دلایل پر شدن چاه فاضلاب میتواند براساس دلایل زیر باشد :

دلایل پر شدن چاه
بیشتر مواقع راه آب ظرفشویی یا دستشویی به مرور گرفته می شود و آب به خوبی حرکت نمی کند ,این اشکال معمولا در منازل قدیمی ساز بیشتر به چشم می خورد هر از گاهی باید با سیفون تلمبه زدن یا ازمواد باز کننده لوله مثل چانته یا اسید استفاده کنید تا راه آب باز شود .

اما اشکال اینجاست که استفاده از این مواد به خودی خود باعث دردسر می شود . چون اسید و چانته باعث از بین رفتن لوله ها می شود ساده ترین و مطمئن ترین و بی خطرترین راه استفاده از لوله باز کن ها مثل دستگاه فنر زنی صنعتی هست لوله کش ها از این وسیله پیشرفته برای باز کردن لوله استفاده می کنند که هیچ صدمه ای به لوله وارد نمی آید.

چاه فاضلاب ساختمان های قدیمی هر سال نیاز به بازدید دارند تا میزان حجم فاضلاب موجود در چاه، نیاز چاه به تخلیه چاه، نشتی چاه فاضلاب برای جلوگیری از ریزش و پر شدن چاه فاضلاب بررسی شود.تخلیه چاه،تخلیه چاه توالت،رفع گرفتگی چاه توالت،تخلیه چاه فاضلاب

یکی از راه های تشخیص پر شدن چاه فاضلاب بوی بد اطراف چاه می باشد. اگر چاه مدت ها گرفته باشد اطراف آن دچار نشتی می شود و طولانی شدن زمان پر بودن چاه سبب ریزش دیواره های اطراف آن خواهد شد. با پرشدن چاه فاضلاب، آب توالت به راحتی تخلیه نشده و مشکل ساز می شود.


تخلیه چاه تهران،تخلیه چاه فاضلاب درتهران

در صورت بروز این موارد افراد به سراغ شرکت های تخلیه چاه رفته و با تخلیه چاه فاضلاب برای مدت کوتاهی دیگر توالت منزلشان دچار گرفتگی نمی شود. اما پس از گذشت مدت کوتاهی چاه فاضلاب دوباره دچار گرفتگی می شود و با انجام بررسی های لازم مشخص می شود که چاه دوباره پر شده است.

دلیل گرفتگی لوله ها
دلیل گرفتگی لوله ها جمع شدن مو در داخل لوله و داخل سیفون و جرم گرفتن لوله هاست که مانع عبور آب می شود. معمولا چربی و موها باعت گرفنگی لوله می شود متاسفانه این مواد به لوله های فاضل آب و سیفون ها معمولا در ساختمان های قدیمی که اغلب از جنس چدن هستن , و نه پلاستیک , آسیب می رسانند و باعث پوسیدگی و سوراخ شدن لوله ها می شود به یاد داشته باشید برای باز کردن لوله ها حتما به یک لوله بازکنی مراجعه کنید