ساکنین محترم خیابان آفریقا در تهران در صورت گرفتگی لوله و یا تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب منزل اصلا نگران نشوید زیرا لوله بازکنی خیابان آفریقا در تهران با تیم حرفه ای لوله بازکن بطور شبانه روزی در خدمات شما عزیزان می باشد و شما در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با لوله بازکنی شبانه روزی خیابان آفریقا تماس بگیرید.

شرکت لوله بازکنی آفریقا این امکان را برای ساکنین محترم منطقه 3 شهرداری تهران فراهم نموده که در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب فقط با یک تماس تلفنی با کارشناس لوله بازکن خیابان آفریقا آن را رفع نمایند.

لوله بازکنی خیابان آفریقا در تهران با تیم حرفه ای لوله بازکن

*جهت رفع نم و رطوبت منزل با لوله بازکنی سریع و فوری خیابان آفریقا تماس بگیرید*

تجهیزات پیشرفته شرکت لوله بازکنی خیابان آفریقا در تهران

شرکت لوله بازکنی در خیابان آفریقا تهران با استفاده از دستگاه و تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی به یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی در تهران تبدیل شده. کارشناس حرفه ای و با تجربه این شرکت با استفاده از تجهیزات مدرن لوله بازکنی به رفع گرفتگی لوله، نشتیابی، رفع نم و رطوبت و تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب در خیابان نلسون ماندلا و یا آفریقا میپردازد.

تماس سریع با کارشناس

دستگاه فنر لوله بازکنی

نحوه کار فنر لوله بازکنی برقی به این صورت است که برای شروع ابتدا دستکش مخصوص بپوشید و سپس دستگاه لوله بازکنی را به برق متصل کنید. سپس سرفنر مورد نظر را به سر فنر دستگاه لوله بازکنی وصل کنید و بعد فنر دستگاه لوله بازکنی را به آرامی از محفظه مخصوص فنر که روی دستگاه لوله بازکنی قرار گرفته است خارج کرده و وارد لوله فاضلاب مسدود شده کنید.

آنقدر فنر دستگاه لوله بازکنی را داخل لوله فاضلاب وارد کنید که سر فنر دستگاه لوله بازکنی به محل گرفتگی لوله فاضلاب برسد. سپس کلید «روشن» دستگاه لوله بازکنی را فشار می‌دهید تا موتور دستگاه لوله بازکنی شروع به حرکت کند. حالا فنر دستگاه لوله بازکنی گرفتگی‌های درون لوله را باز می‌کند.

دستگاه واتر جت دستگاه واتر جت لوله بازکنی ساده ترین و مطمئن ترین و بی خطرترین راه استفاده از لوله باز کن ها مثل دستگاه واتر جت لوله بازکنی هست لوله کش ها از این وسیله پیشرفته برای باز کردن لوله استفاده می کنند که هیچ صدمه ای به لوله وارد نمی آید.

دستگاه کمپرسور هوا

قبل از استفاده از این دستگاه تمامی لوله ها را با درپوش پلاستیکی و یا تکه ای پرچه بپوشانید و سپس دستگاه را به برق متصل نمایید. شلنگ باد را داخل لوله مسدود شده بگیرید و اهرم خروج باد را فشار دهید و شلنگ را به صورت دایره وار داخل لوله حرکت دهید تا این دستگاه با فشار هوا خورده مو و چربی ها نشسته بر دیواره لوله را آزاد نماید.

ساکنین محترم خیابان آفریقا، جردن ، نلسون ماندلا و یا منطقه3 شهر تهران جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب با تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی می توانید با لوله بازکنی تضمینی آفریقا در تهران تماس بگیرید.

خدمات شرکت لوله بازکنی خیابان آفریقا در تهران

  • ارائه خدمات تضمینی لوله بازکنی در خیابان آفریقا
  • تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب با دستگاه پیشرفته لوله بازکنی
  • ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در منطقه 3 تهران
  • نشتیابی و رفع نم و رطوبت در کمترین زمان ممکن
  • استخدام کارشناس حرفه تی لوله بازکن
  • ارائه خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت و مناسب در خیابان آفریقا

موقعیت مکانی خیابان آفریقا در تهران

خیابان آفریقا واقع در منطقه 5 شهرداری تهران یمی باشد.این خیابان در میان مردم بیشتر با نام خیابان جُردن شناخته می‌شود. خیابان آفریقا از سوی جنوب از میدان آرژانتین و پایانه بیهقی آغاز می‌شود و به سوی شمال ادامه می‌یابد. بلوار نلسون ماندلا در شمال شهر تهران واقع شده است.
*تشخیص ترکیدگی و پشتیابی منازل خود را به لوله بازکنی در آفریقا تهران بسپارید*