بدیهی است که پس از مدتی سیسم لوله کشی ساختمان دچار مشکلاتی همچون گرفتگی لوله، ترکیدگی لوله فاضلاب و نشت نم و رطوبت می شود.

اما دیگر جایی هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا لوله بازکنی در شمس آباد تهران با تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی در منطقه شمس آباد در هنگام بروز هرگونه مشکل سیستم لوله کشی منزلتان با اولین تماس به کمک شما عزیزان می شتابد.

**بهترین خدمات لوله بازکنی را از لوله بازکنی فوری شمس آباد بخواهید**

لوله بازکنی در شمس آباد تهران

ویژگی های شرکت لوله بازکنی شمس آباد در تهران

  • تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب در کمترین زمان ممکن در منطقه شمس آباد تهران
  • رفع بوی بد فاضلاب با روش های روز دنیا در خیابان شمس آباد تهران
  • نشت یابی سیستم لوله کشی ساختمان در منطقه 4 شهرداری تهران
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب با رعایت کامل نظافت
  • رفع نم  رطوبت ساختمان در منطقه شمس آباد در تهران
  • ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت و مناسب
  • ارائه تمامی خدمات لوله بازکنی بطور شبانه روزی و فوری در شمس آباد

ساکنین محترم منطقه شمس آباد در تهران در صورت بروز هرگونه مشکل در سیستم لوله کشی ساختمان با لوله بازکنی شبانه روزی در شمس آباد تهران تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن متخصص لوله بازکن شمس آباد در محل شما حاضر شود و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب، تشخیص ترکیدگی لوله، نشتیابی و رفع نم و رطوبت منزل شما عزیزان بپردازد.

تماس سریع با کارشناس

تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی شمس آباد تهران

دوستان عزیز ساکن محله شمس آباد و یا منطقه 4 شهرداری تهران در برخی موارد رفع گرفتگی لوله فاضلاب با روش های خانگی و سنتی نظیر استفاده از تلمبه پلاستیکی، محلول جوهر نمک برطرف نمی شود و نیاز به حضور لوله بازکن باتجربه دارد بهتر است در این مواقع گوشی تلفن خود را بردارید و با لوله بازکنی ارزان قیمت در شمس آباد تهران تماس بگیرید.

کارشناس لوله بازکن شمس آباد در تهران با اولین تماس شما عزیزان به آدرس شما اعزام شده و با استفاده از تجهیزات روز لوله بازکنی همچون فنر لوله بازکنی برقی، دستگاه کمپرسور هوا Air compressor، واتر جت Water jet با رعایت کامل نظافت و کمترین تخریب در سازه به رفع مشکل لوله فاضلاب می پردازد.

دستگاه واتر جت

این دستگاه دارای یک شلنگ مقاوم جهت خروج آب و یک پمپ می باشد که با روشن کردن این دستگاه  فشار دادن اهرم، آب با فشار بسیار زیادی از شلنگ خارج می شود و شیی گیر افتاده، چربی و رسوبات نشسته بر لوله فاضلاب را آزاد می نماید.

اگر تجربه کافی کار با این دستگاه را ندارید از یک لوله بازکن با سابقه کمک بگیرید زیرا فشار آب در این دستگاه بقدری زیاد است که امکان دارد باعث خرابی لوله فاضلاب شود.

دستگاه واتر جت

دستگاه کمپرسور هوا

یکی از تجهیزات پیشرقته لوله بازکنی دستگاه کمپرسور هوا می باشد. قبل از استفاده از این دستگاه حتما لوله های دیگر را با درپوش بپوشانید. نحوه کار با این دستگاه به این صورت است که ابتدا آن را به برق متصل نمایید و سر شلنگ باد را در لوله مسدود شده قرار دهید و با فشار دادن اهرم با فشار هوا گرفتگی لوله را رفع نمایید. متخصص لوله بازکن شمس آباد مهارت خاصی در استفاده از این نوع دستگاه دارد و در کمترین زمان ممکن به رفع گرفتگی لوله فاضلاب می پردازدو

فنر لوله بازکنی برقی

نحوه کار با دستگاه فنر لوله بازکنی به این صورت می باشد که ابتدا دستگاه را به برق تصل نمایید و سپس سرفنر مورد نیاز رو به سر فنر دستگاه لوله بازکنی وصل کنید و آروم سرفنر رو داخل لوله فاضلاب نمایید تا به مانع برسد. حالا کلید روشن دستگاه لوله بازکنی رو فشار دهید تا دستگاه روشن شود. حالا باید به آرومی فنر دستگاه رو به درون لوله فاضلاب حرکت بدهید.

با زدن کلید چپ گرد و راست گرد هم میتونین تاثیر دستگاه رو بیشتر کنید. بعد از باز شدن لوله، فنر رو از درون لوله بیرون بکشید و کمی آب داخل لوله بریزید تا مواد اضافی به داخل چاه حرکت کنن و باعث گرفتگی مجدد لوله نشود.

*جهت رفع گرفتگی لوله منزل با تجهیزات پیشرفته با لوله بازکنی تضمینی شمس آباد تماس بگیرید*

محله شمس آباد تهران کجاست؟
شمس‌آباد نام محله‌ای در شمال شرقی شهر تهران است. این محله جزئی از منطقه ۴ شهرداری تهران به حساب می‌آید. محله‌های شمیران نو و کوهک در شرق و کاظم‌آباد در غرب شمس‌آباد قرار دارند. «میدان بهشتی» و «فلکه کاشی کار» نیز در مرکز محدوده شمس‌آباد ساخته شده‌اند. مهمترین محله‌های اطراف شمس‌آباد، هروی و لویزان را می‌توان نام برد.
ساکنین منطقه هروی و شمیران نو نیز می توانند با لوله بازکنی هروی و لوله بازکنی شمیران نو در تهران تماس بگیرید.
خیابان‌های مهم این محله عبارتند از: خیابان ریحانی (براداران محمدی) - خیابان استاد حسن بنا شمالی - کاووسی (بلوار بیژن) - چهارراه نعیم میدان ملت در مرکز این محله قرار دارد و مهمترین خیابان اصلی محله می‌باشد.
نشت یابی سیستم لوله کشی منزلتان را به لوله بازکنی منطقه 4 تهران بسپارید

 کلام آخر

ساکنین عزیز منطقه 4 تهران در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب می توانید با لوله بازکنی در شمس آباد تهران تماس بگیرید. شرکت پارس کمک دارای 15 سال سابقه درخشان در زمینه لوله بازکنی بهترین خدمات را در منطقه شمس آباد ارائه می دهد.

لوله بازکنی شبانه روزی در شمس آباد ارزن ترین خدمات لوله بازکنی را ارائه می دهد