ساکنین محترم شهرک غرب تهران لوله فاضلاب منزلتان گرفته است؟ نگران نباشید شرکت لوله بازکنی شهرک غرب در تهران با تجهیزات کامل بصورت شبانه روزی در اختیار شما عزیزان میباشد و شما در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با این شرکت تماس بگیرید تا لوله بازکن باتجربه در عرض کمتر از 1 ساعت در محل شما حاضر شده و به رفع رفتگی لوله فاضلاب میپردازد.

لوله بازکنی شهرک غرب در تهران با تجهیزات کامل

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در شهرک غرب چیست

ساکنین محترم ساکن شهرک غرب در تهران جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب با شرکت لوله بازکنی ارازن قیمت شهرک غرب تهران تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن متخصص لوله بازکن در محل شما حاضر شود و به تشخیص گرفتگی لوله، تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب و رفع نم و رطوبت و نشتیابی بپردازد.

دلایلی زیادی باعث گرفتگی لوله فاضلاب در محله شهرک غرب می شود که ما به چند دلیل اصلی آن اشاره خواهیم کرد.

گیر کردن شیئ خارجی در لوله فاضلاب: یکی از اصلی ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در شهرک غرب افتادن شیئی خارجی در لوله فاضلاب سرویس توالت و حمام است.

ریختن تفاله چایی در سینک ظرفشوییی: دلیل گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی اکثر خانه ها گیر کردن تفاله چایی در سیفون سینک ظرفشویی است و همچنین خالی کردن روغن باقیمانده در ظروف آشپزی درون سینک نیز باعث گرفتگی لوله فاضلاب میشود.

ریشه درختان : در خانه های قدیمی منطقه شهرک غرب ریشه درختان قدیمی و تنومند در باغچه حیاط و یا کوچه باعث ترکیدگی لوله و یا گرفتگی لوله فاضلاب قدیمی از جنس چدن و یا پلاستیک میشود.

ترکیدگی لوله فاضلاب بر اثر ریشه درختان توضیحی مختصر درباه منطقه شهرک غرب در تهران

شهرک غرب در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع و دارای هفت فاز مسکونی است. سعادت آباد در شمال، بزرگراه همت در جنوب، خیابان فرحزادی در غرب و رودخانه درکه در کنار بزرگراه چمران و ده ونک در شرق این محله، حدود چهارگانه شهرک غرب را مشخص می‌کنند. شهرک غرب به چند اتوبان اصلی مانند همت، چمران و شیخ فضل‌الله نوری دسترسی مستقیم دارد.

((شرکت لوله بازکنی شهرک غرب با تجهیزات کامل و پیشرفته لوله بازکنی در خدمت شما عزیزان می باشد))

تماس سریع با کارشناس

ویژگی های شرکت لوله بازکنی در غرب تهران

شرکت پارس کمک دارای 15سال سابقه درخشان در زمنیه لوله بازکنی در استان تهران می باشد. و تا به امروز توانسته است بهترین خدمات لوله بازکنی در تمامی مناطق تهران بخصوص شهرک غرب را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. و به یکی از بهترین لوله بازکنی ها در تهران تبدیل شود.

شما عزیزان ساکن منطقه شهرک غرب تهران میتوانید با خیالی آسوده با شرکت لوله بازکنی در شهرک غرب تماس بگیرید زیرا کارشناس لوله بازکن باسابقه شهرک غرب با استفاده از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی با کمترین تخریب در ساختمان به نشتیابی و پیدا کردن علت نشت نم و رطوبت و همچنین رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما می پردازد.

از خصوصیات بارز لوله بازکنی در شهرک غرب باید به خدمات لوله بازکنی سریع و شبانه روزی، بهره مندی از متخصص لوله بازکن باتجربه، انتخاب بهترین راهکار بر اساس نوع مشکل لوله فاضلاب و استفاده از ابزارها و تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی اشاره کرد. و همچنین ارائه خدمات لوله بازکنی تضمینی و ارزان قیمت دلیل دیگر محبوبیت این شرکت در منطقه شهرک غرب می باشد.

روش های نوین لوله بازکنی در شهرک غرب

اگر ساکن محله شهرک غرب و یا منطقه دو تهران هستید، در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان می توانید با شرکت لوله بازکنی شهرک غرب در تهران تماس بگیرید. اما در صورت گرفتگی های سطحی لوله فاضلاب نیازی به حضور لوله بازکن حرفه ای نیست با روش های زی میتوانید خودتان گرفتگی لوله فاضلاب را رفع نمایید.

