انجام انواع خدمات تخلیه و لایروبی چاه سپتیک در آزادی تهران بصورت مکانیزه و حرفه ای

اگر به دنبال یک شرکت معتبر و حرفه ای برای انجام خدمات تخلیه چاه سپتیک و لایروبی چاه فاضلاب در منطقه آزادی تهران هستید می توانید همین حالا با کارشناسان ما در شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن تیم تخلیه چاه و متخصص سپتیک به محل شما اعزام گردند. همانطور که می دانید تخلیه لجن گیر یا همان سپتیک یکی از روش هایی است که بسیاری از شرکت ها در بسیاری از مناطق از آن برای جداسازی آب از لجن و جمع آوری پسماند استفاده می کنند. 

این فرآیند جداسازی آب از فضولات و لجن که به آن در اصطلاح تصفیه و بیولوژیک کردن فاضلاب می گویند مواد فاضلابی پس از ورود به محفظه سپتیک پس از دو یا 3 مرحله استراحت از یکدیگر جدا می گردند.

تماس سریع با کارشناس

تخلیه و لایروبی چاه سپتیک در آزادی تهران

شاید برای شما هم سوال باشد که تخلیه و لایروبی چاه سپتیک در آزادی تهران چگونه صورت می گیرد. در واقع بعد از درخواست نیاز شما و بررسی های اولیه تیم تخلیه و لایروبی چاه فاضلاب و سپتیک در محا شما حاضر شده و چاه سپتیک شما را بررسی می کنند. اگر نیاز به لایروبی چاه سپتیک بود باید حتما لایروبی انجام شود ولی اگر تنها تخلیه چاه سپتیک از مایعات کارساز بود مراحل کار دنیال می گردد.

بیشتر بخوانید: تخلیه چاه در ولیعصر تهران بصورت حرفه ای

نحوه تخلیه چاه سپتیک آزادی چگونه است.

تمامی مراحل کار تخلیه چاه سپتیک بصورت مکانیزه و از طریق پمپ های قدرتمند کف کش صورت می گیرد که پس از پر شدن چاه سپتیک شما در کف چاه انداخته شده و در مخزن های تخلیه چاه در آزادی پمپاژ می شود تا در محل تایین شده و بصورت بهداشتی دفع گردد. ذرات قابل ته نشین چربی وروغن های موجود در فاضلاب های رستورانهاوجهت جلوگیری پرشدن سریع چاه وازدست دادن حالت جذبی چاه وگرفتگی لوله هابه سبب تجمع چربی هاوذرات درشت قابل ته نشین و متعادل سازی وپمپ پاژ فاضلاب درسیستم های تصفیه فاضلاب و مقرون به صرفه میباشد.

تخلیه و لایروبی چاه سپتیک به وسیله دستگاه های بروز

نحوه لایروبی سپتیک آزادی چگونه است.

همانطور که گفته شده مراحل لایروبی چاه سپتیک در آزادی تهران به این صورت انجام می گیرد که اگر کارشناس این کار تایید کند که پس از تخلیه چاه سپتیک لایروبی چاه سپتیک نیاز باشد باید حتما این کار انجام گیرد تا متحمل خسارات شدیدی نشید. لایروبی چاه سپتیک فاضلاب در آزادی تهران به این صورت انجام می شود که یک فرد ماهر و با تجربه به داخل چاه وارد می شود و از طریق ابزارهایی که در اختیار دارد لایه های لجن و چربی که در کف و دیواره های چاه فاضلاب گیر افتاده اند را تخلیه می کند.

از مزیت های سپتیک تانک می توان به مورد زیر اشاره نمود:

  • دفع بهداشتی فاضلاب های صنعتی و انسانی
  • صرفه بالای اقتصادی نسبت به روش های سنتی
  • حفظ سلامت محیط زیست
  • تخلیه اسان و بدون نیاز به تخریب کردن محل درب چاه فاضلاب
  • قابلیت نصب اسان در محل دلخواه

و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که می توانید جهت انجام انواع خدمات تخلیه چاه در تهران روی تخصص ما حساب کنید.

لایروبی و تخلیه چاه سپتیک در آزادی تهران

تخلیه چاه و یپینک لوله گوچوگ

همانطور که اشاره کردیم سپتیک تانک یک نوع مخزن ذخیره موقت فاضلاب می باشد و پس از چند بار که مخزن ان تخلیه و پر شد لایه ای از رسوبات و فاضلاب به مرور زمان دیواره های سپتیک پوشش می دهند.

ایجاد لایه های رسوبی و فاضلابی سبب کاهش حجم مخزن شده و در دوره های  زمانی کوتاه تری نیاز به تخلیه چاه سپتیک خواهید داشت.

ایجاد لایه های رسوبی اسیب هایی همچون بوی بد فاضلابی را نیز به همراه دارند که با توجه به نوع کاربریشان (فاضلاب صنعتی و فاضلاب انسانی) بوهایی با دز و تندی مختلف از خود خارج می کنند.

عمل لایروبی سپتیک چاه پس از تخلیه چاه سپتیک با پمپ مکنده انجام می شود و پس از تخلیه کامل فاضلاب درون سپتیک فردی مجرب درون چاه سپتیک رفته و به وسیله ابزار الات مخصوص اقدام به لایه برداری رسوبات دیواره سپتیک می نماید.

سپتیک چاه با توجه به مزیت ها و ویژگی هایش نیاز است تا به صورت دوره ای برای جلوگیری از اسیب هایی که به انها اشاره کردیم عمل تخلیه و لایروبی روی ان انجام شود.

تیم خدماتی تخلیه چاه سپتیک و لایروبی با دارا بودن کارشناسان و نیروهای مجرب و آموزش دیده آماده عقد قرارداد با تمامی شرکت ها و سازمانهایی است که جهت پشتیبانی و سرکشی به چاه سپتیک خود نیاز به یک شرکت مطمئن و با سابقه دارند.