لوله بازکنی در ایوانک تهران با نیرو های مجرب و کار آزموده با اولین تماس شما به سرعت کارشناس لوله بازکن خود را به آدرس شما اعزام می نماید و با استفاده از ابزار و دستگاه های پیش رفته لوله بازکنی به رفع مشکلاتی نظیر گرفتگی لوله فاضلاب و ترکیدگی لوله و یا نشت نم و رطوبت می پردازد.

لازم به ذکر است که این مرکز تمامی خدمات مربوط به این زمینه را بطور 24 ساعته و فوری ارائه می دهد. یعنی شما در هر ساعت از شبانه روزی می توانید با لوله بازکنی شبانه روزی در ایوانک تماس بگیرید.

((تشخیص ترکیدگی لوله فضلاب منزلتان را به لوله بازکنی فوری و تضمینی ایوانک بسپارید))

لوله بازکنی در ایوانک تهران با نیرو های مجرب و کار آزموده روش های پیشگیری از گرفتگی لوله در ایوانک تهران

ساکنین محترم در منطقه ایوانک تهران به هنگام مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب کافیست فقط تلفن را بردارید و با لوله بازکنی در ایوانک تهران تماس بگیرید. دیگر مثل گذشته رفع گرفتگی لوله فاضلاب با دردسرهای عظیمی رو به رو نیست زیرا کارشناس لوله بازکن ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته با کمترین اتلاف وقت و بدون تخریب سازه مشکل سیستم لوله کشی ساختمان را برطرف می نماید.

تماس سریع با کارشناس

گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است بنا به دلایل متعددی رخ دهد اما هدف ما در این بخش معرفی روش های پیشگیری از گرفتگی لوله در منطقه بلوار ایوانک تهران می باشد.

شستشوی لوله : برای اینکه چربی و رسوبات ناشی ار شستشو در سینک ظرفشویی، روشویی دستشویی و سرویس حمام و دستشویی به دیواره لوله ننشیند و به مرور زمان مانع خروج آب از لوله شوند بهتر است حداق هفته ای یک بار مقداری آب جوش را با مواد شوینده ترکیب نماید و داخل لوله بریزید تا این چربی ها را از بین ببرد.

از انداختن شیی خارجی در لوله خودداری نماید: دستمال کاغذی و اشیای دیگر را در لوله فاضلاب نندازید زیرا این اشیا در پیچ و خم لوله گیر می کنند و مانع خروج آب از لوله می شودند.

تمیز کردن داخل لوله با نوشابه: اهالی محترم بلوار ایوانک در تهران آیا می دانستید با نوشابه می تواندی داخل لوله فاضلاب را شستشو دهید.؟ بله، نوشابه گاز دار نیز می تواند جهت شستشوی لوله فاضلاب تاحدی مناسب باشد. شما در ابتدا باید نصف نوشابه را با مقداری جوش شیرین مخلوط نماید و درون لوله بریزید و بعد از گذشت 15 دقیقه مقداری سرکه به آن اضافه کنید.

ساخت محلول با سرکه و جوش شیرین:

با استفاده از محلول سرکه و جوش شیرین می توانید از گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان جلوگیری نماید. به این صورت که ابتدا باید مقداری جوش شیرین را در لوله خالی نماید و بعد از 10 دقیق مقداری سرکه را به آن اضافه نماید.

سپس درپوش پلاستیکی را فوری در دهانه لوله قرار دهید تا از پخش بوی نا مطبوع این محلول در فضا جلوگیری نماید. حتما بعد از 30 دقیقه مقداری آب جوش را در لوله بریزید تا این محلول کل لوله را تمیز نماید. این روش جهت رفع گرفتگی لوله نیز مناسب می باشد.

از ریختن شیی خارجی در لوله خودداری نماید: دستمال کاغذی و اشیای دیگر را در لوله فاضلاب نندازید زیرا این اشیا در پیچ و خم لوله گیر می کنند و مانع خروج آب از لوله می شودند.

خدمات لوله بازکنی در ایوانک تهران

  • تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب در کمترین زمان
  • استخدام لوله بازکن ماهر و باسابقه درخشان
  • نشت یابی سیستم لوله کشی ساختمان در محله ایوانک تهران
  • رفع گرفتگی لوله با کمترین تخریب در بلوار ایوانک تهران
  • ارائه تمامی خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت و مناسب
  • رفع نم و رطوبت با رعایت کامل نظافت
  • عرضه تمامی خدمات لوله بازکنی بطور تضمینی و شبانه روزی در منطقه 2 تهران
**لوله بازکنی فوری در ایوانک در خدمت شما عزیزان می باشد**

کلام آخر:

بلوار ایوانک یکی از خیابان‌های محله شهرک غرب واقع در منطقه 2 شهرداری تهران است. این بلوار از سمت غرب به بزرگراه یادگار امام متصل می‌شود. در گذشته بلوار ایوانک یکی از راه های ارتباطی اصلی میان میدان صنعت ( سر شهرک ) و فاز 6 بوده است که بعدها با ساخت بزرگراه یادگار امام این بلوار به دو بخش شرقی و غربی تقسیم شده است.

انتهای بخش غربی بلوار ایوانک ( ایوانک غرب ) به بوستان نهج البلاغه  منتهی می گردد. لوله بازکنی در ایوانک تهران با نیرو های مجرب و کار آزموده بهتربن خدمات لوله بازکنی در تهران را ارائه می دهند و شما با خیالی آسوده می توانید رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل و یا محل کارتان را به متخصص لوله بازکن ایوانک بسپارید.

*نشت یابی لوله فاضلاب منزلتان را به لوله بازکنی ایوانک بسپارید*