لوله بازکنی یکی از حرفه هایی است که نیاز به تجربه و یا گذراندن دوره در مزاکز فنی حرفه ای دارد. درست است که اگر گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان جدی نباشد براحتی قابل حل است اما اگر برعکس این موضوع باشد حتما باید با یک لوله بازکن حرفه ای تماس بگیرید زیرا اگر خودتان تجربه کافی در این زمینه ندارید وارد عمل شوید باعث بروز خسارات بیشتر و سخت شدن کار لوله بازکن می شوید.

مرکز لوله بازکنی پارس کمک در تمامی مناطق تهران بخصوص در منطقه دروس به عنوان لوله بازکنی دروس تهران بصورت 24 ساعته و فوری در حال فعالیت می باشد. این عبارت به این منی می باشد که با اولین تماس شما متخصص لوله بازکن فوری در محل شما حاضر می گردد و به رفع مشکل سیستم لوله کشی ساختمان می پردازیم.

لوله بازکنی دروس تهران بصورت 24 ساعته و فوری

خدمات لوله بازکنی دروس در تهران

  • تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب در منطقه دروس تهران
  • استخدام افراد کار آزموده و باتجربه
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب در سریع ترین زمان در خیابان دروس
  • انجام عملیات لوله بازکنی بطور تضمینی
  • نشت یابی سیستم لوله کشی ساختمان با تجهیزات مدرن لوله بازکنی
  • ارائه تمامی خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و فوری
  • رفع نم و رطوبت با کمترین تخریب در سازه
  • انجام بهترین خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت در منطقه دروس تهران

*بهترین خدمات لوله بازکنی در محله دروس تهران را از لوله بازکنی فوری دروس بخواهید*

موقعیت مکانی منطقه دروس در تهران 
دَرُّوس از محله‌های قدیمی شهر تهران است. این محله در منطقه ۳ شهر تهران واقع شده‌ است مرز جنوبی این منطقه بلوار شهرزاد و مرز شمالی آن کمی بالاتر از خیابان دولت (کلاهدوز) می‌باشد و از شرق خیابان پاسداران و از غرب به خیابان کی نژاد که مرز بین قلهک و دروس است، منتهی می‌باشد.

علائم گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه دروس تهران

هر مشکل در سیستم لوله کشی ساختمان نشانه ها و علائم متفاوتی به دنبال دارد که ما در این بخش به اصلی ترین علائم گرفتگی لوله می پردازیم. ساکنین محترم منطقه دروس تهران در صورت مشاهده هر گونه علائم گرفتگی لوله فاضلاب کافیست تلفن خود را بردارید و با مرکز لوله بازکنی دروس تهران تماس بگیرید.

تماس سریع با کارشناس

بوی نامطبوع در سرویس بهداشتی: اگر در سرویس حمام و توالت منزلتان بوی نامطبوعی به مشامتان رسید و با شستشوی آن محل نیز این بوی نامطبوع از بین نرفت از علائم گرفتیگی لوله و یا پر شدن چاه فاضلاب می باشد.

عدم خروج آب در روشویی دستشویی و یا سینک ظرفشویی: دوستان عزیز ساکن محله دروس تهران از ریختن آشغال هایی همچون خرده مو و تفاله چایی در سینک ظرفشویی و یا روشویی دستشویی خودداری نمایید. زیرا این مواد در پیچ و خم لوله فاضلاب گیر می کند و از سرعت خروج آب در این محل های می کاهد و در نهایت نیز باعث گزفتگی لوله می شود.

عدم خروج آب از کفشور حمام و پیلوت: همچنین اگر آب ناشی از سشتشو در حمام و پارکینگ منزلتان از کفشور خارج نگردید از علائم گرفتگی لوله می باشد و این مورد بر اثر افتادن شیی خارجی در لوله فاضلاب رخ خواهد داد.

مشاهده نم و رطوبت در دیوار و سقف ساختمان

نشت نم و رطوبت در دیوار و سقف ساختمان

نشت نم و رطوبت در سازه از علائم ترکیدگی لوله فاضلاب در ساختمان می باشد که بسیار مهم بوده و باید جدی گرفته شود و در صورت مشاهده چنین نشانه ای سریعا با کارشناس لوله بازکن دروس تماس بگیرید.

مشاهده تورم موزاییک کف حیاط: اهالی محترم خیابان دروس تهران می دانیم که در خانه های ویلایی چاه اصلی ساختمان در حیاط واقع می باشد و اگر لوله در این ناحیه ترکیده باشد و یا چاه در حال پر شدن باشد رطوبت آن به خاک حیاط نفوذ کرده و با عث متورم شدن موزائیک کف حیاط می شود.

روش های آسان رفع گرفتگی لوله فاضلاب در خیابان دروس تهران

دوستان گرامی محله دروس تهران با استفاده از روش های زیر می توانید مشکلات سیستم لوله کشی نظیر: ترکیدگی لوله، گرفتگی لوله، نشت نم و رطوبت را مرتفع کنید.

  • محلول شیمیایی لوله بازکنی جوهر نمک
  • ساخت محلول های لوله بازکنی خانگی
  • تلمبه دستی پلاستیکی
  • فنر لوله بازکنی دستی
  • دستگاه واتر جت
  • فنر لوله بازکنی برقی
  • دستگاه کمپرسور هوا

کلام آخر: لوله بازکنی دروس تهران بصورت 24 ساعته و فوری در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده رفع گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان را به دست سرویسکار لوله شرکت لوله بازکنی در منطقه 3 شهردری تهران بسپارید.

*تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب منزلتان را به لوله بازکنی ارزان دروس بسپارید*