توالت های فرنگی نیز ممکن است دچار گرفتگی شوند و عدم تخلیه مناسب در آن ها شما را دچار مشکل نماید. اگر مشکل گرفتگی توالت فرنگی شما حاد می باشد بهتر است از همان ابتدا خودتان دست به کار نشوید و با یک شرکت لوله بازکنی معتبر در تهران تماس بگیرید تا با به کارگیری روش های بازکردن توالت فرنگی مشکل گرفتگی توالت فرنگی را برطرف کنند.

زیرا معمولا در این موارد نیاز به تجهیزات بازکردن گرفتگی توالت فرنگی می باشد و مهارت خاصی مورد نیاز است که شما از عهده ی آن بر نمی آیید یا ممکن است مشکل اساسی تر بوده و نیاز به تخلیه چاه داشته باشید.

روش های بازکردن توالت فرنگی

معرفی شرکت لوله بازکنی پارس کمک

شرکت پارس کمک با دارا بودن تیم متخصص و باتجربه سال هاست در زمینه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران فعالیت می کند و با دارا بودن ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی بصورت شبانه روزی آماده رفع گرفتگی توالت فرنگی و خدمات دیگر می باشد و افراد متخصص لوله بازکن توالت فرنگی را به محل شما اعزام خواهد نمود.

کافی است تماس بگیرید تا خدمات تضمینی این شرکت را دریافت نمایید و مطمئن باشید که بازکردن توالت فرنگی با قیمت ارزان یکی از مواردی است که باعث رقابت سایر شرکت ها با پارس کمک شده است.

اما اگر گرفتگی توالت فرنگی جزئی است و خیلی به ندرت اتفاق می افتد می توانید روش های خانگی رفع گرفتگی توالت فرنگی را امتحان کنید تا سریعتر مشکل شما حل شود.

 تماس سریع با کارشناس

در ادامه بازکردن لوله توالت فرنگی با تجهیزات لوله بازکنی و هم چنین روش های خانگی بازکردن توالت فرنگی را برای شما توضیح می دهیم.

روش های بازکردن توالت فرنگی با تجهیزات پیشرفته

برای بکارگیری تجهیزات پیشرفته رفع گرفتگی توالت فرنگی دقت کنید که این کار باید توسط افراد متخصص و باتجربه انجام شود و نداشتن مهارت در استفاده از این دستگاه ها می تواند خساراتی را به توالت فرنگی وارد کند. در ادامه با این دستگاه ها و طریقه بازکردن توالت فرنگی بیشتر آشنا می شوید:

  • استفاده از دستگاه واترجت

یکی از روش های رفع گرفتگی توالت فرنگی که توسط شرکت های لوله بازکنی مجهز استفاده می شود استفاده از دستگاه واترجت برای بازکردن راه توالت فرنگی است. دستگاه واترجت مخلوطی از آب و هوای فشرده را به درون لوله توات فرنگی هدایت کرده و بافشار زیادی که دارد باعث جابجایی موانع و بازشدن مسیر لوله فاضلاب توالت فرنگی می شود.

  • فنر لوله بازکنی

فنر لوله بازکنی یکی از تجهیزات شرکت های لوله بازکنی است که بسیار کارامد است و یکی از روش های بازکردن توالت فرنگی می باشد. این فنر ها دارای سری های قابل تعویض هستند و به خوبی می توانند هرنوع گرفتگی را برطرف نمایند.

 

  • استفاده از دستگاه تراکم هوا

دستگاه تراکم هوا یکی از ابزارهای شرکت های لوله بازکنی است که در بازکردن توالت فرنگی نیز کاربرد دارد. این دستگاه هوای فشرده را با فشار مناسب که توسط لوله بازکن باتجربه تنظیم شده به درون لوله فرستاده و باعث رفع گرفتگی توالت فرنگی می شود.

روش های بازکردن توالت فرنگی در خانه

همان طور که گفتیم استفاده از روش های خانگی بازکردن توالت فرنگی تنها می توانند مشکا را بصورت مقطعی حل کنند و در مواردی که فرصت زنگ زدن به یک شرکت لوله بازکنی را ندارید می توانند مشکل شما را تا حدی برطرف کنند. در ادامه با این روش ها آشنا می شوید:

  • استفاده از تلمبه پلاستیکی برای رفع گرفتگی توالت فرنگی

برای رفع گرفتگی توالت فرنگی می توانید از یک تلمبه پلاستیکی سنگین استفاده کنید. تلبمه پلاستیکی را روی سوراخ خروجی توالت فرنگی قرار داده و کاملا به ان بچسبانید و حدود 10 تا 20 بار آن را به سمت پایین فشار داده و به سرعت رها کنید.

