گرفتگی لوله فاضلاب منزل برای تمامی صاحبخانه ها به یک کابوس تبدیل شده است. ساکنین محترم منطقه تهران پارس در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب که برای همه ما دردآور است دیگر چای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا لوله بازکنی تهران پارس اورژانسی و شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد و با تماس شما، متخصص لوله بازکن سریع و فوری در محل شما حاضر شده و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب میپردازد.

لوله بازکنی تهران پارس اورژانسی و شبانه روزی با ما همراه باشید تا در ادامه خواهیم گفت : 

  • دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه تهران پارس
  • خدمات لوله بازکنی تهران پارس اورژانسی و شبانه روزی
  • چگونه از گرفتگی لوله فاضلاب منزل جلوگیری کنیم
  • روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در تهران پارس

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در محله تهران پارس

گرفتگی لوله فاضلاب برای تمامی ساختمان ها چه نو ساز چه قدیمی ساز تهران پارس امکان دارد رخ دهد. زیرا گرفتگی لوله فاضلاب دلایل مختلفی دارد که در ادامه بطور کامل توضیح خواهیم داد.

افتادن شئی خارجی در لوله فاضلاب : در ساختمان های نو ساز دلیل اصلی گرفتگی لوله فاضلاب سرویس توالت و حمام جمع شدن چرب و یا خورده مو و یا افتادن اشیای خارجی در فاضلاب اصلی یا جانبی. گرفتگی جزیی یا کامل به علت ریشه های درخت: در خانه های قدیمی ویلایی و یا حیاط دار منطقه تهران پارس ریشه درختان به لوله فاضلاب قدیمی چدنی فشار وارد میکند و باعث ترکیدگی و یا گرفتگی لوله فاضلاب میشود.

ترکیدگی لوله‌های فاضلاب پوسیده قدیمی: در منازل مسکونی قدیمی در بیشتر مواقع علت اصلی ترکیدگی لوله فاضلاب و نشت نم و رطوبت پوسیده شدن سیستم لوله کشی ساختمان میباشد.

دوستان عزیز ساکن محله تهران پارس در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب منزل و یا محل کارتان سریعا با لوله بازکنی تهران پارس اورژانسی و شبانه روزی تماس بگیرید تا لوله بازکن با تجربه با تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب و همچنین تشخیص ترکیدگی لوله و نشتیابی مشکل گرفتگی لوله فاضلاب را با رعایت کامل نظافت و کمترین تخریب در ساختمان رفع کند.

توجه کنید: برای اکثر آدمها پیش آمده که اجسام قیمتی مانند طلا و جواهرات و گوشی موبایل در چاه توالت و یا حمام افتاده در اینگونه موارد متاسفانه بارها پیش آمده است که شهروندان بدون دقت در انتخاب راه حل مناسب و به صورت خودسرانه و با عجله نسبت به فرو بردن جسم دیگری در چاه اقدام کرده اند تا بتوانند جسم با ارزشی که داخل چاه افتاده است را در بیاورند، اما متأسفانه بارها این اقدام باعث بدتر شدن اوضاع شده و جسم گرانبهای مربوطه بیشتر در داخل عمق لوله فاضلاب حرکت کرده است و امکان بیرون آوردن آن از بین رفته است.

  افتادن گوشی موبایل در توالت

لوله بازکنی در تهران پارس با استفاده از بهترین تجهیزات لوله بازکنی که برای این امر در اختیار دارند می توانند با حداقل ریسک حل مشکل شما در این خصوص اقدام کنند

