«کلیه خدمات تخلیه چاه دروس تهران بصورت شبانه روزی را از شرکت پارس کمک دریافت کنید»

اگر ساکن منطقه 3 و محله دروس تهران هستید و چاه منزلتان پر شده و یا نیاز به خدمات تخلیه چاه دروس مانند لایروبی و رسوب زدایی چاه، حفر چاه جدید، رفع عیوب چاه، رفع نم و رطوبت و بوی بد چاه و ... داشتید بهترین گزینه برای شما شرکت پارس کمک است.

شرکت پارس کمک یک شرکت با سابقه بالا در زمینه تخلیه چاه دروس است که به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.

محله دروس بین بلوار شهرزاد و خیابان دولت (کلاهدوز) می‌باشد و در شرق آن خیابان پاسداران قرار دارد. محله دروس از غرب به خیابان کی نژاد منتهی می شود.

پاسداران، قلهک، ساقدوش، اختیاریه و احتشامیه از خیابان های اطراف دروس هستند و در صورت نیاز به تخلیه چاه در این مناطق نیز می توانید از تیم تخلیه چاه پارس کمک خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

تخلیه چاه تخصصی پاسداران را از پارس کمک بخواهید.

تخلیه چاه دروس تهران فوری و ارزان

معرفی خدمات تخلیه چاه در دروس تهران

شرکت پارس کمک آماده انجام خدمات تخلیه چاه دروس تهران می باشد. این شرکت از تیم متخصص چاه بازکن حرفه ای و باتجربه تشکیل شده و در انجام خدمات خود همواره رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

اعزام نیرو به محله دروس بسیار سریع بوده و بلافاصله پس از تماس شما انجام می شود. کلیه خدمات شبانه روزی است و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز تماس بگیرید. تخلیه چاه ارزان دروس یکی از مزیت های اصلی این شکت است.

همه ی این دلایل در کنار تجربه ی بالای پرسنل باعث شده این شرکت تبدیل به یک شرکت معتبر تخلیه چاه در دروس شود. در ادامه فعالیت های این شرکت را بیشتر توضیح می دهیم:

تخلیه انواع چاه های سپتیک و جذبی با ماشین های ساکشن در دروس تهران

چاه های فاضلاب در دو نوع جذبی و سپتیک تانک وجود دارند که هر دو بعد از گذشت زمان مشخصی پر می شوند و شما نیاز به یک شرکت تخلیه چاه دروس پیدا می کنید. پس از تماس شما چاه بازکن های گروه پارس کمک در محل دروس حاضر شده و با ماشین های ساکشن (مکنده) تخلیه چاه اقدام به تخلیه چاه می کنند.

ماشین های مکنده کار تخلیه چاه را سرعت بخشیده و باعث تخریب و صدمه ی کمتری به چاه می شوند. بعداز تخلیه فاضلاب آن را به تانکر هایی که به سر شیلنگ ماشین ها متصل است ریخته و در محل مناسبی تخلیه و دفع می کنند.

دقت داشته باشید که بلافاصله پس از پر شدن چاه برای تخلیه آن اقدام کنید.

لایروبی و کف تراشی چاه در محله دروس تهران

پس از مدتی استفاده از چاه، کارایی چاه و میزان جذب فاضلاب توسط آن کاهش می یابد. در این مواقع لایروبی و کف تراشی چاه راه حل خوبی است تا چاه بازسازی شود و در مدت زمان کمتری پر شود.

ته نشین شدن لایه ای از مواد زاید در کف و دیواره چاه باعث عدم جذب آب توسط زمین می شود. گاهی نیز وجود مواد اضافه ای مثل چربی ها سبب ایجاد لایه ای ضد آب در چاه  می شود و نمی گذارد که آب به درون زمین نفوذ کند. در این صورت کف چاه دارای رسوباتی است که مانع جذب فاضلاب می شود. لایروبی چاه باعث می شود نیاز به تخلیه چاه به تعویق بیفتد و چاه در زمان طولانی تری پر شود.

لایروبی و کف تراشی به روش های مختلفی انجام می شود. لایروبی بوسیله نیروی انسانی و یا بوسیله پمپ های لجن کش انجام می شود.

لایروبی و کف تراشی باید پس از تخلیه چاه دروس انجام شود.

حفر چاه جدید جذبی در منطقه دروس

در هنگام حفر چاه جذبی در محله دروس کلیه موارد زیر رعایت می شود:

  • فرد چاه کن دارای تخصص و تجربه کافی است و آموزش های لازم در این زمینه را دیده است.
  • طوقه چینی چاه به درستی و با مصالح مرغوب انجام می شود
  • فاصله از چاه های مجاور رعایت می شود.
  • کول گذاری چاه به درستی انجام می شود
  • حفر چاه در دروس در مدت زمان کمی قابل انجام است.

حفر چاه در دروس تهران

برای حفر چاه جدید جذبی در دروس پارس کمک را انتخاب کنید تا در عرض 2 الی 3 روز یک چاه جذبی برای شما حفر کند.

احداث سپتیک تانک در محله دروس

چاه سپتیک یا سپتیک تانک  (Septic tank) که در بعضی موارد کاربرد دارد یکی از روش های دفع فاضلاب است که نسبت به چاه های جذبی آلودگی زیست محیطی کمتری دارد.

بهتر است بدانید که در این چاه ها نیازی به ریختن مواد اسیدی در چاه وجود ندارد و اصلا در هیچ چاهی نباید این کار را انجام داد.

در مناطقی که امکان حفر چاه فاضلاب جذبی وجود نداشته باشد بجای حفر چاه فاضلاب، از روش چاه سپتیک استفاده می شود.

سپتیک تانک ها دارای مخزن های مقاومی از جنس فولاد هستند که در برابر خوردگی مقاوم است. این نوع چاه نیز پس از پر شدن نیاز به تخلیه دارند.

برای تخلیه چاه سپتیک در دروس پارس کمک یاری رسان شماست.

مطالعه بیشتر: درباره سپتیک تانک بیشتر بدانیم

رفع بوی بد چاه و نم و رطوبت در خیابان دروس

بوی بد چاه و مشاهده نم و رطوبت در اطراف آن از نشانه های پر شدن چاه است که با مشاهده آن بهتر است از یک شخص باتجربه کمک بگیرید تا علت اصلی مشکل را تشخیص دهد چون ممکن است دلیل دیگری مثل گرفتگی لوله های فاضلاب باعث به وجود آمدن این علائم شده باشد.

برای رفع بوی بد چاه و نم و رطوبت در خیابان دروس با پارس کمک تماس بگیرید تا کلیه این نواقص را رفع کند و مشکل شما را رفع کند.

در پایان ذکر می کنیم که پارس کمک آماده ی بازدید از چاه و ارائه مشاوره در زمینه تخلیه چاه دروس به صورت رایگان می باشد. کافی است تماس بگیرید.