شرکت تخصصی تخلیه چاه پارس کمک با سال ها سابقه درخشان اقدام به راه اندازی اکیپ شبانه روزی مجهز و متخصص چاه باز کنی و چاه کنی و تخلیه چاه در فردوسی غربی در منطقه 12 تهران نموده است. اگر ساکن این منطقه هستید و نیاز به خدمات حفر چاه و یا تخلیه چاه در فردوسی غربی پیدا کردید کافی است با ما تماس بگیرید.

تخلیه چاه در فردوسی غربی تهران

شرکت پارس کمک با داشتن 20 سال سابقه فعالیت در  لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران و انجام پروژه های بزرگ و سنگین و با داشتن تجهیزات کامل و افراد با تجربه و مجرب آماده است تا تمامی سرویس های پشتیبانی بازدید چاه فاضلاب ، تخلیه چاه ، لایروبی چاه فاضلاب ، رفع گرفتگی چاه فاضلاب و غیره را بطور کامل در منطقه خیابان فردوسی پشتیبانی کند.

محدوده خیابان فردوسی غربی

خیابان فردوسی در منطقه ۱۲ تهران قرار دارد.

محله فردوسی غربی تهران از شمال به میدان فردوسی و خیابان انقلاب، از جنوب به خیابان امام خمینی، از غرب به خیابان حافظ و از شرق به خیابان سعدی محدود می شود. خیابان های اطراف فردوسی غربی خیابان پامنار، خیابان بهارستان و خیابان انقلاب هستند.

محدوده تحت پوشش تخلیه چاه در فردوسی

اگر در هریک از این خیابان های ذکر شده ساکن هستید و نیاز فوری به دریافت خدمات تخصصی تخلیه چاه در فردوسی تهران پیدا کردید با شرکت تخلیه چاه پارس کمک در فردوسی غربی تماس بگیرید.

تخلیه چاه فاضلاب کاملا تخصصی در خیابان فردوسی غربی تهران

عملیات تخلیه چاه فاضلاب امری ضروری و اجتناب ناپذیر برای هر چاه فاضلاب سنتی است است. برای تخلیه چاه فاضلاب نیاز به مهارت و تخصص و همچنین دستگاه های مدرن و به روز از جمله تانکر، مکنده و پمپ تخلیه چاه تخصصی می باشد.

تخلیه چاه در شرکت پارس کمک توسط دستگاه های مکنده قوی صورت می گیرد که نسبت به دستگاه های قدیمی از سرعت بسیار بالاتری برخوردار هستند.

روش تخلیه چاه در خیابان فردوسی غربی توسط دستگاه های مکنده به این صورت است که دستگاه های مکنده و ساکشن، فاضلاب را به داخل تانکرهایی که روی کامیون سوار شده اند انتقال می دهد و در مکانی از پیش تعیین شده تخلیه می گردد. شرکت پارس کمک با استفاده از پمپ ساکشن یا مکنده عملیات تخلیه چاه در فردوسی غربی تهران را کاملا تخصصی و با تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می دهد.

تماس سریع با کارشناس

خطر ریزش چاه فاضلاب را جدی بگیرید

چاه های فاضلاب در صورت پر شدن باید فورا تخلیه شوند در غیر این صورت ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به ساختمان ها وارد کند. بنابر این باید با بررسی کردن چاه فاضلاب به خصوص چاه های فاضلاب مشکل دار ساختمان خود را از این آسیب ها در امان بدارید.

اهالی محترم فردوسی غربی تهران این نکته را در نظر بگیرند که تخلیه نشدن به موقع چاه، می تواند باعث شود که چاه نشت کرده و در نهایت منجربه ریزش اطراف چاه شود و یا بدتر از آن باعث ریزش تمام ساختمان گردد.

برای پیشگیری از صدمات جانی و مالی چاه فاضلاب خود را به صورت دوره ای وارسی کنید و برای این کار از یک سرویسکار متخصص تخلیه چاه در فردوسی غربی کمک بگیرید.

