شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی پارس کمک با سال ها سابقه درخشان آماده انجام خدمات در زمینه تخلیه چاه فاضلاب در جاده کرج، تخلیه چاه سپتیک در جاده کرج و لایروبی چاه در جاده کرج می باشد. جاده مخصوص کرج (بزرگراه مخصوص کرج) که با نام بزرگراه شهید لشکری نیز شناخته می شود جاده ای است که تهران را به کرج متصل می کند. عزیزان ساکن این منطقه در صورت نیاز به دریافت خدمات تخلیه چاه جذبی، سپتیک، لایروبی چاه و حفر چاه جدید با پارس کمک یک شرکت تخلیه چاه تهران با سابقه تماس بگیرید تا در اسرع وقت چاه بازکن جاده کرج به محل اعزام و اقدام به تخلیه چاه جاده کرج نماید.

تماس سریع با کارشناس

خدمات پارس کمک در جاده کرج

تخلیه چاه فاضلاب جذبی و یا سپتیک (حوضچه سپتیک) باید با رعایت اصول ایمنی و حرفه ای و توسط نیروی چاه بازکن متخصص و باتجربه انجام شود. بعد از تشخیص پر شدن چاه از روی علائم پر شدن چاه مانند مانند نم و رطوبت، وجود حشرات، بوی بد فاضلاب، عبور سخت آب از کفشورها و ... باید با یک چاه بازکن جاده کرج که دوره دیده و باتجربه باشد و با روش صحیح تخلیه چاه آشنا باشد تماس بگیرید. بعد از تماس شما چاه بازکن پارس کمک در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و بعد از تشخیص لزوم تخلیه چاه اقدام به تخلیه چاه با دستگاه های پیشرفته تخلیه چاه می نماید و در صورت لزوم بعد از تخلیه چاه لایروبی چاه را نیز انجام می دهد.

تخلیه چاه

خدمات تخلیه چاه پارس کمک در جاده کرج:

  • تخلیه چاه در جاده کرج با دستگاه های ساکشن بدون تخریب چاه
  • تخلیه چاه سپتیک در جاده کرج
  • حفر سپتیک تانک در جاده کرج
  • لایروبی چاه سپتیک در جاده کرج
  • لایروبی چاه فاضلاب جاده کرج توسط چاه بازکن
  • رفع بوی بد چاه فاضلاب
  • رفع عیوب چاه فاضلاب و نوسازی چاه در مناطق قدیمی
  • پیدا کردن درب چاه های قدیمی
  • کف تراشی و ته زنی چاه در جاده کرج
  • حفر چاه جدید در جاده کرج با رعایت کلیه اصول حفر چاه
  • خارج کردن اشیا قیمتی از توالت
  • تعمیرات توالت فرنگی (روش های باز کردن توالت فرنگی)
  • تشخیص نشتی چاه
  • تخلیه چاه رستوران در جاده کرج
  • تخلیه چاه استخر در جاده کرج

برای دریافت خدمات تماس بگیرید

تماس سریع با کارشناس

تخلیه چاه فاضلاب جذبی در جاده کرج

مناطق بسیاری وجود دارند که به شبکه سراسری فاضلاب شهری متصل نیستند و از چاه های جذبی استفاده می کنند. چاه های جذبی پس از مدتی پر شده و باید در زمان مناسب تخلیه شوند در غیر این صورت خطراتی مانند ریزش چاه و یا ایجاد بوی نامطبوع و نم و رطوبت در ساختمان را بوجود می آورند. باید در دوره های مشخص عملیات بررسی وضعیت چاه صورت گیرد تا زمان نیاز چاه به تخلیه تخمین زده شود با این کار چاه سالم مانده و از ریزش چاه فاضلاب جلوگیری خواهد شد.

عملیات تخلیه چاه در جاده کرج به وسیله پمپ های کفکش و مکنده قوی انجام شده و در تانکر های مخصوصی که برای نگهداری این مواد ساخته شده اند وارد شود و در یک مکان امن و مورد تعیید شهرداری تخلیه شود.

تخلیه چاه سپتیک جاده کرج

چاه های سپتیک دارای مخزنه از جنس مقاوم در برابر خوردگی و ضربه است که در درون زمین قرار گرفته و فاضلاب رادرون خود نگه می دارد. تخلیه چاه سپتیک در جاده کرج با ماشین های مخصوص تخلیه سپتیک تانک و توسط کارشناسان باتجربه و حرفه ای و بصورت تخصصی و تضمینی انجام می شود و در صورت نیاز اقدام به لایروبی سپتیک تانک شده تا عمر آن افزایش یافته و دیرتر پر شود. رسوبات تخلیه شده از چاه سپتیک در محل امن دفن شده و از بین می روند.

لایروبی چاه در جاده کرج

همیشه تخلیه چاه کافی نیست. گاهی اوقات چاه نیاز به لایروبی دارد. عملیات لایروبی به منظور خارج کردن لایه های ضخیم که به دیواره چاه چسبیده و با تخلیه چاه خارج نمی شوند انجام می گیرد. در صورتی که در فواصل زمانی معین اقدام به لایروبی چاه نشود چاه بسیار زود پر می شود. به عبارت دیگر از دلایل پر شدن چاه، رسوب لایه ای از مواد زاید در دیواره و کف چاه هست که باعث می شود آب و فاضلاب در خاک نفوذ نکند. این لایه های کلفت و سفت باعث پر شدن انباره چاه می شود و نیاز به لایروبی چاه ضروری می گردد.

لایروبی پس از تخلیه چاه انجام می شود. بعد از تخلیه افراد فنی کار برای تراشیدن لایه های ته نشین شده و رسوب کرده، وارد چاه شده و لجن ها و مواد اضافی را از چاه خارج می کنند که به آن لجن کشی گفته می شود و برای چاه بسیار مفید است.

پارس کمک تخلیه چاه جاده کرج و مناطق اطراف آن را به صورت شبانه روزی و تضمینی انجام می دهد. کافی است با شماره زیر تماس بگیرید. اگر به دنبال تخلیه چاه ارزان در جاده کرج هستید با شرکت معتبر پارس کمک تماس بگیرید.

تماس سریع با کارشناس