»تخلیه چاه سپتیک در آزادگان جنوب تهران را به متخصصان پارس کمک بسپارید«

دوستان عزیز و گرامی در منطقه آزادگان جنوب، می توانید جهت تخلیه چاه سپتیک با شرکت لوله بازکنی پارس کمک تماس حاصل فرماید. این مرکز تخلیه چاه با بیش از 15 سال سابقه در اموری همچون لوله بازکنی و تخلیه چاه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. در ادامه این مطلب به معرفی خدمات نوین این مرکز تخلیه چاه سپتیک در آزادگان جنوب می پزدازیم.

 تماس سریع با کارشناس

تخلیه چاه سپتیک در آزادگان جنوب بصورت تضمینی

تخلیه چاه سپتیک تضمین و فوری در آزادگان جنوب تهران

افتخار مرکز تخلیه چاه سپتیک پارس کمک این است که توانست در مدت زمان خدمت خود به مردم تمامی خدمات خود را بصورت تضمینی و فوری به مشتریان خود ارائه دهد. و با اولین تماس مشتری کارشناسان این مرکز با تجهیزات کامل در محل حاضر می گردد.

تخلیه چاه سپتیک بطور تضمینی در آزادگان جنوب تهران به این معناست که پس از انجام عملیات تخلیه چاه اگر به هر دلیلی مشکل چاه سپتیک و علائم پر شدگی و گرفتگی آن رفع نگردد مشتریان مجاز به پرداخت هزینه ای نمی باشند.

»تخلیه چاه سپتیک شبانه روزی در آزادگان جنوب با نازلترین قیمت«

دیگر خدمات پارس کمک:تخلیه آب استخر و لایروبی آن

معرفی اجزای چاه سپتیک

چاه سپتیک سیستم پیچیده ای ندارد در مجموع سیستم سپتیک می تواند تنها با استفاده از یک پمپ آب کار می کند. چاه سپتیک شامل یک یا چند تانک بتنی یا پلاستیکی می باشد که یک سرآن به یک لوله فاضلاب ورودی و سر دیگر آن به میدان تخلیه سپتیک اتصال دارد.

در حال حاضر طراحی مخزن سپتیک شامل دو اتاق است که هر کدام مجهز به پوشش لولایی هستند و توسط یک دیوار و حفره هایی که در اطراف مقطع بین کف و سقف مخزن واقع شده اند، جدا می شوند.

با ورود فاضلاب به اتاق اول مخزن، جامدات در مرحله اول ته نشین می شوند. به این ترتیب جامدات تا حدودی حل شده و حجم جامدات کاهش پیدا می کند. اجزای مایع نیز از طریق حفره موجود در بالای دیوار به اتاق دوم جریان می یابند و در آنجا از طریق باکتری های بی هوازیتا حدودی تصفیه شده و به محیط جذب انتقال می یابد.

ناخالصی های باقی مانده در سطح زمین غوطه ور می شوند و آب اضافی از طریق نفوذ به خاک، با عمل تبخیر و جذب از طریق سیستم ریشه گیاهان و یا ورود به آب های زیرزمینی یا آب های سطحی دفع می شود.

انواع خدمات تخلیه چاه سپتیک آزادگان جنوب تهران

تمامی پرسنل مرکز تحصصی تخلیه چاه سپتیک در آزادگان جنوب تهران تلاش بر ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان خود دارد از این رو خدمات زیر را ارائه می دهند : 

  • استخدام افراد کار آزموده و حرفه ای در زمینه تخلیه چاه سپتیک
  • تخلیه چاه سپتیک آزادگان جنوب در تهران با رعایت نظافت کامل

  • رفع نم و رطوبت چاه در آزادگان جنوب تهران

  • تخلیه چاه سپتیک تضمینی در آزادگان جنوب تهران

  • احداث و راه اندازی سپتیک تانک در جنوب آزادگان تهران

  • لایروبی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن
  • ارائه خدمات چاه سپتیک بصورت شبانه روزی در جنوب آزادگان تهران

  • تخلیه چاه سپتیک با قیمت ارزان و مناسب در جنوب آزادگان تهران

»تخلیه چاه سپتیک با قیمت ارزان آزادگان جنوب تهران«

قیمت تخلیه چاه سپتیک آزادگان جنوب تهران

یکی از مهمترین معیار های برای انتخاب یک مرکز تخلیه چاه سپتیک، قیمت ارائه خدمات آن است. تخلیه چاه سپتیک آزادگان جنوب تهران تمامی خدمات فوق را مطابق با نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه چاه بازکنی به مشتریان ارائه می دهد. می توانید با خیالی آسوده و راحت با این مرکز تماس حاصل فرمایید.