تخلیه چاه فاضلاب بصورت تضمینی در سوهانک تهران

همین حالا با ما تماس بگیرید!

تماس سریع

گرفتگی چاه فاضلاب و یا پر شدن چاه ممکن است برای هر خانه ای اتفاق بیفتد که در این مواقع برای جلوگیری از آسیب بیشتر به ساختمان نیاز به اقدام فوری جهت رفع گرفتگی و یا تخلیه چاه فاضلاب می باشد.

اهالی محترم منطقه سوهانک و اطراف آن بهتر است بدانید شرکت خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی سوهانک شرکت پارس کمک با سال ها تجربه در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی و همچنین لایروبی، ته زنی، لجن کشی، حفر چاه توسط مقنی با تجربه و دیگر خدمات در زمینه تخلیه چاه آماده انجام این خدمات بصورت شبانه روزی و تضمینی برای ساکنین تهران و به خصوص تخلیه چاه در منطقه سوهانک می باشد.

کافی است با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا متخصصین چاه بازکنی در کمتری زمان ممکن در محل حاضر شوند

09128506212

تخلیه چاه در سوهانک تهران با پیشرفته ترین تجهیزات

معرفی منطقه سوهانک

محله سوهانک تهران که در منطقه یک تهران قرار دارد ابتدا دهکده ای در شمال شرقی تهران بوده است که با گسترش شهر تهران، در حال حاضر محله ای از محلات تهران به شمار می رود. خیابان اصلی محله سوهانک، سلمان است. سوهانک منطقه ای است در شمال شرق تهران که تقریبا 15 کیلومتر از مرکز تهران فاصله دارد. سوهانک از جنوب به جاده لشکرگ و از شمال به دامنه جنوبی البرز و از غرب به گردنه قوچک و رودخانه درکه منتهی می‌شود. منطقه سوهانک جزو شمیرانات تهران به‌شمار می‌آید.

{اگر نیاز به تخلیه چاه در سوهانک یا منطقه یک تهران و یا تخلیه چاه در خیابان های منتهی به منطقه یک مثل شمیرانات، مینی سیتی، ازگل، بزرگراه‌های شهید چمران و آیت‌الله صدر، بزرگراه شهید چمران، بزرگراه مدرس و پل آیت‌الله صدر و انتهای بزرگراه ارتش پیدا کردید فقط کافی است با شرکت پارس کمک تماس بگیرید و خدمات را بصورت تضمینی دریافت نمایید.}

تماس سریع با کارشناس

نشانه های پر شدن چاه فاضلاب

  • اگر بوی تعفن و ناخوشایند از اطراف چاه و یا کفشو ها به مشام می رسد به احتمال زیاد چاه جذبی شما پر شده و نیاز به تخلیه چاه دارد.
  • اگر مشاهده می کنید که حشرات ریز مثل سوسک به تازگی زیاد شده اند به احتمال زیاد چاه فاضلاب خانه شما پر شده و باید تخلیه گردد.
  • اگر آب به خوبی از خروجی های آب پایین نمی رود هم  می تواند نشانه پر شدن چاه فاضلاب باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم مطلبی که با عنوان دلایل پر شدن چاه فاضلاب چیست، نوشته شده را مطالعه بفرمایید.

در صورت مشاهده هر کدام از این موارد با یک شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی معتبر در سوهانک تماس بگیرید تا از بروز حوادث جلوگیری کنید.

کافی است با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا با تجهیزات پیشرفته و قیمت مناسب در کمتری زمان ممکن در محل سوهانک حاضر شوند

09128506212

شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی پارس کمک

شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی پارس کمک با 15 سال تجربه کاری در زمینه حفاری و لایروبی چاه های فاضلاب و همچنین بصورت تخصصی در زمینه تخلیه چاه شبانه روزی  در سوهانک تهران و با بهره گیری از کادر حرفه ای و با تجربه مفتخر به خدمت رسانی به اهالی منطقه سوهانک تهران و همچنین دیگر نقاط تهران توسط تجهیزات مدرن و پیشرفته تخلیه چاه فعالیت می کند و درصدد کسب رضایت مندی آنان در این زمینه است.

این شرکت در هر ساعت از شبانه روز آمادگی ارسال نیروی چاه بازکن در نقاط تهران از جمله منطقه سوهانک تهران را دارد.

روش تخلیه چاه در سوهانک تهران

پس از بررسی متخصص اگر نیاز به تخلیه چاه در سوهانک باشد این کار بوسیله ی تجهیزات پیشرفته انجام می شود و دستگاه های مکنده و ساکشن فضولات و پسماندها را به داخل تانکرهایی که روی کامیون تعبیه شده اند انتقال داده و در مکان معین و ایمن تخلیه می گردد. شرکت پارس کمک با استفاده از پمپ ساکشن یا مکنده عملیات تخلیه چاه را در سوهانک تهران بصورت تضمینی و با تجهیزات مدرن  پیشرفته انجام می دهد.

استفاده از پمپ های تخلیه چاه فاضلاب عملیات تخلیه چاه را سرعت بخشیده و باعث راحت تر شدن کار می شود. سرعت پایین پمپ های قدیمی تخلیه چاه اغلب باعث نارضایتی شرکت های تخلیه چاه می شدند اما پمپ های جدید مشکل زمان را حل کرده و به سرعت این کار را انجام می دهند.

 نوع خاک چه تأثیری بر عمق چاه فاضلاب دارد؟

نوع خاک منطقه سوهانک تهران و قدرت جذب آن عامل مهمی برای تعیین عمق چاه و حفر چاه جدید به شمار می رود. به عنوان مثال خاصیت جذبی خاک رسی بالاست و آب را در خود نگه می دارد یا خاک های ماسه ای جذب آب ضعیفی دارند و بعد از اینکه مقداری آب جذب می کنند، خاک اشباع می شود و یا خاک های شنی که جذب آب بسیار بالایی دارند و آب به راحتی درون آن ها نفوذ می کند. بنابر این با توجه به منطقه حفرچاه و نوع خاک آن منطقه می توان عمق چاه را براورد کرد.

بهترین زمان برای حفر چاه فاضلاب

بهترین زمان برای حفر و کندن چاه های فاضلاب عمیق زمانی است که آب‌های زیرزمینی در پایین‌ترین سطح خود قرار دارند که با توجه به شرایط بارندگی در کشور ما نیمه دوم تابستان بهترین زمان برای حفر چاه جدید می باشد چون میزان بارندگی ها بسیار کم است.  

در صورت نیاز به خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی به خصوص در منطقه سوهانک کافی است با شرکت پارس کمک تماس بگیرید 

09128506212