اگر برای رفع مشکل پر شدن چاه فاضلاب خود به دنبال یک شرکت مطمئن تخلیه چاه در خیابان فردوسی شرقی تهران و دیگر نقاط منطقه 12 تهران مانند میدان فردوسی و ... هستید پیشنهاد ما به شما شرکت پارس کمک است.

تخلیه چاه فردوسی شرقی تهران به صورت شبانه روزی انجام می شود و علاوه بر تخلیه چاه فاضلاب فردوسی شرقی می توانید برای دریافت دیگر خدمات این شرکت مانند حفر چاه، لایروبی چاه، کول گذاری و طوقه چینی، ترمیم چاه و ... را نیز از این شرکت دریافت کنید.

کافی است تماس بگیرید تا چاه بازکن فردوسی شرقی بلافاصله به محل اعزام شود و به وسیله ی ماشین ساکشن تخلیه چاه اقدام به تخلیه چاه در فردوسی شرقی کند.

تخلیه چاه فردوسی شرقی تهران شبانه روزی

اقدامات پارس کمک در فردوسی شرقی شامل چه مواردی است؟

پارس کمک با کسب سال ها تجربه در زمینه تخلیه چاه فردوسی شرقی تبدیل به یکی از بهترین شرکت های تخلیه چاه در فردوسی شرقی تهران شده است. مزیت های شرکت پارس کمک شامل قیمت ارزان خدمات، تیم متخصص، تجهیزات پیشرفته، خدمات شبانه روزی، سرعت و دقت می باشد.

در ادامه به معرفی اقدامات و فعالیت هایی که گروه پارس کمک در خیابان فردوسی شرقی ارائه می دهند می پردازیم:

تخلیه چاه فردوسی شرقی (چاه جذبی و سپتیک تانک)

از نشانه های پر شدن چاه می توان به بوی بد فاضلاب و خروج کند آب اشاره کرد. پس از مشاهده ی این موارد به احتمال زیاد شما نیاز به تخلیه چاه فردوسی شرقی دارید.

مطالعه بیشتر: چاه فاضلاب به چه دلایلی پر می شود؟

پارس کمک آماده انجام تخلیه انواع چاه فاضلاب در فردوسی شرقی در استان تهران با تجهیزات پیشرفته می باشد. در محله ی فردوسی شرقی تخلیه چاه با ماشین ساکشن انجام می شود.

ماشین ساکشن دارای شیلنگ هایی است که یک سر آن در دهانه چاه قرار گرفته و سر دیگر آن به تانکر متصل می شود و فاضلاب مکش شده درون این تانکر ها ریخته شده و سپس در محل مشخص دفن می گردد.

برای تخلیه چاه فردسی شرقی علاوه بر تجهیزات پیشرفته نیاز به شخص چاه بازکن باتجربه نیز می باشد که به خوبی از پس مراحل تخلیه چاه بربیاید.

معمولا پس از تخلیه چاه فردوسی شرقی لایروبی و کف تراشی چاه انجام می شود که بسیار برای چاه مفید بوده و باعث افزایش عمر و ظرفیت آن می شود.

تخلیه سپتیک تانک نیز توسط پارس کمک انجام می شود.

ماشین تخلیه چاه

رفع عیوب چاه در فردوسی شرقی

چاه پس از مدتی استفاده دچار فرسودگی می شود و ممکن است قسمت هایی از آن ریزش کند. بهتر است چاه در فاصله زمانی های مشخص توسط یک چاه بازکن متخصص مورد بازدید قرار بگیرد و در صورت لزوم اقدام به ترمیم و بازسازی آن شود.

یکی از اقداماتی که در جهت بازسازی چاه انجام می شود ترمیم طوقه چینی دهانه چاه می باشد. به آجرچینی دهانه چاه طوقه چینی می گویند که پس از گذشت مدتی دچار ریزش و فرسودگی می شود.

لایروبی چاه هم می تواند برای بازسازی چاه مفید باشد.

حفر چاه در منطقه فردوسی شرقی

عملیات حفاری چا فاضلاب باید توسط یک مقنی باتجربه انجام شود.

پارس کمک آماده حفر چاه فاضلاب در فردوسی شرقی می باشد. حفر چاه در مدت مشخصی انجام می شود و در موعد مقرر تحویل می گردد.

کول گذاری، طوقه چینی و دیگر نکات اساسی حفر چاه توسط مقنی های پارس کمک به خوبی رعایت می شود.

چند عمل خطرناک در رابطه با چاه فاضلاب

  • گاهی دیده می شود که افراد هنگام پر شدن چاه به جای تخلیه چاخ فردوسی شرقی از اسید های لوله بازکنی استفاده می کنند. این اسید ها مشکل پر شدن چاه را حل نمی کنند و به هیچ عنوان جایگزین تخلیه چاه نمی شوند و علاوه بر این برای لوله های فاضلاب و همچنین سلامتی شما مضر می باشند.
    بیشتر بخوانید: خطرات ریختن اسید در چاه های فاضلاب
  • انداختن کاربیت درون چاه هم یکی دیگر از روش های غلط است که جایگزین تخلیه چاه می شود. درون چاه های فاضلاب گازهای سمی ای وجود دارند که به راحتی شعله ور شده و منجر به انفجار می شوند.
  • به هیچ عنوان درون چاه کاربیت و مواد اشتعال زا مثل سیگار و کبریت نیندازید.
  • ریختن روغن های صنعتی درون چاه نیز باعث کاهش زمان پر شدن چاه می شود. این روغن ها چون سبکتر از آب هستند روی آن قرار می گیرند و مانع تماس فاضلاب با هوا و تخمیر و تجزیه فاضلاب درون چاه می شوند که در نتیجه زودتر از موعد مقرر نیاز به تخلیه چاه فردوسی شرقی پیدا می کنید.

تماس سریع با کارشناس

«هدف پارس کمک ارائه خدمات با بهترین کیفیت و رضایت شماست»