اگر ساکن منطقه ونک تهران در منطقه 3 تهران هستید و چاه فاضلاب خانه تان پر شده است و نیاز به تخلیه چاه در ونک تهران دارید کافی است با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا متخصصان چاه باز کن ما در اسرع وقت به کمک شما بشتابند.

همشهریان تهرانی که در محله ونک و خیابان های اطراف آن مثل ملاصدرا، شیخ بهایی، عطار، شیرازی و سئول زندگی می کنند برای تخلیه چاه در ونک و دیگر خدمات تخلیه چاه مثل لایروبی چاه در ونک، ته زنی و کف تراشی در ونک، حفر چاه جدید در ونک توسط مقنی کاربلد، رفع نم و بوی بد چاه فاضلاب در ونک، رفع عیوب و احیاء چاه در ونک و خیابان های اطراف آن می توانید با شرکت پارس کمک تماس بگیرید.

تخلیه-چاه-در-ونک-تهران

خدمات تخلیه چاه در منطقه ونک تهران 09128506212

شرکت پارس کمک با تیمی حرفه ای و با تجربه و همچنین استفاده از دستگاه های مکانیزه و پیشرفته تخلیه چاه در ونک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

کلیه خدمات تخلیه چاه در ونک توسط شرکت پارس کمک به صورت شبانه روزی ارائه می شود و اعزام نیرو به محل در کوتاهترین زمان ممکن صورت می گیرد.

روش های تخلیه چاه در ونک

روش ها زیادی برای تخلیه چاه ونک وجود دارد که هر کدام از این روش ها در موقعیت های مختلف می تواند استفاده شود. نکته مهم در تخلیه چاه ونک این است که  نتیجه کار بدون خرابی و کثیف کاری و با بالاترین کیفیت و سرعت انجام شود.

مسئله دیگر قبل از شروع عملیات تخلیه چاه در محله ونک نحوه پیداکردن و باز کردن سر چاه فاضلاب است که باید به دقت انجام شود زیرا در بعضی مناطق پیدا کردن درب چاه فاضلاب سخت و پیچیده است و نیاز به تجهیزات و چاه باز کن ونک با تجربه دارد.

بعد از مشخص کردن محل درب چاه و بررسی چاه توسط چاه باز کن حرفه ای اگر نیاز به عملیات تخلیه چاه در ونک بود به وسیله پمپ های مکنده و ساکشن و انداختن آنها به کف چاه مایعات و پسماندها به داخل تانکر های با گنجایش بالا انتقال داده می شود تا در مکانی که  توسط شهرداری تعیین شده تخلیه گردد.

در مواردی مثل ریزش چاه یا کهنه و قدیمی بودن چاه ممکن است امکان تخلیه چاه در ونک وجود نداشته باشد و یا مقرون به صرفه نباشد در این موارد بهتر است اقدام به حفر چاه جدید نمود. حفر چاه نو در محله ونک تهران باید توسط افراد چاه کن متخصص در این زمینه انجام شود تا ایمنی چاه و ایمنی افرادی که چاه را حفر می کنند تأمین شود.

شرکت پارس کمک با برخورداری از مقنی های باتجربه و کاردان آمادگی این را دارد تا برای شهروندان ونک در طی مدت 2 الی 3 روزه یک چاه جدید حفر کند و تمامی کارهای طوقه چینی چاه و گلدان گذاری و بستن سرچاه را با تجهیزات کامل و بصورت کاملا تخصصی انجام دهد.

تخلیه چاه و حفر چاه جدید در ونک

تماس سریع با کارشناس

لایروبی و تخلیه چاه سپتیک در ونک تهران

چاه های فاضلاب دو نوع هستند. جذبی و سپتیک. چاه های سپتیک برتری هایی نسبت به چاه جذبی دارد از جمله امنیت و آلودگی زیست محیطی کمتر. به دلیل این فوایدی که چاه های سپتیک دارند در ایران نیز ایجاد این چاه ها رواج یافته و استفاده می شود.

در این چاه ها از یک یا چند مخزن برای دفع و نگهداری فاضلاب ساختمان استفاده می شود.

خدمات احداث و راه اندازی چاه سپتیک و همچنین تخلیه چاه سپتیک در ونک تهران را نیز می توانید به شرکت پارس کمک واگذار کنید. لایروبی چاه سپتیک ونک تهران نیز توسط شرکت پارس کمک انجام می شود. در فرآیند لایروبی چاه سپتیک ابتدا مایعات و پسماندهای مخزن سپتیک توسط مکنده های قوی خارج شده و در جهت بازکردن گرفتگی لوله های چاه و احیاء چاه اقدامات لازم صورت میگیرد.

درباره چاه سپتیک بیشتر بدانید.

رعایت اصول ایمنی تخلیه چاه در شرکت پارس کمک

عملیات تخلیه چاه در ونک و حفر چاه جدید در ونک تهران می تواند پرحادثه باشد اگر با رعایت اصول ایمنی صورت نگیرد. علاوه بر رعایت اصول ایمنی افرادی که مبادرت به تخلیه چاه در ونک و یا حفر چاه می کنند بهتر است یکسری اصول هم رعایت شود:

  •  برای جلوگیری از ترشح آب بر روی دیواره چاه باید در دهانه چاه از گلدان استفاده کرد
  • چاه های حفر شده باید دارای سیستم تهویه باشند و لوله تهویه نیز باید در بلندترین نقطه ساختمان قرار گیرد.
  • چاه را کنار باغچه حفر نکنید و همچنین دقت کنید که کاشت هر گونه درخت، نهال و گیاه کنار چاه باعث تخریب و صدمه به آن خواهد شد.
  • حداقل فاصله 3 متری را از دیوار همسایه، درخت ها، ساختمان و حتی انباری ها رعایت کنید تا از آسیب به چاه جلوگیری کنید.
  • اندازه دهانه چاه بهتر است بیشتر از 50 سانتی متر باشد.
  • دور چینی چاه فاضلاب با آجر و سیمان یکی از مهمترین موارد رعایت اصول ایمنی در حفر چاه است.
  • توجه کنید که لوله کشی آب سرد و گرم از روی دهانه چاه حفر شده عبور نکند زیرا بسیار خطرناک می باشد.

برای اینکه از ایمنی چاه حفر شده خود مطمئن باشید و خدمات اصولی تخلیه چاه در ونک تهران را به صورت مطمئن دریافت کنید با شرکت پارس کمک تماس بگیرید.

تماس سریع با کارشناس

معرفی منطقه ونک تهران

خیابان ونک در منطقه 3 تهران قرار دارد که از نظر جغرافیایی در شمال تهران واقع است.

نقشه ونک تهران

محله ونک تهران از سمت شمال به خیابان سئول، از جنوب به بزرگراه همت، از سمت شرق به خیابان شیخ بهایی و سئول و از غرب به بزرگراه چمران دسترسی دارد. ونک تقریبا 7 درصد از کل منطقه 3 تهران را اشغال کرده است.

میدان ونک واقع در منطقه ونک می باشد که در مسیر خیابان ولیعصر قرار دارد. میدان ونک از به بزرگراه حقانی و از غرب به خیابان‌های ونک، ملاصدرا و برزیل محدود شده است. پارک وی و میدان تجریش، خیابان ولیعصر و میدان ولیعصر در اطراف میدان ونک قرار دارند.

برای دریافت خدمات تخلیه چاه در ونک و هر یک از مناطق ذکر شده کافی است با خیال راحت با شرکت پارس کمک تماس بگیرید.

تماس سریع با کارشناس