در این مطلب قصد داریم مرکزی تخصصی و حرفه ای برای تخلیه و لایروبی سپتیک در تهران (با قیمت مناسب) به شما معرفی کنیم. چاه سپتیک که به آن سپتیک تانک (septic tank) نیز گفته می شود یک مسیر زیرزمینی ساخته شده از بتن، فایبرگلاس یا پلاستیک است که از طریق آن فاضلاب خانگی برای تصفیه اولیه فاضلاب جریان می یابد. یک سیستم سپتیک که به خوبی طراحی شده و به درستی نصب شده باشد، می تواند برای چندین دهه دوام بیاورد. متخصصین شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی پارس کمک اینجا هستند تا شما را در این امر یاری کنند.

تماس سریع با کارشناس

تخلیه و لایروبی سپتیک در تهران با قیمت ارزان

نگهداری از سیستم های سپتیک سالم آنقدرها هم گران نیست، اما می توانید به راحتی با هزینه ها چند هزار تومانی از صرف هزینه های سنگین چند میلیون تومانی جلوگیری کرد. به قول قدیمی ها، یک هزار تومان پیشگیری، ارزش چند میلیون تومان درمان را دارد. از این رو باید نسبت به تخلیه و لایروبی سپتیک جدی باشید.

همانطور که گفته شد سپتینک تانک یک محفظه ای برای دفع فاضلاب است که غالبا زیر زمین کار گذاشته می شود و باید طی بازه زمانی مشخصی (معمولا 2 سال) پیش از پر شدن و نشست کردن، تخلیه و لایروبی شود از این رو برای سازه هایی مناسب است که سیستم فاظلاب آن قابلیت اتصال به اگو یا سیستم فاضلاب شهری را ندارند از این رو کارخانه معمولا از این چاه برای دفع فاضلاب استفاده می کنند. تخلیه سپتیک تانک کارخانه ها در تهران یکی از خدمات دیگر این مرکز تخصصی می باشد.

تخلیه مکرر چاه و بالعکس تخلیه دیرهنگام سپتیک تانک اشتباه رایج مالکان است. تخلیه و لایروبی مکرر ممکن است به چاه آسیب برساند و از سوی دیگر تخلیه دیر هنگام نیز موجب نشست و نشست و گاها شکست چاه می شود که هزینه سنگینی را به مالک تحمیل می کند.

تخلیه و لایروبی سپتیک تانک نیاز به تخصص و تجربه دارد و باید توسط تجهیزات مکانیزه و مدرن انجام شود. ما متخصصان شرکت پارس کمک را جهت تخلیه و لایروبی سپتیک در تهران به شما عزیزان معرفی می کنیم. این شرکت تمامی خدمات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب با مشتریان خود ارائه می دهند.

روش های تخلیه سپتیک تانک در تهران

از مهمترین آیتم های نگهداری سپتیک تانک، تخلیه و لایروبی آن است با این کار عملکرد چاه بهتر خواهد شد چرا که با این کار تانک پاکسازی شده و چربی، روغن و فاضلاب تهنشین شده در تانک بطور کامل خارج می شود.

سپتیک تانک مطابق شکل زیر از دو بخش تشکیل شده است. قسمت اول فاضلاب و لجن تهنشین می شود که باید پس از گذشت 2 سال حتما تخلیه و پاکسازی شود. این کار در تهران توسط تانک های مکنده به اصطلاح ساکشن و یا پمپ لجن کش انجام می شود.

تخلیه فوری سپتیک تانک در تهران

چنانچه به تخلیه سپتیک تانک فوری در تهران نیاز دارید همین حالا با شماره 09128506212 تماس بگیرید. مهم نیست برای کدانم منطقه از تهران باشید کارشناسان این مرکز تخصصی بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می باشند و پس از اولین تماس شما به همراه تمامی تجهیزات در محل حاضر می شوند و بطور تخصصی اینکار را انجام می دهند.

قیمت تخلیه و لایروبی سپتیک در تهران

قیمت تخلیه و لایروبی چاه سپتیک در تهران به حجم چاه، تعداد تانکر های و موقعیت مکانی چاه بستگی دارد. بدیهی است هر چه مسافت بیشتر و تعداد تانک ها نیز بیشتر باشد هزینه تخلیه نیز بیشتر خواهد شد. چنانچه به دنبال یک شرکت تخلیه چاه ارزان در تهران هستید، با پارس کمک تماس بگیرید. شرکت پارس کمک تمای خدماتش من جمله تخلیه و لایروبی سپتیک تانک را مطابق با نرخ مصوبه اتحادیه تخلیه چاه در تهران ارائه می دهد و چه بسا در برخی موارد نیز تخفیفاتی را برای مشتریان لحاظ می نمایند.