خدمات لوله بازکنی تهران پارس اورژانسی و شبانه روزی

شرکت پارس کمک دارای کادری مجرب و سابقه بسیار درخشان در زمینه لوله بازکنی در منطقه تهران پارس می باشد. پایه و اساس این شرکت جلب رضایت مشتری و رعایت حقوق مشتریان عزیز تهران پارس می باشد و برای این منظور خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی در منطقه تهران پارس
  • متخصص لوله باز کن تهران پارس با استفاده از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی کمترین تخریب را به ساختمان وارد میکنند
  • ارائه تمامی خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و اوژانسی در محله تهران پارس
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب با رعایت کامل نظافت
  • نشت یابی و تشخیص علت نم و رطوبت
  • تشخیص گرفتگی لوله و همچنین تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب تهران پارس
  • ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت و پایین ترین نرخ اتحادیه لوله بازکنی

چگونه از گرفتگی لوله فاضلاب منزل جلوگیری کنیم

همه ما از دردسرهای گرفتگی لوله فاضلاب منزل فراری هستیم به همین دلیل باید موارد زیر را رعایت کنیم تا از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کنیم :

چربی و روغن پخت و پز را در راه آب نریزید. سعی کنید روغن اضافه در ته ظروف آشپزی را در یک ظرف جمع کرده و در سطل زباله بریزید. مانده غذا را همراه زباله‌های جامد در سطل زباله بریزید. در سینک ظرفشویی سعی کنید پس از هر بار شستشوی ظروف مقداری آب جوش به داخل لوله بریزید تا چربی ها را بخوبی بشویید.

از توالت به عنوان سطل آشغال استفاده نکنیم. وهمچنین سطلی در حمام بگذارید تا زباله‌های خشک (مثل پوشک و محصولات بهداشتی شخصی که به فاضلاب مربوط نمیشوند) را در آن بیاندازید. درختانی با ریشه‌های کم عمق توسعه یافته نزدیک فاضلاب نکارید. ریشه‌های درخت به دنبال منبع آب مثل خطوط فاضلاب ترک خورده می‌گردند. هنگامی که ریشه از شکاف‌ها وارد لوله شد، ریشه‌ها می‌توانند بستر متراکمی را تشکیل داده و مواد را به دام بیاندازند..

چگونه از گرفتگی لوله فاضلاب منزل جلوگیری کنیم 

رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل و محل کارتان را لوله بازکنی تضمینی تهران پارس بسپارید

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در تهران پارس

توضیحی مختصر درباره منطقه تهران پارس

تهران‌پارس نام کوی بزرگی است که در شمال شرق شهر تهران، پایتخت ایران و در محدوده منطقه ۴ شهرداری تهران و نیز منطقه ۸ شهرداری تهران واقع شده‌ است این محله خود شامل دو قسمت تهران‌پارس شرقی و تهران‌پارس غربی است.

تهران‌پارس غربی از غرب به بزرگ‌راه شهید باقری، از شرق به بلوار شاهد (پروین)، از جنوب به خیابان دماوند و از شمال به بزرگ‌راه شهید زین‌الدین محدود می‌شود. محلهٔ تهرانپارس غربی به شهرک‌هایی نظیر شهرک امید، شهرک پارس، شهرک فرهنگیان در این عنوان کلی قرار دارند. بزرگراه‌هایی از قبیل رسالت، زین الدین، باقری از این منطقه عبور می‌کنند.

تهران‌پارس شرقی از شرق به خیابان‌های شهید سلطانی (137) و بخشی از خیابان شهید شفیعی مکرم (135)، از غرب به بلوار شاهد (پروین)، از جنوب به خیابان طالقانی و از شمال به بزرگ‌راه شهید زین الدین (امتداد بزرگ‌راه شهید همت) محدود می‌شود. همسایه این محله از شرق، محلات گلشن و جوادیه هستند که به خاک سفید معروف هستند.

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل خود در منطقه تهران پارس با لوله بازکنی در تهران پارس تماس بگیرید.

تماس سریع با کارشناس

در صورت مشاهده علایم گرفتگی لوله فاضلاب اگر گرفتگی لوله فاضلاب سطحی باشد نیاز نیست با لوله بازکن تماس بگیرید با روش های که ما در ادامه توضیح میدهیم به راحتی میتوانید خوتان به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان بپردازید.