  • بازکردن چاه توالت فرنگی با فنردستی

فنرهای لوله بازکنی دستی را می توان برای بازکردن توالت فرنگی به کار برد اگر به این فنرها در خانه دسترسی ندارید می توانید از یک میله ی فلزی بلند به جای آن استفاده کنید. برای اینکه به لوله ها صدمه نزنید بهتر است سر فنر یا میله را با یک پارچه بپوشانید.

بازکردن توالت فرنگی با فنرلوله بازکنی

  • بازکردن توالت فرنگی با محلول چاه بازکن (اسید لوله بازکنی)

می توانید از محلول چاه بازکن برای برطرف کردن گرفتگی توالت فرنگی استفاده کنید که البته به دلیل خطراتی که می تواند برای شما ایجاد کند مانند مشکلات تنفسی و ... و همچنین آسیبی که ممکن است به لوله ها وارد کند رفع گرفتگی توالت فرنگی با اسید و مایع باز کننده چاه توالت چندان توصیه نمی شود.

بیشتر بدانید: چرا نباید درون چاه فاضلاب اسید بریزیم؟

  • رفع گرفتگی توالت فرنگی با جوش شیرین

مقداری جوش شیرین + آب داغ را مخلوط کرده و درون توالت فرنگی بریزید اگر گرفتگی توالت فرنگی جزئی باشد این روش می تواند باعث رفع آن شود برای نتیجه گیری بهتر می توانید به این محلول مقداری سرکه نیز اضافه کنید.

  • با استفاده از مایع ظرفشویی

این روش برای گرفتگی ساده توالت فرنگی می تواند مفید باشد. برای نتیجه گیری بهتر بهتر است ابتدا یک ماده شوینده مانند مایع ظرفشویی را درون کاسه توالت بریزید و سپس یک ظرف بزرگ آب داغ را روی آن بریزید تا محلول آب داغ و کف ایجاد شده موانع سطحی توالت فرنگی را از بین ببرند.

دلیل گرفتن توالت فرنگی چیست؟

گیر کردن اشیاء خارجی درون لوله فاضلاب: انداختن اشیائی مانند دستمال کاغذی، آدامس، صابون، مسواک و یا هر چیز دیگری که ممکن است در مسیر لوله فاضلاب توالت فرنگی بیفتد و باعث مسدود شدن توالت فرنگی شود. گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی بسیار شایع است.

دلیل گرفتن توالت فرنگی

رسوب فاضلاب درون لوله فاضلاب: فاضلابی که به درون توالت فرنگی موجود است بعد از گذشت زمان رسوب کرده و عبور فاضلاب را به خصوص در شترگلویی توالت فرنگی با مشکل مواجه می کند و باعث گرفتگی توالت فرنگی می شود.

تجمع مو و تشکیل مانع: از ریختن موادی مثل مو درون کاسه توالت فرنگی خودداری کنید زیرا مو با اینکه باریک است و به ظاهر مشکلی ایجاد نمی کند ااما اگر در مسیر آب گیر کند به سرعت باعث تشکیل یک توده بزرگ مو می شود و با مسدود کردن توالت فرنگی شما را دچار دردسر می کند.

ریختن چربی در توالت فرنگی: از ریختن چربی و روغن های صنعتی درون توالت فرنگی نیز خودداری نمایید زیرا این مواد یکی از دلایل اصلی گرفتگی توالت فرنگی می باشند.

در این نوشته با انواع روش های بازکردن توالت فرنگی آشنا کردیم. باز هم یادآوری می کنیم که در هنگام مسدود شدن توالت فرنگی قبل از انجام هر اقدامی بهترین کار مشورت با یک چاه بازکن و لوله بازکن متخصص می باشد.

 تماس سریع با کارشناس

«می توانید برای بازکردن توالت فرنگی در اقصی نقاط تهران شرکت پارس کمک را انتخاب کنید»