چگونه تشخیص دهیم چاه فاضلاب در حال ریزش است؟

هنگامی که شیر آب برای مدت طولانی باز است در نقاط مختلف خانه به صدای آبی که وارد لوله ها می شود گوش بدهید. اگر چاه فاضلاب پر شده باشد صدایی شبیه ریختن آب از ارتفاع به گوش خواهد رسید.

روش دیگر این است که در اطراف چاه موزائیک های غیر همرنگ مشاهده کنید می تواند نشانه نشتی و پر شدن چاه باشد

اقدام فوری در زمانی که خطر ریزش چاه وجود دارد چیست؟

اگر پس از بررسی متوجه شدید که چاه پر شده و هر آن احتمال ریزش آن وجود دارد، نیاز به اقدام فوری می باشد.

بلافاصله با یک شرکت تخلیه چاه معتبر و تخصصی تماس بگیرید تا بدون معطلی در محل حاضر شده و اقدام به تخلیه چاه توسط نیروی با تجربه نماید.

بعضی مواقع فاضلاب روی دیواره چاه نشست کرده و باعث ایجاد لایه های قطور روی بدنه چاه می شود که در این موارد بهتر است دیواره چاه لایروبی شود.

 

برای تخلیه چاه فردوسی غربی کافی است با ما تماس بگیرید 09128506212

شرکت تخلیه چاه پارس کمک در فردوسی غربی تهران کلیه خدمات زیر را بصورت تخصصی ارائه می دهد:

  • اعزام نیروهای خبره و کار بلد
  • قیمت های منصفانه و رقابتی کلیه خدمات
  • ارائه انواع مشاوره برای پیشگیری از بروز مشکلات آتی
  • خدمات رسانی شبانه روزی و  ۲۴ ساعته
  • اعزام نیرو در کمترین زمان ممکن به فردوسی غربی
  • تخلیه چاه تخصصی در فردوسی غربی با دستگاه ساکشن مکنده پیشرفته
  • اعزام افراد خبره و کار بلد به خیابان فردوسی تهران
  • لایروبی چاه فاضلاب به وسیله افراد مجرب و کارآمد
  • تشخیص دقیق محل درب چاه در خیابان فردوسی غربی با دستگاه
  • برطرف کردن بوی بد چاه فاضلاب و رفع عیوب چاه
  • لجن کشی چاه فاضلاب کهنه
  • کف تراشی انواع چاهاهی فاضلاب خانگی و صنعتی در فردوسی غربی تهران
  • ته زنی چاه های پر شده درکمترین زمان ممکن
  • حفر چاه جدید در خیابان فردوسی غربی توسط متخصص چاه کن
  • طوقه چینی چاه فاضلاب به صورت تخصصی در فردوسی غربی
  • ترمیم و بازسازی چاه های قدیمی و بالا بردن عمر چاه

روش های تخلیه چاه در فردوسی غربی برای بازکردن گرفتگی لوله چاه در فردوسی غربی

بسیاری از روش ها برای تخلیه چاه فاضلاب فردوسی غربی تهران وجود دارد که هر کدام از این روش ها در جای خود ممکن است کارساز باشد. نکته مهم این است که همیشه سعی می شود تخلیه چاه با کمترین خرابی و کثیف کاری صورت گیرد و  پیداکردن و باز کردن سر چاه فاضلاب شما با دقت انجام شود تا عملیات تخلیه چاه  برای خارج کردن فضولات و پسماند ها را شروع کنند.

پیدا کردن محل چاه فاضلاب یک موضوع پیچیده در بعضی مناطق می باشد و نیاز به تجهیزات و تجربه بالای فرد چاه بازکن خیابان فردوسی تهران دارد.

پس از بازکردن سر چاه و بررسی جزئیات آن توسط چاه بازکنی در فردوسی غربی اگر چاه آماده تخلیه باشد به وسیله پمپ های مکنده و ساکشن و انداختن آنها به کف چاه مایعات و پسماندها به داخل تانکر های 6000 لیتری یا 10000 لیتری انتقال داده می شود تا در مکانی تعیین شده توسط شهرداری و ایمن تخلیه گردد.که ممکن است این عملیات 2 الی 3 بار ادامه یابد.

هر روز غفلت شما کار را برای سخت تر خواهد کرد...