ساخت محلوله خانگی جوش شیرین، سرکه، آب جوش:

در بسیاری از موارد گرفتگی های جزیی در خانه نیازی به یک لوله بازکن ماهر حرفه ای نیست و شما دوستان با ساختن محلوله جوش شیرین، سرکه و آب جوش میتوانید مانع از گرفتگی لوله فاضلاب منزل خود شوید. این محلول را بسازید حداقل هفته ای یکبار از آن برای شستشو و پاکسازی لوله فاضلاب منزلتان استفاده کنید.

نحوه ساخت آن به این صورت می باشد که شما مقداری جوش شیرین را با 1 لیوان سرکه مخلوط کنید و داخل لوله فاضلاب منزلتان خالی کنید این نکته را بخاطر داشته باشید که حتما درپوش لوله را بگذارید تا از پخش بوی نامطبوع آن در فضا جلگیری کند.

در صورت انجام عملیات فوق و باز نشدن راه آب در منطقه تهران پارس با لوله باز کنی با قیمت مناسب و ارزان و فوری تهران پارس تماس بگیرید تا کارشناس لوله بازکنی با رعایت کامل نظافت و کمترین تخریب با دستگاه پیشرفته به رفع گرفتگی لوه فاضلاب بپردازد.

ساخت محلوله خانگی جوش شیرین، سرکه، آب جوش

ساخت محلول خانگی لوله بازکنی: 1/3 فنجان نوشابه و یک سوم فنجان سرکه را در یک ظرف باهم مخلوط کنید و بلافاصله آن را داخل لوله فاضلاب بریزید. این کار به شما کمک می کند تا موهای بلندی که وارد لوله شده اند شسته شوند. اجازه دهید محلول 1 ساعت یا حتی یک شب بماند و سپس با استفاده از یک ظرف آب جوش، لوله را شستشو دهید.

باز کردن لوله فاضلاب با مواد شوینده در منطقه تهران پارس :

ظروف اگر راه آب لوله فاضلاب توالت شما مسدود شده ،1/4 فنجان ماده شوینده ظرف داخل کاسه بریزید سپس با مقداری آب آنرا بجوشانید. ماده شوینده مثل یک روان کننده عمل میکند و پس مانده های داخل فاضلاب را تمیز میکند بعد از آن به مقدار کافی آب داغ داخل راه آب بریزید. این روش در موارد گرفتگی سطحی جوابگو بوده است.

دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا : 

بعد از مسدود کردن مجراهای فاضلاب متصل به محل گرفته شده، توسط لاستیک های انبساط ،مقداری تلمبه ی دستگاه را بالا و پایین می کند تا مقداری هوا در درون مخزن متراکم و ذخیره شود (میزان فشار بستگی به جنس لوله دارد). سپس لاستیک بزرگ مخروطی متصل به مجرای تخلیه ی هوای مخزن را بر روی مجرای مسدود شده قرار می دهند و پس از فشار آوردن بر روی دستگیره دستگاه تراکم هوا و باز کردن شیر آب ، ضامن دستگاه را با فشار و یکباره به سمت دستگیره می کشند .

با این عمل هوای متراکم شده درون مخزن با فشار به درون لوله هدایت شده و با مانع برخورد می کند.  در نتیجه مسیر لوله فاضلاب باز شده و جرم های چسبیده به جداره لوله از آن جدا و همراه آب به سمت چاه هدایت می شود

 

دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا

در نهایت اگر تمامی روش های فوق را امتحان کردید و گرفتگی لوله برطرف نشد سریعا با شرکت لوله بازکنی تهران پارس اورژانسی و تضمینی تماس بگیرید تا لوله بازکن ماهر با یک تماس شما در محل حاضر شود و با تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی به رفع گرفتگی لوله فاضلاب بپردازد.

((پارس کمک تخصصی ترین لوله بازکن در تهرانپارس با دستگاه های مدرن و استاندارد))