و به خوبی کار تراکم هوا را انجام دهد.

بازکردن لوله توسط تلمبه

اگر تمامی روشهای فوق را امتحان کردید و لوله گرفته شد فضلاب باز نشد حتما با متخصصین لوله باز کن تماس بگیرید. شرکت پارس سرویس برای شهروندان تهران منطقه پونک این امکان را فراهم کردیم که به راحتی جهت رفع گرفتکی لوله فاضلاب منزل و یا محل کار خود ساده اقدام نماییند.

انواع خدمات شرکت پارس کمک

  • نشت یابی لوله فاضلاب محل زندگی و یا دفتر کار
  • تشخیص و رفع ترکیدگی لوله فاضلاب
  • لوله باز کنی با قیمت مناسب
  • سرویس کار ماهر لوله باز کن
  • تشخیص علت بوی بد لوله فاضلاب
  • لوله بازکنی تضمینی در منطثه پونک