دستگاه فنر لوله باز کن برقی دستگاه فنر لوله باز کن برقی

استفاده از هر دستگاهی متلزم رعایت نکات ایمنی است. به هنگام استفاده از این دستگاه حتما دستکش بپوشید و همچنین از ماسک بهداشتی استفاده نمایید.

نحوه کار فنر لوله بازکنی به این صورت می باشد که یک کابل فلزی که حالت فنری دارد به وسیله نیروی مکانیکی که توسط یک موتور دریل ایجاد می شود باعث یک لرزش در طول فنر می شود و سر فنر که حالت چرخشی دارد باعث جلو رفتن آن در مسیر لوله می شود و به باز کردن لوله های فاضلاب گرفته شده توسط اجسام مختلف کمک می کند.

ساخت انواع محلول خانگی لوله بازکنی

شما می توانید با استفاده از جوش شیرین و آبجوش و سرکه یک محلول غیر شیمیایی خانگی درست کنید. نحوه ساخت این محلول به این صورت است که نصف محتوی بسته جوش‌ شیرین را در سینک خالی کنید. برای انجام این کار از جوش‌ شیرین به صورت خشک استفاده کنید و آن را با هیچ‌ چیز مخلوط نکرده و یا خیس نکنید. فقط آن را مستقیم در لوله مسدود شده خالی کنید تا مرحله اول عمل لوله بازکنی به درستی انجام شود.

درپوش پلاستیکی لوله را کنار دستتان آماده قرار دهید. بعد از ریختن جوش‌شیرین، نصف فنجان سرکه داخل لوله فاضلاب خالی کنید. بلافاصله بعد از ریختن سرکه حتماً با درپوش پلاستیکی راه لوله فاضلاب را ببندید، سوراخ را کاملاً ببندید تا هیچ‌چیز نتواند از داخل آن خارج شود.

این کار به این خاطر است که واکنش بین این دو ماده باعث بروز یک «آتش‌فشان کوچک» می‌شود که می‌خواهد از راه فاضلاب خارج شود ولی شما باید آن را پایین لوله نگه‌ دارید. در واقع عمل اصلی این لوله بازکن در همین مرحله انجام میشود.

این ترکیب را (ترکیب لوله بازکنی فوری خانگی) در لوله برای ۳۰ دقیقه نگه ‌دارید و در این زمان یک کتری آب بجوشانید. بعد از ۳۰ دقیقه درپوش را بردارید و به آرامی آب جوش را در داخل لوله‌ خالی کنید.

تلمبه پلاستیکی

تلمبه لوله بازکتی

نحوه کار تلمبه پلاستیکی لوله بازکنی به این صورت می باشد که قسمت پلاستیکی تلمبه را به دهانه لوله فاضلاب میچسبانیم و دسته آن را به سمت بالا و پایین تکان میدهیم. تا تلمبه با عمل تراکم هوا شیی گیر کرد و یا جرم و چربی داخل لوله را آزاد میکند.

دقت داشته باشید: برای اکثر آدمها پیش آمده که اجسام قیمتی مانند طلا و جواهرات و گوشی موبایل در چاه توالت و یا حمام افتاده در اینگونه موارد متاسفانه بارها پیش آمده است که شهروندان بدون دقت در انتخاب راه حل مناسب و به صورت خودسرانه و با عجله نسبت به فرو بردن جسم دیگری در چاه اقدام کرده اند تا بتوانند جسم با ارزشی که داخل چاه افتاده است را در بیاورند.

اما متأسفانه بارها این اقدام باعث بدتر شدن اوضاع شده و باعث شده است که جسم گرانبها بیشتر در داخل عمق لوله فاضلاب حرکت کند و امکان بیرون آوردن آن از بین برود. در این مواقع فقط با تیم لوله بازکن باتجربه در میدان ونک تماس بگیرید.

و کلام اخر: دوستان عزیز ساکن منطقه شهرک غرب و یا منطقه 2 تهران در صورتیکه روش های فوق را امتحان کردید اما گرفتگی لوله فاضلاب رفع نگردید حتما با شرکت لوله بازکنی شهرک غرب در تهران با تجهیزات کامل تماس بگیرید تا کارشناس لوله بازکن شهرک غرب در محل شما آماده شود و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل و یا محل شما بپردازد.

((پارس کمک بزرگترین لوله بازکنی شهرک غرب ارائه دهنده بهترین خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت و تضمینی))