مژده به اهالی محترم منطقه فشم تهران، شرکت پارس کمک ارائه دهنده خدمات برتر در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران آماده ارائه خدمات تخصصی و ویژه تخلیه چاه سپتیک در فشم تهران می باشد.

کلیه خدمات تخلیه چاه سپتیک فشم تهران شبانه روزی بوده و در هر ساعت از شبانه روز که با مشکلات پر شدن چاه سپیتک در فشم تهران یا مشکلات مرتبط با چاه های سپتیک مواجه شدید و یا نیاز به احداث سپتیک تانک در فشم تهران پیدا کردید می توانید با پارس کمک تماس بگیرید و از خدمات فوری، ارزان و با کیفیت پارس کمک برخوردار شوید.

آشنایی با یک شرکت معتبر تخلیه چاه سپتیک فشم تهران

اگر در فشم تهران سکونت دارید بهتر است با شرکت پارس کمک آشنا شوید تا در صورت نیاز به تخلیه چاه سپتیک در فشم تهران و یا احداث حوضچه سپتیک در فشم تهران پیدا کردید بدون معطلی با پارس کمک تماس بگیرید.

تخلیه سپتیک تانک

تماس سریع با کارشناس

پارس کمک آماده ارائه خدمات تخلیه چاه سپتیک در سراسر تهران می باشد. برای تخلیه چاه سپتیک آزادگان جنوب تهران نیز می توانید با پارس کمک تماس بگیرید.

خدمات پارس کمک در زمینه تخلیه چاه سپتیک فشم تهران به شرح زیر می باشد:

تخلیه چاه سپتیک فشم تهران با دستگاه های مخصوص:

تخلیه سپتیک تانک فاضلاب در فشم تهران یکی از نیازهای اجتناب ناپذیر می باشد و معمولا در زمان اجرا و راه اندازی سپتیک تانک ها و انجام یکسری محاسبات سعی بر آن می شود تا چاه سپتیک تا یک سال نیاز به تخلیه و لایروبی نداشته باشد. البته ما پیشنهاد می کنیم حتی اگر یک سال هست که آن را تخلیه نکرده اید ولی هنوز نشانه های پر شدن چاه فاضلاب را نمی بینید بهتر است باز هم نسبت به تخلیه چاه سپتیک اقدام کنید.

اگر چاه سپتیک در زمان مناسب تخلیه نشود پس از مدتی دیگر ظرفیت دریافت فاضلاب اضافه را نخواهد داشت و فاضلاب تولیدی بلافاصله همراه با بوی بسیار نامطبوعی از لوله ها و ورودی های فاضلاب بیرون خواهد زد.

بعد از پر شدن فاضلاب درون سپتیک ها باید از شرکتهای تخلیه چاه در تهران بخواهید تا با استفاده از تانکرهای مجهز به کفکش و مکنده فاضلاب اقدام به تخلیه سپتیک کنند. با استفاده از تانکرهای مکنده به راحتی می توان فاضلاب درون سپتک ها را تخلیه کرد.

دیگر خدمات ما: تخلیه و لایروبی چاه سپتیک در میگون تهران

لایروبی چاه سپتیک در فشم تهران به صورت اصولی:

معمولا پس از 3 سال استفاده از چاه های سپتیک به دلیل چربی ها و مواد سنگینی که در درون تانکر ها می مانند لایه هایی تشکیل می شود که به راحتی و با تخلیه از محل خود کنده نمی شوند و در داخل چاه سپتیک شما می مانند و باید حتما عملیات لایروبی روی چاه های سپتیک انجام گیرد.

پس از تخلیه کامل فاضلاب درون سپتیک فاضلاب به وسیله پمپ های ساکشن قوی، درب چاه باز می شود و پس از یک الی دو روز دیگر و فردی که در کار لایروبی چاه تخصص دارد با تجهیزات و ماسک وارد سپتیک تانک می شود. فرد لایروب با استفاده از دیلم ها و ابزارهای مخصوص اقدام به تراشیدن و لایروبی لایه های فاضلاب درون سپتیک می کند و پس از آن خارج می شوند .

با این کار تمام مواد اضافی درون سپتیک خارج می شوند و سپتیک فضای بیشتری برای دریافت فاضلاب خواهد داشت. در غیر این صورت لجنها و مواد زائد در کف سپتیک باقی می مانند و فضای اضافی اشغال می کنند و این موضوع باعث کاهش فضای فاضلاب می شود. در نتیجه حجم فاضلاب دریافتی کاهش یافته و سپتیک خیلی زود پر می شوند.

احداث سپتیک تانک در فشم تهران:

پارس کمک آماده حداث چاه سپتیک در فشم تهران می باشد. احداث سپتیک تانک در فشم تهران و یا هر منطقه دیگری نیاز به آشنایی با اصول این مخازن دارد. پارس کمک احداث حوضچه سپتیک در فشم تهران را به صورت حرفه ای و با رعایت موراد ایمنی انجام می دهد. هزینه احداث چاه سپتیک در محله فشم مانند مناطق دیگر تحت پوشش پارس کمک طبق نرخ اتحادیه صورت می گیرد.

پارس کمک بهترین شرکت تخلیه چاه سپتیک فشم تهران است زیرا:

  • استفاده از فناوری های روز
  • برخورداری از لوله بازکن فشم تهران که کاملا دوره دیده و ماهر هستند
  • اتمام کار در کمترین زمان ممکن
  • ارزان بودن هزینه ها
  • حضور به موقع در محل
  • تخلیه چاه سپتیک شبانه روزی فشم تهران
  •  تخلیه سپتیک با قیمت ارزان در فشم تهران
  • تخلیه سپتیک تضمینی فشم تهران

تعریف چاه سپتیک

حوضچه سپتیک یا چاه سپتیک چیست ؟

چاه سپتیک یا حوضچه سپتیک (Septic tank) به یک محفظه زیرزمینی گفته می‌شود که از طریق آن فاضلاب داخلی (فاضلاب خانگی) برای دفع اولیه جریان می یابد. و در جایی که چاه فاضلاب جذبی کارایی ندارد استفاده می‌شود. چاه سپتیک از مصالح نفوذ ناپذیر و مواد مقاوم در برابرخوردگی از جمله بتن یا مصالح ساختمانی یا پلی اتیلن و مواد پلیمری و غیره ساخته شده و امکان نفوذ آب در آن وجود ندارد.

در مناطقی که امکان حفر چاه فاضلاب معمولی نباشد (مثلا شمال کشور که سطح آب بالاست، یا مناطقی که زمین آنها به بستر شنی نمی رسد) بجای حفر چاه فاضلاب، از روش حوضچه سپتیک استفاده می شود

 وظیفه چاه سپتیک حفظ و نگهداری فاضلاب و عدم اجازه نشت از آن یا به آن توسط محیط اطراف بوده و این چاهها (چاه سپتیک) می‌بایست در دوره‌های کوتاه و مشخص توسط تانکرها یا دستگاهای مخصوص تخلیه گردند. بعد از پرشدن چاه سپتیک باید آن را تخلیه کرد.

«برای تخلیه چاه سپتیک فشم تهران پارس کمک را انتخاب کنید و از انتخاب خود مطمئن باشید»