اهالی محترم منطقه ولیعصر در تهران اگر در روزهای تعطیل و یا اتمام ساعات کاری لوله فاضلاب منزلتان دچار گرفتگی شد نگران نباشید زیرا لوله بازکنی ولیعصر در تهران بطور فوری و شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد. و کارشناس لوله بازکن ولیعصر در کمتر از 1 ساعت در آدرس شما حاضر می شود و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل و یا محل کارتان می پردازد.

با ما همراه باشید تا در ادامه خواهیم گفت:

  • علائم گرفتگی لوله فاضلاب منطقه ولیعصر تهران
  • خدمات لوله بازکنی در میدان ولیعصر تهران
  • روش های آسان رفع گرفتگی لوله در خیابان ولیعصر تهران

لوله بازکنی ولیعصر در تهران بطور فوری و شبانه روزی

*رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را به لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در ولیعصر بسپارید*

نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب در خیابان ولیعصر

ساکنین محترم منطقه ولیعصر در تهران در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب با لوله بازکنی ارزان قیمت ولیعصر تماس بگیرید. تا متخصص لوله بازکن ولیعصر مشکلات سیستم لوله کشی ساختمان نظیر : گرفتگی لوله ، ترکیدگی لوله، نشت نم و رطوبت را در کمترین زمان ممکن رفع نماید.

از علائم گرفتگی لوله فاضلاب می توان به عدم خروج آب از سینک ظرفشویی و یا کفشور سرویس حمام و توالت، بوی بد و نامطبوع سرویس توالت، نشت نم و رطوبت به دیوار و سقف منزل و زیاد شدن حشرات و حیوانات موذی در حیاط منزل می توان اشاره نمود.

دقت کنید: اگر مبلغ قبض ماهیانه آب منزلتان بصورت ناگهانی افزایش پیدا کرد حتما سیستم لوله کشی منزلتان را چک نمایید زیرا امکان دارد لوله در جای ترکیده باشد و شما متوجه نشده باشید. اگر این اتفاق در کف ساختمان رخ دهد بسیار خطرناک بوده زیرا امکان آسی زدن به پی ساختمان را بدنبال خواهد داشت.

تماس سریع با کارشناس

خدمات لوله بازکنی در ولیعصر تهران

لوله بازکنی در خیابان ولیعصر تهران در خدمت شما عزیزان است تا بهترین خدمات لوله بازکنی را با کمترین قیمت ممکن به شما عزیزان ارائه دهد. و همچنین این شرکت لوله بازکنی شبانه روزی بوده و در 24 ساعته شبانه روز حتی در روز های تعطیل آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز این شرکت می باشد.

متخصصان لوله بازکنی ولیعصر در تهران با استفاده از دستگاه های پیشرفته به رفع گرفتگی لوله فاضلاب، تشخیص ترکیدگی لوله ، نشت یابی و رفع نم و رطوبت با رعایت کامل نظافت و کمترین تخریب می پردازند.

لوله بازکنی فوری در منطقه ولیعصر تهران با اولین تماس شما لوله بازکن حرفه ای خود را به آدرس شما اعزام کرد و در کمترین زمان ممکن مشکل سیتم لوله کشی ساختمان شما رفع خواهد کرد.

*تمامی خدمات لوله بازکنی تضمینی را از لوله بازکنی ولیعصر بخواهید*

روش های آسان رفع گرفتگی لوله در خیابان ولیعصر تهران

ساکنین محترم میدان ولیعصر در تهران به هنگام گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان نباشید زیرا اگر این گرفتگی سطحی باشد خودتان قادر به رفع آن هستید و با روش های آسان که ما به شما عزیزان آموزش می دهیم براحتی می توانید لوله مسدود شده را باز نمایید.

ساخت محلول خانگی لوله بازکنی: 

با استفاده از سرکه و مقداری جوش شیرین و آب جوش می توانید محلول بسازید که گرفتگی لوله فاضلاب را رفع نماید. نحوه ساخت آن به این صورت است که ابتدا مقداری جوش شیرین را بصورت خشک درون لوله مسدود شده بریزید و بعد از گذشت 30 دقیقه سرکه را به آن اضافه نمایید حتما درپوش لوله را قرار دهید تا از پخش شدن بوی نامطبوع این محلول در فضا جلوگیری کند.

سپس بعد از گذشت 20 دقیقه آب جوش را درون لوله بریزید تا از محلو ساخته شده کل لوله جریان پیدا کن و سرتاسر لوله را پاکسازی نماید.

محلول جوهر نمک:

دوستان عزیز ساکن خیابان ولیغصر تهران می توانند این محلول را به راحتی از فروشگاه های ابزار فروش تهیه نمایند.  شما با استفاده از محلول شیمیایی لوله بازکن و یا محلول جوهر نمک که امروزه در بازار بسیار یافت می شود برای رفع گرفتگی لوله استفاده کنید که به هنگام استفاده حتما از ماسک بهداشتی استفاده نمایید. ما این روش را توضیه نمی کنیم زیرا استفاده زیاد آن باعث پوسیدگی لوله می شود.

تلمبه پلاستیکی:

با استفاده از تلمبه پلاستیکی که روشی ساده و قدیمی است استفاده کنید نحوه کار آن به این صورت می باشد که قسمت پلاستیکی تلمبه را در دهانه لوله قرار می دهیم و دسته چوبی آن را به بالا و پایین فشار می دهیم تا عمل مکش هوا بخوبی صورت گیرد تا شیی خارجی و یا چربی و رسوبات چسبیده به دیوار لوله با نکش هوا از دیواره لوله آزاد و با جریان آب از لوله خارج شوند.

بیشتر بدانیم : اگر مشکلات سیستم لوله کشی ساختمانتان شدید بود و در این مواقع اگر تجربه کافی در این زمینه را ندارید باید از یک لوله بازکن در ولیعصر و یا شرکت لوله بازکنی در خیابان ولیعصر تهران تماس بگیرید. لوله بازکنی در میدان ولیعصر با استفاده از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی نظیر فنر لوله بازکنی، واتر جت water jet، دستگاه کمپرسور هوا Air compressor به رفع گرفتگی لوله فاضلاب در چهارراه ولیعصر تهران می پردازد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب

خیابان ولیعصر بلندترین خیابان در تهران می باشد که منطقه 1، منطقه 3، منطقه 6 و منطقه 11 شهرداری تهران را در بر گرفته است و از سمت شمال به خیابان ونک، و خیابان تجریش، و جنوب از سمت جنوب به خیابان منیره نزدیک می باشد. در نتیجه ساکنین این مناطق تهران نیز می توانند جهت رفع مشکل سیستم لوله کشی ساختمان با لوله بازکنی تضمینی در چهارراه ولیعصر تهران و یا لوله بازکنی خیابان تجریش تماس بگیرید.